Precies, die dacht gewoon 20 minuten gratis reclame voor een boekje zodat ie nog meer kon verdienenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef djstoffel het volgende:
peter r de vries ontmaskerd..........
Hij heeft gewoon gelijk waarschijnlijk, en zo gaat 't waarschijnlijk al eeuwen bij DWDD maar bijna niemand zegt er zo specifiek iets van.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies, die dacht gewoon 20 minuten gratis reclame voor een boekje zodat ie nog meer kon verdienen
Dat is natuurlijk geen 1 op 1 vergelijking. Joran krijgt aandacht omdat hij waarschijnlijk (en volgens de beelden) geen schone handen heeft inzake de vermissing van een meisje, vervolgens probeert hij die aandacht te verzilveren. Peter R naait hem erbij en krijgt zodoende aandacht, en maakt wat extra geld.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef Jovatov het volgende:
Want tegenover die moeder van Nathalee loopt hij te zeuren dat Joran zo vervelend is dat hij er een slaatje uit probeert te slaan. Maar ondertussen wordt zijn boek wel eerder uitgebracht. Matthijs zei dat het boek eerst in maart uit zou komen.
Tuurlijk maar fatsoenlijke mensen wachten tot na de uitzending om zoiets naar voren te brengen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk waarschijnlijk, en zo gaat 't waarschijnlijk al eeuwen bij DWDD maar bijna niemand zegt er zo specifiek iets van.
En sowieso komt íedereen daar toch om promotie te maken voor 't een of ander?
Ik betrap mij regelmatig op het feit dat Mathijs zich niet goed inleest, hij moet misschien de maandag kiezen wat hij wil DWDD of Holland Sport, beide kan echt niet voor hem, hij zit de hele dag op een andere redactie.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een lul is die Mathijs ook. De vermoorde onschuld spelen, die weet echt wel hoe dat in elkaar steekt. Fantastische actie van Peter, zaken zijn zaken.
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar fatsoenlijke mensen wachten tot na de uitzending om zoiets naar voren te brengen.
Je weet toch helemaal niet wat er is afgesproken ?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom?
Fatsoenlijke mensen komen hun afspraken na.
Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat mr. De Freeeeze gewoon gelijk had in dit geval denk ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet wat er is afgesproken ?
Hier heb je wel een goed punt, ja. Maar goed, Peter had wel even na het programma mogen klagen. Dit sloeg echt nergens op, Chantal zat ook zo van 'nouuu gezellig'. Ben benieuwd of het morgen in de Tv draait door komt, haha..quote:Op maandag 11 februari 2008 20:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kreeg trouwens gelijk een flashback naar vorige week. Waar Mathijs Harry Mens het inkopen door gasten in zijn (overig commerciele) programma verweet. Dit is in feite niks anders. Iemand (een minuutje) een podium aanbieden, om zodoende zijn naam op de poster te kunnen zetten.
Dat vind ik wel hypocriet.
Volgens mij is dat de afgelopen 11 dagen meer dan eens gebeurd.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:22 schreef evert het volgende:
ik prijs de dag dat hij eens ontmaskerd wordt als geldwolf.
Chantalquote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef honda1990 het volgende:
Natuurlijk zonde dat je met Peter R. in je hoofd blijft zitten terwijl deze uitzending toch eigenlijk om Chantal Janzen ging
Nogal ja. En het volk Peterr maar een akelige ongezellige man vinden omdat hij gladjakkertje Matthijs aan zijn afspraken wil houden.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kreeg trouwens gelijk een flashback naar vorige week. Waar Mathijs Harry Mens het inkopen door gasten in zijn (overig commerciele) programma verweet. Dit is in feite niks anders. Iemand (een minuutje) een podium aanbieden, om zodoende zijn naam op de poster te kunnen zetten.
Dat vind ik wel hypocriet.
Chantal de mooiste vrouw van Nederland, niet alleen omdat ze er zo fantastisch uitziet maar gewoon alles bij elkaarquote:
Ik vind verkoopshow een beetje overdreven hoor.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:50 schreef vw_caddy het volgende:
Nou ja, ik heb dat hele DWDD altijd al een verkoopshow gevonden voor boeken, cd's, films e.d. alleen wordt dat nooit hardop gezegd. Nu roept Peter op camera dat er van te voren afspraken gemaakt zijn.
Net alsof Peter R de Vries om zijn boek was uitgenodigd.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind verkoopshow een beetje overdreven hoor.
Pietje heeft een nieuw boek uit, dus dan nodigen ze hem uit naar aanleiding van dat boek, helemaal niet vreemd. 't DWDD recept is dan dat er een beetje over dat onderwerp wordt geluld, en verder maar zien waar 't schip strandt. Werkt vaak uitstekend.
Dat De Freeeze dan nog even moet zeuren dat hij 4 minuten boekbespreektijd zwart op wit heeft enzo, tja hij zal vast gelijk hebben, maar!
Precies. Volgende keer gaat De Vries waarschijnlijk contractueel vastleggen dat hij een hele aflevering van DWDD mag vullenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:59 schreef broer het volgende:
Hij heeft wel lef, die De Vries. Hij zat er nota bene al twee blokjes, waar het gewone volk zijn verhaal in één enkel blokje mag vertellen.
Ja, De Vries heeft op zijn shirt gespuugd, wist je dat niet? Is ook een topic over. Even zoeken.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:25 schreef maril het volgende:
zou Mathijs nou iets over hem heen gekregen hebben, hij had een afschuwlijk bloemetjes overhemd aan bij Holland sport die 5 min later begon.ook live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |