Tuurlijk niet, maar zo gaat het meestal, en was nu natuurlijk een leuk excuus.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Net alsof Peter R de Vries om zijn boek was uitgenodigd.![]()
Hij kleedt zich altijd om als hij meteen door moet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:25 schreef maril het volgende:
zou Mathijs nou iets over hem heen gekregen hebben?, hij had een afschuwelijk bloemetjes overhemd aan bij Holland sport die 5 min later begon.ook live.
Dan heb ik er nog eentje: Peter R. De Vries @ DWWDquote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef broer het volgende:
Jawel, al die topics zijn leuk. Vooral de mensen die er op de een of andere manier een links-rechts-probleem van weten te maken zijn echt hilarisch.
Mja, daar heeft niemand het over die 'langharige, vuil-linkse staatsomroep-zakkenvuller', of zoiets. Dat is een beetje jammer.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Dan heb ik er nog eentje: Peter R. De Vries @ DWWD
Maar dat is wel zo'n standaard KLB-ding.
Mathijs doet altijd een ander shirt aanquote:Op maandag 11 februari 2008 23:25 schreef maril het volgende:
zou Mathijs nou iets over hem heen gekregen hebben?, hij had een afschuwelijk bloemetjes overhemd aan bij Holland sport die 5 min later begon.ook live.
T was cynisch bedoeld, maar kwam kennelijk niet zo over.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, De Vries heeft op zijn shirt gespuugd, wist je dat niet? Is ook een topic over. Even zoeken.
Leuke TV ja. Peter weet idd wel hoe zoiets werkt. Die maakt zijn arrogantie weer even te gelde.quote:
Dat wel ja, maar ik dacht dat hij zou komen om te vertellen over de interviews in Amerika...Wat ie wel deed hoor. Daar niet van hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuke TV ja. Peter weet idd wel hoe zoiets werkt. Die maakt zijn arrogantie weer even te gelde.
Even iets aangepast.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat loopt iedereen te jankballen dat Peter zich laat kennen
Ik vond het juist een prachtige actie. Als je afspreekt om over het boek te praten dan doe je dat ook, in plaats van peter een minuutje geven om zijn boek te promoten.
Volgens mij gebeurt dit wel vaker bij DWDD op tv.. en het is alleen maar ballen tonen van Peter dat hij er midden in de uitzending iets van zegt.
Ach het is ook een mens. Ik snap het idee erachter ook wel. Ze pakt het misschien soms net iets te bombastisch aan, of eigenlijk moet ik zeggen 'pakte'. Ik denk dat ze met haar betrokkenheid bij het internationale recht nu meer gedaan krijgt...quote:
Ja, een soort #@$*%&*@quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:44 schreef MadGuy het volgende:
Ach het is ook een mens.
Gefoptquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:18 schreef arneaux het volgende:
Heeft Peter nou echt bij Matthijs op zn blouse gespuugd? Nee toch?!
O echt flauw.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gefopt
Fokke & Sukke waren werelds met hun grap. Hugo Borst trouwens ook.
En Duisenberg niet echt boeiend. Actricemeisje was mooi maar kwam niet echt veel interessant uit. En die lui van Dré ook niet echt boeiend. O en die wandelgast was wel redelijk. Beetje saaie aflevering dus wmb.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Fokke & Sukke waren werelds met hun grap. Hugo Borst trouwens ook.
Dat zeg je na zo'n geniale van ze?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:40 schreef Scandalous het volgende:
Fokke en Sukkedat mogen ze er ook wel uit halen.
Als iemand zoiets zegt, ben ik altijd heel benieuwd naar wat diegene dan wél leuk vindt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:40 schreef Scandalous het volgende:
Fokke en Sukkedat mogen ze er ook wel uit halen.
Dat is net het extraleuke.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is jammer dat het helemaal getekend moet worden
Hoezo? Omdat Fokke en Sukke het ultieme toppunt zijn van..?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Als iemand zoiets zegt, ben ik altijd heel benieuwd naar wat diegene dan wél leuk vindt.
inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:44 schreef DrDentz het volgende:
Het is jammer dat het helemaal getekend moet worden, laat gewoon dat plaatje zien, dat kan in 5 sec. Nu zit je een halve minuut naar gekrabbel te luisteren.. pas als het publiek begint te lachen kijk ik, en meestal is het dan nog een slechte grap ook.
Nee, hoor. Maar ik probeer het te relateren aan mijn eigen gevoel voor humor. Als dan blijkt dat we gewoon in het algemeen een verschillend gevoel voor humor hebben is er niets aan de hand. Als blijkt dat we voor de rest helemaal overeenkomen qua humor dan kan ik gaan twijfelen waarom ik Fokke en Sukke dan toch leuk vind.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Scandalous het volgende:
Hoezo? Omdat Fokke en Sukke het ultieme toppunt zijn van..?
Kijk, tóch nog een overeenkomst in gevoel voor humor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:13 schreef Scandalous het volgende:
Ik ken het gevoelDie eindfilmpjes vind ik wel heel goed trouwens. daar lach ik wel eens om. soms hardop
Ik zag het netquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Hugo Borst verklapt clue The Usual Suspects
sommige zeggen de hele aflevering helemaal niksquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik de enige die Sophie Hilbrand rete-irritant vindt worden? Ze kaapt af en toe het hele gesprek; daar is een tafeldame/heer niet voor
Ja, da's ook helemaal niksquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef roburt het volgende:
sommige zeggen de hele aflevering helemaal niks
Ze denken dat Remkes meer weet over aliensquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef Scandalous het volgende:
Stond er nou 'belive' op het shirt van Baas
Baas B
Lange Frans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |