abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56686168
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die worden a.s. zondagavond op SBS6 vertoond in een bloedstollende, onthullende en ook nog eens exclusieve 3 uur durende uitzending van Peterrrrrrrrr Rrrrrr de Vrrrries, misdaadverslaggever.
Ongelofelijk maar waar!!!!!1!!!1!1!!1111///
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_56687253
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef Fargo het volgende:

[..]

Volgens mij denkt Peter dat helemaal niet. En als hij dat zou denken zou ik dat op dit moment even niet geheel onterecht vinden. Iedereen wil Peter in zijn show hebben. En arrogant? Waarom? En waarom Mathijs niet, omdat hij Peter 'onder valse voorwendselen' naar zijn show heeft gelokt om zelf wat meer kijkcijfers te scoren?

En Peter's Engels slecht? Hij praat met accent, maar grammaticaal is het vele malen beter dan wat de gemiddelde Nederlander uit weet te brengen in het Engels.
Hij denkt dat wel en het is geheel onterecht. Hij presenteerd het programma, maar denk je dat hij alles uitwerkt echt niet. Peter is arrogant, matthijs niet, matthijs werkt zich kapot, als je zien hoeveel hij presenteert. Moet hij zich allemaal voor inlezen he.

En zijn engels is slecht jah.
Wat heb jij liever, een nederlander die de grammatica prima beheerst, maar zo'n grafaccent heeft dat geen hond het verstaat, of iemand die taalfouten maakt, maar duidelijk verstaanbaar is.

Peter zijn engels is gewoon lachwekkend. Iemand met zijn baan had wel wat meer mogen oefenen.
Waar heb je trouwens grammatica voor nodig als je alleen maar "it's a tru(e) confession(lettelijk uitgesproken)" zegt continu.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_56687598
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:45 schreef mercurial3 het volgende:
wat is die Peter R. de Vries een stakker,

wat is dat voor een niveau om daarover te gaan zeiken en Matthijs van Nieuwkerk aan te vallen?

serieus wat een vreemde kerel die Peter.
Lul niet, het is gewoon een afspraak die ze maken. Peter komt daar voor de 10e keer om zijn verhaal te vertellen om kijkcijfers te generen en daarvoor wordt een boek van zijn collega gepromoot. Peter doet zijn verhaal en in de aftiteling worden er nog 3 woorden over het boek gerept. Prima dat hij er in tegenin ging! En Mathijs van Nieuwkerk wist ook niet meer wat hij moest zeggen
pi_56687824
Peter de Vries, wat een zielige, arrogante, zelfingenomen klootzak blijft het toch.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_56688039
Ik vind t fokking slim... hij heeft nu 10x meer aandacht voor dat boek dan wanneer ze er 3 uur lang over hadden gepraat
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:05:21 #66
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56688342
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:24 schreef NoCigar het volgende:
Matthijs zat gewoon keihard te liegen. En er was dus contractbreuk gepleegd. Zulke confrontaties zijn blijkbaar te hard voor de meeste kijkertjes, die hebben liever dat de mensen een beetje gezellig doen.
En dan zeggen dat Peterr onfatsoenlijk is .
Ik vind ze overigens allebei geen prettige mensen, maar de Vries lijkt tenminste straight vergeleken bij die gladde draaier van een Van Nieuwkerk.
überhaupt met zo'n contract komen is gewoon Royal Sadness.

Dat is het hele punt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:37:03 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56688905
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat is het hele punt.
Akkoord gaan met een contract en je er vervolgens niet aan houden, dat is pas koninklijke kansloosheid
pi_56689307
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:02 schreef Ascendancy het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij het negen-jarige dochtertje van Van den Nieuwkerk. Weet je trouwens wel dat pappie zich vergrijpt aan de stagaires?
anonieme razernist
pi_56689417
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat is het hele punt.
Natuurijk, het is allemaal spontaan en ongeregisseerd dat soort programma's . De gasten komen gewoon in programma's omdat ze een grote gezellige club zijn die een beetje lekker met elkaar willen kletsen voor de camera's in plaats van gewoon thuis zitten .
anonieme razernist
pi_56690184
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Akkoord gaan met een contract en je er vervolgens niet aan houden, dat is pas koninklijke kansloosheid
Welkom in de grote mensenwereld.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_56690617
Net bij RTL Boulevard was duidelijk te lezen dat het allemaal met van Nieuwkerk besproken was. Dat deze met zijn uitgestreken poffertjes porem dan net doet of zijn neus bloed dat is pas om te
MOKUM XXX RATED
pi_56691571
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:15 schreef WeebI het volgende:
Matthijs Peter is een kneus.

Goeie sneue actie van Petert
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56692374
Peter heeft gelijk.

Mooi dat die Van Nieuwkerk eens wat tegengas krijgt daar in Hilversum.
pi_56693118
Ik hoop dat die arrogante pathologische leugenaar van een Van Nieuwkerk wordt ontslagen!
pi_56693175
Hij had het natuurlijk ook na de uitzending kunnen uitpraten ipv zich als een aandachtsgeile loser te gedragen. Nu probeert hij publiekelijk iemand voor lul te zetten, maar zoals gewoonlijk zet hij zichzelf weer voor lul.

Wat een waardeloze vent is dat zeg. Maar goed dat ie niet verder gaat met zijn politieke partij(tje) .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56693243
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:44 schreef venomsnake het volgende:
Hij had het natuurlijk ook na de uitzending kunnen uitpraten ipv zich als een aandachtsgeile loser te gedragen. Nu probeert hij publiekelijk iemand voor lul te zetten, maar zoals gewoonlijk zet hij zichzelf weer voor lul.

Wat een waardeloze vent is dat zeg. Maar goed dat ie niet verder gaat met zijn politieke partij(tje) .
Nee hoor, hij mag ons als kijkers best op de hoogte stellen waarom hij daar eigenlijk zit. Zeker als die afspraken niet na worden gekomen. Ik heb dit al vaker gezien bij DWDD, dat een interview zijn doel voorbij schoot, dus niet meer dan terecht dat hier een kritische kanttekening bij geplaatst word.
pi_56693377
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee hoor, hij mag ons als kijkers best op de hoogte stellen waarom hij daar eigenlijk zit. Zeker als die afspraken niet na worden gekomen. Ik heb dit al vaker gezien bij DWDD, dat een interview zijn doel voorbij schoot, dus niet meer dan terecht dat hier een kritische kanttekening bij geplaatst word.
Ach kom, hij zet zichzelf compleet voor joker. Praat zoiets lekker uit NA de uitzending, vraag er desnoods een vergoeding voor. Maar een beetje de presentator aanvallen is uber triest. Bovendien is het extra lullig als hij een week eerder zegt geen slaatje te willen slaan uit die hele Joran zaak.

Met zijn moraalridder gedrag altijd, KEIHARDE AFSPRAKEN!! EINS!!!111
pi_56693451
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ach kom, hij zet zichzelf compleet voor joker. Praat zoiets lekker uit NA de uitzending, vraag er desnoods een vergoeding voor. Maar een beetje de presentator aanvallen is uber triest. Bovendien is het extra lullig als hij een weer eerder zegt geen slaatje te willen slaan uit die hele Joran zaak.

En dan horen wij er niks meer van? Hij heeft best het recht om zijn mening te geven. De enige die zich hier voor joker zet is Van Nieuwkerk zelf...die totaal geen raad met de situatie weet, en hem dan maar een minuut reclame-tijd wil geven. Wat natuurlijk niet de essentie van de kritiek van Peter is, wat hij duidelijk opmerkt.
pi_56693506
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En dan horen wij er niks meer van?
Moeten WIJ er altijd wat van horen dan?
Los het toch gewoon op een volwassen manier op, klein kind dat het is.
Gatver wat een walgelijke vent zeg.
pi_56693664
quote:

[..]

Ach kom, hij zet zichzelf compleet voor joker. Praat zoiets lekker uit NA de uitzending, vraag er desnoods een vergoeding voor. Maar een beetje de presentator aanvallen is uber triest. Bovendien is het extra lullig als hij een week eerder zegt geen slaatje te willen slaan uit die hele Joran zaak.

Zodat het weer in de doofpot gestopt kan worden. Nu zijn wij er getuige van wat die dweil belooft heeft zwart op wit en op tv niet nakomt.
Wie staat er nou voor lul
MOKUM XXX RATED
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 23:06:46 #81
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56693808
Ik heb een goed idee
Laten we nog een paar dagen over dit superbijzondere feitje gaan napraten
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_56693940
quote:
Praat zoiets lekker uit NA de uitzending, vraag er desnoods een vergoeding voor. Maar een beetje de presentator aanvallen is uber triest. Bovendien is het extra lullig als hij een week eerder zegt geen slaatje te willen slaan uit die hele Joran zaak.
De 'presentator' heeft het er anders zelf naar gemaakt door gewoon gemaakte afspraken niet na te komen. Door dan ook nog eens een potje te gaan zitten liegen maakt ie zich alleen maar belachelijker.

Ik ben nooit een fan geweest van Peter, maar ik vind dat ie hier compleet gelijk heeft.

En hij probeert helemaal geen slaatje te uit die zaak te slaan. Hij wil een boek promoten, dat niet eens van hem is maar over hem gaat. Bovendien komt de zaak-Holloway hier niet eens in voor.

En acht punten
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_56695206
Hij komt daar over de zaak zaak-Holloway kletsen omdat dat nu hot is. Mooie gelegenheid dus om snel een slaatje uit dat boekje te slaan. Je gaat mij niet wijsmaken dat Peter geen centen voor de verkoop van dat boekje gaat vangen ook al is het niet door hem geschreven.. Hij eist daar echt geen reclametijd uit liefdadigheid.

Verder vind IK gewoon dat je niet iemand publiekelijk moet gaan afblaffen, praat het gewoon als volwassen mensen uit na de uitzending.

Maar goed, ik geef eerlijk toe, ik ben absoluut geen fan van Peter R de Vries.
Waardeloze vent is het, zo arrogant als de tering en ook nog eens voor Ajax..
pi_56698682
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:12 schreef WeebI het volgende:

[..]

De 'presentator' heeft het er anders zelf naar gemaakt door gewoon gemaakte afspraken niet na te komen. Door dan ook nog eens een potje te gaan zitten liegen maakt ie zich alleen maar belachelijker.

Ik ben nooit een fan geweest van Peter, maar ik vind dat ie hier compleet gelijk heeft.

En hij probeert helemaal geen slaatje te uit die zaak te slaan. Hij wil een boek promoten, dat niet eens van hem is maar over hem gaat.
En al de rest is onzin.
anonieme razernist
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:00:49 #85
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56703255
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Welkom in de grote mensenwereld.
Niet helemaal, op het schoolplein on je zoiets flikken als je harder kon slaan. In de grote mensenwereld nemen mensen dat niet meer.
pi_56703428
Kwal van een vent die Peter, vind ik. Ik snap wel dat hij wilt dat er wat langer over gepraat wordt maar enige sympathie kweek je ook niet door zo te gaan kwallen tijdens de uitzending. Sowieso een klootzak die gast omdat ie zich met dingen bemoeit die zich geen moer aangaan, zoals dat hij altijd bij FC Godenzonen zit, laat hem lekker met boevendingen bezig houden en ook niet het voetbal verpesten.
zakelijk
pi_56703572
Rudolf is gewoon een huilie en moet niet zeiken.... welke kneus wil dat boek uberhaupt lezen :S
I'm not the man you think I am!
pi_56704434
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:16 schreef l3laster het volgende:
Rudolf is gewoon een huilie en moet niet zeiken.... welke kneus wil dat boek uberhaupt lezen :S
Wie leest er nou nog. Spelletjes spelen is veel leuker
MOKUM XXX RATED
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:42:17 #89
78498 classpc
I don't like change
pi_56705324
DWDD heeft al eerder mondelinge afspraken met Peter niet nagekomen, daarom heeft hij het deze keer zwart op wit gezet.
Alleen kwamen ze het deze keer WEER niet na en DAAROM reageerde Peter zo.
Volgens Peter was dit niet de eerste keer dat DWDD zich niet aan gemaakte afspraken hield.

Dat wetende kan ik me de reactie van Peter in de uitzending een stuk beter voorstellen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:56:53 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_56709056
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef PrincePolly het volgende:
Wat een ontzettende rukker is het toch ook. Iemand net gezien? Hij is de hele tijd aan het woord en is hij dat niet de hele week al geweest. Anyway: krijgt hij ruzie met Mathijs omdat ZWART OP WIT stond dat het 60 seconden over zijn boekje zou moeten gaan en dit niet het geval was. Wat een eikel, zeg.
Gewoon echt Matthijs liggen dissen dat ze een contract hebben ondertekend. Nerd.
Het zou vier minuten over het boek gaan en tien minuten over de Holloway-zaak. Bovendien is het niet het boek van De Vries maar van een collega van hem.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')