Ieder zijn "ding"quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Briljant gespeeld door HuubZe is naief, tja jammer dan. Uitgespeeld, dikke doei!
Gewoon gebruiken en uitbuiten die handel. Zou ik ook doen voor 2 miljoen met je dochter, lees je mee Ron?
Jaap met Cora?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
Valentijnsdag.
1 gaat met iemand een romantische dag hebben, inclusief een ballonvaart.
Goh, wie zou het worden
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef agter het volgende:
Uitje in een luchtbalon...helaas voor Jaap...
Down the drain ermeequote:Op maandag 11 februari 2008 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch echt dat deze geblokt gaat worden .........
Dat zou wel leuk zijn.quote:
Ze wil met Jaapquote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef avonne het volgende:
Clair wil hem hebben en dan Huub meenemen
Huub "meen je dat?'
Clair "Ja"
ik neem aan dat ze hem er mee gaat naaien.
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora tegelijkertijd de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig, dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.quote:
hehe, owquote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig en dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.
[ afbeelding ]
Heeft ze vriendinnen dan of zijn die allemaal overleden door haar gezeur? Oeps.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef mazaru het volgende:
Selene zegt dat Valentijnsdag een hele moeilijke dag voor haar is. Want op die dag heeft ze een vriendin verloren.
Ze wil die dag weg als b en a die dag gaan.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar om Jaap en Cora de lucht in te krijgen heb je toch echt onderstaande nodig, dat wordt wat lastig aangezien er maar 1 van is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |