Ja, da's ook helemaal niksquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef roburt het volgende:
sommige zeggen de hele aflevering helemaal niks
Ze denken dat Remkes meer weet over aliensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Scandalous het volgende:
Stond er nou 'belive' op het shirt van Baas
Baas B
Lange Frans
De beste is gewoon Hugo Borst die is intelligent en heeft nog wat spitse vragen, hij is zelf natuurlijk ook journalistquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef roburt het volgende:
[..]
sommige zeggen de hele aflevering helemaal niks
Hans Teeuwen is de beste tafelgast die ik ooit heb gezien in dat programmaquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De beste is gewoon Hugo Borst die is intelligent en heeft nog wat spitse vragen, hij is zelf natuurlijk ook journalist
"Peter R. de Vries lost zaak Holloway op"quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
wat stond er onder de kop van De Vries?![]()
Ja ok maar dat is geen vaste tafelgastquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is de beste tafelgast die ik ooit heb gezien in dat programma
Gewoon foutjequote:Op donderdag 14 februari 2008 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Iemand caps van dat Peter-plaatje? Volgens mij was het een subliminal message
Gesprek over waarom hij gestopt was met Heereveen. Hij gaf aan dat hij ook aandacht aan zijn gezin wilde schenken en dat hij niet langer wilde dat alles om hem draaide.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:59 schreef Quoi het volgende:
Foppe werd weer emotioneel.............
Waar zagen we dat ook alweer eerder..
Niemand een screenshot van onze vriend PRdV?
Dat was bij DWDD ja, mooi stukje tv.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:22 schreef arneaux het volgende:
Of dat ook bij DWDD was weet ik niet.
Hopen dat het niet weer café Marc-Marie en Matthijs wordtquote:De actualiteit wordt op eigenzinnige,
toegankelijke en humoristische wijze
besproken.Pres.:Matthijs van Nieuwkerk.
Tafelheer:Marc-Marie Huijbregts.
* Hein Vergeer over zijn autobiografie
De Wil om te Winnen,met daarin zijn
grootste successen en tegenslagen,
maar ook doet hij onthullingen waar
hij eerder niets over losliet.
* Arnold-Jan Scheer is tegenwoordig
vooral actief als magiër...
* Stier Herman is opgezet en nu te
zien in het Leids Museum Naturalis.
Ik kon hem recenseren, maar ik heb eigenlijk bedankt. Zó bijzonder vind ik dat soort verhalen allang niet meer en nadat ik Turks Goud van dezelfde uitgeverij heb gelezen ben ik wel klaar met dat genre eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:02 schreef roburt het volgende:
wat denken jullie over het boek "Echte mannen eten geen kaas"?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004005773691&Section=BOOK
Jep. Om 00:30.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, die magiër had ik wel willen zijn als ik heel eerlijk ben... kijken of het een bekende is
vanavond herhaling?
Volgens mij kan Mathijs best een zeikerdje zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Gisteren wilde ik dat fragment waarin Peter R ineens verschijnt nog eens terugzien, maar het was eruit geknipt in de herhaling 's nachts. :/
Heb je ook echt helemaal gewacht tot de aftiteling? Beetje jammer anders hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Gisteren wilde ik dat fragment waarin Peter R ineens verschijnt nog eens terugzien, maar het was eruit geknipt in de herhaling 's nachts. :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |