Alleen morgen of voor altijd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag morgen trouwens geen spijkerbroek aan op mijn werk, maar moet nóg netter dan normaal voor de dag komen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind dat soort dingen echt zo'n bullshit healsof een mooie spijkerbroek niet netjes is
Alleen morgen. Nu.nl komt langs.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen morgen of voor altijd?
Kom je in aanraking met klanten ofzo?
Ik vind dat soort dingen echt zo'n bullshit healsof een mooie spijkerbroek niet netjes is
True.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
sommige mensen staat een pak echt niet
casual FTWquote:
Een Rover 400 is uiterlijk praktisch identiek aan een Civic sedan, alleen beter uitgerust voor eenzelfde prijsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Te groot ja. En een Rover vind ik ook alweer niet zoveel aan...
En de Ibiza's vallen nog wel mee. Honda Civic heb ik inderdaad ook aan gedacht.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Audi A9:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
peu my ridequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Audi A9:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt me een A6quote:
De onderste foto verraad 'm.... :quote:
Ik kom op mijn woorden terugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen morgen of voor altijd?
Kom je in aanraking met klanten ofzo?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom op mijn woorden terug. Ze zouden het fijn vinden als we het nu voortaan altijd zo doen.
Een door onze eigen programeurs geschreven programma...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
SAP is zwaar kutwaar kwamen ljullie vandaan?
* hermandeperman geeft je tijdens je vreugdevolle bewegingen een tik tegen je kop waardoor je autistische geneuzel ophoudt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef 2cv het volgende:
Yes ! Gister zijn de koppen van mijn Eend op de post gegaan ! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo ! ! ! ! !
*slaakt vreugdekreten uit en maakt rare doch vreugdevolle bewegingen*
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman geeft je tijdens je vreugdevolle bewegingen een tik tegen je kop waardoor je autistische geneuzel ophoudt.
al die vrolijkheidquote:
Nee man al meer dan een jaar niet geneuktquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
al die vrolijkheid![]()
vandaag geneukt ofzo
Ketel 1quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare friezen, beetje teveel jenever gesnoven![]()
Kenkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man al meer dan een jaar niet geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |