quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:31 schreef Copycat het volgende:
A capable stalk-and-ambush predator, the cougar pursues a wide variety of prey.
C'est moi.
Ik bedoelde meer dezequote:Cougar refers to an older woman, usually in her 40's who sexually pursues younger men in their 20's or early 30's. Term used by TV comedies 30 Rock and How I Met Your Mother (episode "Aldrin Justice"), the movie Ocean's Thirteen, and the NBC reality TV show Age of Love. The 2007 film Cougar Club was dedicated to the subject - its plot was about two males creating a club where parties are thrown where male members get the chance to meet and have sexual encounters with "cougars".
Er staat dan ook "usually". Ik weet dat je pas 21 bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
Oh!
Maar ik ben nog heul geen veertig ...
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Scorpie het volgende:
Er staat dan ook "usually". Ik weet dat je pas 21 bent.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat dan ook "usually". Ik weet dat je pas 21 bent.![]()
quote:
De ideale basis voor een gezonde alcoholverslaving.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:12 schreef slaapvaak het volgende:
Ik ben stiekem oprecht geintresseerd in het probeersel om voor college wat te drinken. Of TS er wat aan heeft, betwijfel ik ten zeerste, doch neemt dit mijn interesse voor TS zijn plannen niet weg.
Ik ga alleen uit met mannelijke vrienden. Mijn vrienden zijn net zo kansloos; nemen ook geen iniatief met vrouwen benaderen. Ik weet dat ik dan moet uitgaan met mensen die wel goed met vrouwen zijn zodat ik van hun kan leren. Maar het probleem is dat ik weinig mensen ken die daar goed in zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]_!
TS, hoe werkt het dan als je uitgaat?
Heb je daar wel eens aandacht van vrouwmensen?
Je bent 23 en je hebt een rugzak? Kan echt niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Zodra ik 's avonds ben thuisgekomen van een zware dag studeren en colleges volgen, is het eerstvolgende wat ik doe mijn rugzak neergooien, ...
waarom doe je dat niet gewoon..? is iig beter dan er enkel over te lullen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waarom is het allemaal zo gecompliceerd vraag ik me af. Ik heb laatste tijd steeds vaker de neiging om op een lekkere vrouw af te stappen, en te vragen "zin om te neuken?". Dan heb je dat ingewikkeld gedoe erom heen niet. Dan zegt zij meteen JA of NEE, dan is het tenminste duidelijk wat beide partijen willen
Zijn zij net zo seksueel gefrustreerd als jou? Kom op. Jullie hebben het er vast wel eens over gehad. Hebben jullie nog nooit een strategie bedacht om tenminste 1 iemand te laten scoren met uitgaan. Jij bent vast slim genoeg om te zorgen dat jij de gelukkige bent in deze strategie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik ga alleen uit met mannelijke vrienden. Mijn vrienden zijn net zo kansloos; nemen ook geen iniatief met vrouwen benaderen. Ik weet dat ik dan moet uitgaan met mensen die wel goed met vrouwen zijn zodat ik van hun kan leren. Maar het probleem is dat ik weinig mensen ken die daar goed in zijn.
Ouwe, het is geen truucje die werkt of niet werkt. Het is slechts iets dat je een beginnetje heb. Doe niet onzeker, verlegen is schattig volgens sommige dames, dus maak je niet zo drukquote:Op maandag 11 februari 2008 23:58 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
whehehenee geintje
ja dat van het lokaal vraag is zeer zekers een goede en originele. Maar ik ben meer zo'n iemand die eerst uitgebreid "vooronderzoek" gaat verrichten voordat ik daadwerkelijk actie onderneem. Ja, ik weet het, het is echt triest met me gesteld.
Maar heeft dat truucje bij jij ook gewerkt, of is het een voorbeeld?
En je wacht nu tot iemand vraagt wat dat was?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:22 schreef shifto het volgende:
Er overkomt mij net iets waardoor ik zo aan dit topique moest denken
Is de kleine Aziatische goed in bed? Kan je haar aanraden aan de TS?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:22 schreef shifto het volgende:
Er overkomt mij net iets waardoor ik zo aan dit topique moest denken
Dan raad ik je toch echt aan naar de hoeren te gaan..quote:Waarom is het allemaal zo gecompliceerd vraag ik me af. Ik heb laatste tijd steeds vaker de neiging om op een lekkere vrouw af te stappen, en te vragen "zin om te neuken?". Dan heb je dat ingewikkeld gedoe erom heen niet
Ik weet zeker van wel...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik verheug me ook verschrikkelijk op de eerste keer als die ooit nog gaat komen; ik weet zeker dat ik de andere partij niet zal teleurstellen als je snapt wat ik bedoel
Met alle respect,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ja ik ben aziaat en ik ben niet zo lang nee. Dat is ook iets wat negatief is; ik kan zoiezo alleen succesvol zijn bij vrouwen die kleiner dan mijzelf zijn. Dat is niet iets wat ik mezelf opleg, maar iets dat al bepaald is door de huidige maatschappij waarin ik leef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |