En daarom moet je ook maar niet te dicht bij vrouwen in de buurt komen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Im just one twisted fuck
Waar is dat dan? Langs de A12 ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef TheSorrow het volgende:
Wacken Open Air, ik hoor dat daar meiden verkracht worden 's nachts, you should try it out!
http://www.wacken.com/nl/woa2008/quote:Op maandag 11 februari 2008 23:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Waar is dat dan? Langs de A12 ofzo?
herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Waarschuwing: dit is een Groot Huilie-verhaal van mijn tot nu toe mislukte leven.
Jaja, hier is ie weer, de metzichzelfmedelijdenhebbendekanslozedrieentwintigjarigemaagddienognooiteenvriendinheeftgehadlaatstaanseks
![]()
Im just one twisted fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Nee dat heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef hallowereld het volgende:
Je bent een aziaat? Hoe lang ben je dan eigenlijk?
ha-ha. Klein beetje verbitterd wel, maar wat wil je. Maar gelukkig heb ik nog mijn onweerstaanbare seks-appeal bij mannen want die schijn ik wel aan trekken.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef GebakkenEi het volgende:
Zolang je nog niet verbitterd bent is er hoop.
Eet je wel eens afhaalchinees?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:39 schreef hallowereld het volgende:
''weer een Ware Aziatische Schoonheid''
Kunnen wij hieruit opmaken dat je op dit soort vrouwen valt? Die zijn overigens ook best zeldzaam in Nederland, altans: ik zie ze nooit.
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:39 schreef hallowereld het volgende:
''weer een Ware Aziatische Schoonheid''
Kunnen wij hieruit opmaken dat je op dit soort vrouwen valt? Die zijn overigens ook best zeldzaam in Nederland, altans: ik zie ze nooit.
Ik ben ook zo'n bitter mannetje, maar ik heb het ook zo'n beetje voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:41 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ha-ha. Klein beetje verbitterd wel, maar wat wil je. Maar gelukkig heb ik nog mijn onweerstaanbare seks-appeal bij mannen want die schijn ik wel aan trekken.
Wat bedoel je precies met locatie? Ik wil niet het ijs breken zodat zij ook meteen door heeft wat mijn ware intenties zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n bitter mannetje, maar ik heb het ook zo'n beetje voor elkaar gekregen.
Laat haar eens gewoon merken dat je d'r leuk vindt.
Gewoon een beetje conversatie starten met bijvoorbeeld vragen naar een locatie ofzo.
Helpt meestal het ijs te breken.
Just my two cents.
Zo van: Euhm, weet jij waar dat en dat lokaal zit?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:47 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb haar tot nu toe pas twee keer gezien tijdens het colege. Bovendien heb ik het vermoeden dat zij ook op FokForum zit maar dat zijn grove speculaties.
Wat bedoel je precies met locatie? Ik wil niet het ijs breken zodat zij ook meteen door heeft wat mijn ware intenties zijn.
whehehequote:Op maandag 11 februari 2008 23:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo van: Euhm, weet jij waar dat en dat lokaal zit?
En nadat ze het heeft uitgelegd gewoon zeggen: Bedankt euhm... hoe heet je?
Dan weet je haar naam, en als je haar later nog een keer ziet kan je wenken zo van hoi!
En heb je altijd nog een open schot voor verdere communicatie.
Wat je dan allemaal moet zeggen moet je zelf maar uitvogelen.
Doet erg amerikaans highschool film aan maar het werkt vaak wel.
Tenzij je overkomt als een TBS-er met een psychose.
ja ik ben aziaat en ik ben niet zo lang nee. Dat is ook iets wat negatief is; ik kan zoiezo alleen succesvol zijn bij vrouwen die kleiner dan mijzelf zijn. Dat is niet iets wat ik mezelf opleg, maar iets dat al bepaald is door de huidige maatschappij waarin ik leef.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef hallowereld het volgende:
Je bent een aziaat? Hoe lang ben je dan eigenlijk?
Ik gaf alleen een voorbeeldje, vooronderzoek is niet nodig.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:58 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
whehehenee geintje
ja dat van het lokaal vraag is zeer zekers een goede en originele. Maar ik ben meer zo'n iemand die eerst uitgebreid "vooronderzoek" gaat verrichten voordat ik daadwerkelijk actie onderneem. Ja, ik weet het, het is echt triest met me gesteld.
Maar heeft dat truucje bij jij ook gewerkt, of is het een voorbeeld?
Wanneer was je eerste keer dan? En "hoe" heb je dat gedaan? Is het zomaar uit de lucht komen vallen, of heb je mentaal iets aan jezelf gesleuteld qua attitude enzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
En ik was ook sexually frustrated, maar mn eerste x was hemelsKomt vanzelf wel, en volg anders mn tip hierboven
Hehehe. Als ik genoeg alcohol heb, dan zou ik dat ECHT wel durven! Dan heb ik werkelijk overal schijt aan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef zquing het volgende:
mocht je echt voor haar willen gaan kan je 't 't best gewoon direct aanpakken en vragen of ze wilt neuken
Nee daarom raadpleeg ik jullie. Hier zitten de échte psychologen; mensen die hun blik op de realiteit niet zijn verloren..en niet alleen maar in de boeken zitten lezen over Freud en dat soort wazige theoretische sheit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:15 schreef Panzer het volgende:
Ga eens langs een psycholoog...
delft kan op dat gebied behoorlijk frustrerend zijn.........quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:17 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hehehe. Als ik genoeg alcohol heb, dan zou ik dat ECHT wel durven! Dan heb ik werkelijk overal schijt aan.
De frustraties lopen idd hoog op als je in dat gedeelde computerlokaal zit en alleen maar mannen (en hermaphrodieten) om je heen ziet zitten. Het Nerd-gehalte is überh00g daar.
Ja, daar ben ik nu al mee bezigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef zquing het volgende:
[..]
delft kan op dat gebied behoorlijk frustrerend zijn.........
Anders drink je 's ochtends alvast in voordat je haar weer ziet kan je 't meteen aan d'r vragen
Hmmmz. Je hebt wel verstand van zaken zo te horen/lezen. Wodka schijnt niet te stinken als je het hebt gedronken en daarna praat met iemand. Thx!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef zquing het volgende:
nee gewoon als je wakker wordt een wodkatje adten en voordat je naar college gaat nog 2. Daarna ff je tanden poetsen en als je haar ziet ff snel nog een mintje opeten. Een frisse adem is 't halve werk
Whatever... Je lijkt me sowieso niet iemand die sterk genoeg is om uit eigen misère te komen, vandaar de tip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nee daarom raadpleeg ik jullie. Hier zitten de échte psychologen; mensen die hun blik op de realiteit niet zijn verloren..en niet alleen maar in de boeken zitten lezen over Freud en dat soort wazige theoretische sheit.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:38 schreef Panzer het volgende:
[..]
Whatever... Je lijkt me sowieso niet iemand die sterk genoeg is om uit eigen misère te komen, vandaar de tip.
Dat geeft niet. Het is ook niet het doel van ons bestaan om uit de misère te komen. De zin van ons bestaan is lijden. Schopenhauer spreek je niet tegen.quote:
Jij gaat het zo verneukenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik verheug me ook verschrikkelijk op de eerste keer als die ooit nog gaat komen; ik weet zeker dat ik de andere partij niet zal teleurstellen als je snapt wat ik bedoel
En jij spreekt uit ervaring zo te horen? Mijn sociaal leven is op en top. Gezamenlijk sporten, kroeg zuipen, discotheken,vakantie, noem maar op. Mijn sociaal leven is zeer goed, alleen op het gebied van de Vrouw totaal verneukt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij gaat het zo verneuken
Maarja, wat doe je eigenlijk sociaal behalve daar op de faciliteiten te hangen? Stappen in je eentje? Met je nerd vrienden die met een laptop staan de hammerquesten in de hoek van de kroeg?
Je forceert, je wilt te graag... Je hebt een variant van droogneuken voor gevorderden gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
En jij spreekt uit ervaring zo te horen? Mijn sociaal leven is op en top. Gezamenlijk sporten, kroeg zuipen, discotheken,vakantie, noem maar op. Mijn sociaal leven is zeer goed, alleen op het gebied van de Vrouw totaal verneukt.
My point exactly. Je bent in zo'n dal gevallen, daar kom je niet meer uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:34 schreef Panzer het volgende:
[..]
Je forceert, je wilt te graag... Je hebt een variant van droogneuken voor gevorderden gevonden.
Oh My God.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:35 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
- haar mee uit vragen en proberen dronken te voeren
- en de rest kunnen jullie zelf wel bedenken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ruik het zelfs hier, kenjenagaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Je straalt wanhoop uit. Vrouwen ruiken dat. Stop met wanhopen.
Maar jij ben dan ook een rasechte mannenverslindster, door de wol geverfde Cougar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ruik het zelfs hier, kenjenagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |