abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 22:13:28 #101
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56673791
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef Poppetjuh het volgende:
Waarom weet iedereen in dit topic opeens alles over die 'duidelijke afspraak' ? Is die te downloaden als PDF ergens ofzo??
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56673883
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Dat was dan ook zo'n beetje de enige vraag die al niet 10x in andere interviews van een week geleden was gesteld.
pi_56673922
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).

Als jou werkgever je bijvoorbeeld aan het einde van de maand niet uitbetaald en jij wordt boos, ben jij dan ook kinderachtig als je er wat van zegt? Op afspraken moet je aankunnen en alhoewel dit geval in DWDD op het eerste gezicht op tv iets informeler lijkt neemt het niet weg dat je afspraken moet nakomen die dus duidelijk zwart op wit zijn gemaakt.
pi_56673930
Mooi fragment. Peter had groot gelijk dat hij het maar duidelijk liet weten
pi_56673999
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:13 schreef Bayswater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahaha Te simpel.
pi_56674135
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef Bayswater het volgende:
Nee, we gaan fijn praten over een boek zonder de zaak Holloway en Joran van der Sloot.
Precies. We zitten nog met zoveel vragen over de zaak Holloway, maar meneertje wil voornamelijk over dat boek gaan leuteren. Who cares dat fucking boek?
pi_56674356
Nou zie je maar wat een walgelijke, hypocriete lul hij eigenlijk is. Zélf eist-ie een 100% waterdicht handgetekend contract, voordat-ie ook maar uberhaupt komt opdraven, maar voor de schuldigverklaring van Joran heeft-ie geen ondertekende verklaring nodig. Nee, een paar halfbakken onvolledige ingetrokken bekentenissen, losgepeuterd door een ex-crimineel zijn dan plotsklaps voldoende

Moderator / Redactie Sport maandag 11 februari 2008 @ 22:35:27 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56674379
lolz. Wat een humor weer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56674584
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).

Als jou werkgever je bijvoorbeeld aan het einde van de maand niet uitbetaald en jij wordt boos, ben jij dan ook kinderachtig als je er wat van zegt? Op afspraken moet je aankunnen en alhoewel dit geval in DWDD op het eerste gezicht op tv iets informeler lijkt neemt het niet weg dat je afspraken moet nakomen die dus duidelijk zwart op wit zijn gemaakt.
Ik ben geen hater... jij bent wel een aanbidder he ?
Ik heb nooit dit soort problemen, want zoals ik al eerder zei: ik ben niet afhankleijk van anderen om reclame voor mezelf te willen maken...
Afspraken die zwart op wit staan wil ik dan wel eerst eens even zien...ipv er alleen maar over te stampvoeten...
Oh en: zo direct op sbs6 aandacht voor de woeste kleuter Petertje

edit: laat maar het ging over 3 seconden...ze hadden zeker geen keiharde afspraken over de uitzendrechten ....
Gelukkig zonder haar
  maandag 11 februari 2008 @ 22:43:18 #110
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_56674619
Hij had er beter vorige week zondag reclame voor kunnen maken
  maandag 11 februari 2008 @ 23:08:28 #111
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56675268
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Klummie het volgende:
Hij had er beter vorige week zondag reclame voor kunnen maken
Eruit voorlezen en dan overhandigen aan de moeder van Natalee Holloway.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56675434
ik heb het niet gezien.

maar begrijp ik het nu goed dat Witteman en nu ook Van Nieuwkerk nu bij de oma van Joran aan het uithuilen zijn omdat ze minder in de schijnwerpers staan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 11 februari 2008 @ 23:23:19 #113
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56675720
Erg kinderachtig van Tha Freeze. En ik durf wel te wedden 'met voorbedachten rade'. Hij wéét natuurlijk drommels goed dat er gepraat gaat worden over zijn 'much publicized' bezoekje aan de VS.
Nee, dan anderhalve week geleden! Toen zat hij ook in alle talkshows, maar wee je gebeente als je hem toen wat over dat boekje had gevraagd! Nee, TOEN moest het natuurlijk per se wél over zijn 'bloedstollende' verborgen camera-actie gaan!

Het begint hem nu echt naar z'n bol te stijgen, vrees ik...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_56675764
als van Nieuwkerk zich uit wanhoop tot Chantal Janzen wendt, dan weet je dat je hem op zn plaats hebt gezet.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_56675799
Lachen dit !
En die Mathijs die ook nog eens `boekje` zei ipv boek.
Peter was not amused.
Eindelijk weer eens leuke tv!
pi_56675890
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef Poppetjuh het volgende:
Iemand de laatste 60 seconden gezien van die gast bij De wereld draait door?

Mijn mening over die gast is echt flink veranderd, wat een eikel!

En maar roepen hoe Joran er een slaatje uit slaat, zelf wordtie pissig als hij zijn boekje niet gepromoot krijgt.

fuck hem.
pff hij wilt gewoon het volk laten zien wat voor volk er bij de publieke omroep werkt.. hij word al afgekraakt door die pauw en witteman en nu denkt die mathijs ook ff dat hij onder zijn afspraakjes kan uitkomen. ik vind dat zijn goed recht om er iets van te zeggen op die manier als er van te voren iets is afgesproken.

ga zeuren op joran ofzo met zijn homo boekje en zijn schadevergoedingen
pi_56675946
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef Caesu het volgende:
maar begrijp ik het nu goed
nee
pi_56675957
linkje naar video fragment
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56675984
- Het boek is niet van hem.
- Ze nodigen hem zelf uit omdat ze weten dat dat extra kijkers oplevert.
- afspraak is afspraak.
pi_56676057
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef TheProfiler het volgende:
Peter liet in het begin van het gesprek al blijken dat hij liever thuis was geweest. Hij is tenslotte gisteren pas teruggekeerd van een slopende week in Amerika. Vanwege de toezegging dat er aandacht zou worden gegeven aan zijn boekje heeft hij zich waarschijnlijk laten omlullen om toch te komen. Als dan zo'n keiharde afspraak niet wordt nagekomen is dat gewoon aartslullig. Zeker omdat dit bij andere gasten vaker is gebeurd; die hadden dan alleen niet het lef om er op TV een punt van te maken, of lieten zich inpakken door de glijerige charmes van Matthijs. Nu had hij gewoon de verkeerde... en terecht. Peter R. de Vries had volkomen gelijk!
eens
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56676067
Ik had die mathijs echt een glaasje pis in het gezicht gegooid hoor. En chantal trouwens ook.
A little bit hateful
pi_56676087
ach joh, die Peter met zijn keiharde afspraak, dat is toch overdreven, al had hij misschien gelijk, maar zeg dan aan het begin van het programma dat je het over het boekje wilt hebben want daar ben je voor gekomen.
Maar om zo kinderachtig achteraf te doen, keiharde afspraak, zwart op wit, beetje overdreven, beetje sneu van die Peter.
Die Mathijs weet natuurlijk ook dondersgoed van die afspraak dus ook beetje sneu van Mathijs.
Maar...voor de kijkers leuke tv. Ook Pauw en Witteman vonden het erg komisch, want het kwam zonet voorbij bij de zap-service van hun programma. Ja...op afstand durven ze wel
pi_56676133
Zou mooi geweest zijn als Matthijs gezegd zou hebben: "Peter, Peter, jij hebt ook wel eens iets geroepen wat je niet helemaal na kwam, weet je nog...een week geleden?".
Make my day!
  maandag 11 februari 2008 @ 23:47:05 #125
1986 Jane
pi_56676208
Het is gewoon gezeur van PRdV. Vooral omdat het boek wel degelijk genoemd werd.

Kijk, stel Jan Smit (ik noem maar een naam) wordt gevraagd om in DWDD te komen (or any other talkshow) om over zijn cd te praten. En een week voor de uitzending is hij overal in het nieuws omdat hij de nieuwe lover van Britney Spears blijkt te zijn ofzo. ( ) Dan zou er niks over gevraagd mogen worden omdat het gesprek over de cd zou gaan? Bullshit! Zeker dus als de cd wel genoemd zou worden. En hé, publiciteit is publiciteit en derhalve sowieso goed voor de verkoopcijfers. Dat weet iedereen. Iedereen, behalve Tha Freeze, blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jane op 12-02-2008 00:20:24 ]
pi_56676210
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef TheProfiler het volgende:
Peter liet in het begin van het gesprek al blijken dat hij liever thuis was geweest. Hij is tenslotte gisteren pas teruggekeerd van een slopende week in Amerika. Vanwege de toezegging dat er aandacht zou worden gegeven aan zijn boekje heeft hij zich waarschijnlijk laten omlullen om toch te komen. Als dan zo'n keiharde afspraak niet wordt nagekomen is dat gewoon aartslullig. Zeker omdat dit bij andere gasten vaker is gebeurd; die hadden dan alleen niet het lef om er op TV een punt van te maken, of lieten zich inpakken door de glijerige charmes van Matthijs. Nu had hij gewoon de verkeerde... en terecht. Peter R. de Vries had volkomen gelijk!
Zo is dat, afspraak is afspraak, punt uit. (dat had de redactie kunnen weten trouwens, don't fuck with Peter R, de Vries, die laat zich nooit in de hoek drukken)
  maandag 11 februari 2008 @ 23:52:31 #127
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56676310
http://www.dumpert.nl/med(...)r_r._pwned_dwdd.html

matthijs heeft het dus wel echt over dat boek
dus snap niet echt waar peter r de vries zo´n probleem over maakt het blijft toch een soort van live programma dus tsjah dat is het risico als je als laatste aan de beurt bent
happen naar de baas
pi_56676364
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:47 schreef Jane het volgende:
Het is gewoon gezeur van PRdV. Vooral omdat het boek wel degelijk genoemd werd.

Kijk, stel Jan Smit (ik noem maar een naam) wordt gevraagd om in DWDD te komen (of any other talkshow) om over zijn cd te praten. En een week voor de uitzending is hij overal in het nieuws omdat hij de nieuwe lover van Britney Spears blijkt te zijn ofzo. ( ) Dan zou er niks over gevraagd mogen worden omdat het gesprek over de cd zou gaan? Bullshit! Zeker dus als de cd wel genoemd zou worden. En hé, publiciteit is publiciteit en derhalve sowieso goed voor de verkoopcijfers. Dat weet iedereen. Iedereen, behalve Tha Freeze, blijkbaar.
ja maar wat als er nou afgesproken is dat ze uitgebreid op het boek zouden ingaan. dat is immers niet gebeurd en dat zou wel moeten ALS het is afgesproken. JUIST hem op dat moment met een min. afschepen komt slecht over. iedereen die in de media komt met een boek, cd of whatever wil publiciteit ook peter r de freeze maar hij trekt terecht zijn bek open omdat het niet gaat zoals het is afgesproken
pi_56676382
"En oja, hij heeft ook nog een boek."
Nee, dan is inderdaad mijn interesse gewekt.

Totaal niet te vergelijken met Jan Smit. De mensen weten dat hij muziek maakt, de meeste weten ook nog wat voor soort muziek hij maakt. Dan is publiciteit, publiciteit ja.
Peter R kennen we van TV, niet omdat hij van die fantastische boeken schrijft. (Hij heeft het trouwens ook niet zelf geschreven) Dus dan is een boek voor veel mensen iets nieuws. Daar moet je aandacht aan besteden. Dat weet iedereen. Iedereen, dus ook Tha Freeze, blijkbaar.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:12:49 #130
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56676606
peter r de vries moet niet zo zeiken. heeft al 'twee blokjes' ipv 1. begint al met een kutopmerking (in de trant van 'na al die amerikaanse shows kom ik ook nog hier' op een hele neerbuigende manier). en dan zeiken dat een boekje waarin het niet over holloway gaat (maar heel toevallig wel eerder op de markt gebracht wordt) te weinig aandacht naar zijn zin krijgt.
hij zet zichzelf nu echt neer als een geldwolf die ook over de rug van anderen geld wil verdienen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:14:43 #131
1986 Jane
pi_56676627
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef evert het volgende:
hij zet zichzelf nu echt neer als een geldwolf die ook over de rug van anderen geld wil verdienen.
Goh, wie werd er eerder deze week ook alweer ook zo ontmaskerd?
pi_56676669
Arme Peter, zijn enige kans om dat unieke waardevolle begerenswaardige boek over hemzelf onder onze aandacht te brengen wordt bruut verstoord door die kinderachtige, flauwe van Nieuwkerk. Wat onvergeeflijk zonde, dit komt nooit meer goed, want -bescheiden als hij is- is hij zélf nimmer in staat om ook maar een klein beetje publiciteit te genereren. Boehoehoeeee
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:19:13 #133
1986 Jane
pi_56676679
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef Cracka-ass het volgende:

Peter R kennen we van TV, niet omdat hij van die fantastische boeken schrijft. (Hij heeft het trouwens ook niet zelf geschreven)
Thank God for that! Zo'n geweldige schrijver is het namelijk idd niet. En ja, ik heb meerdere boeken van hem gelezen, omdat waargebeurde misdaad nu eenmaal mijn hobby is en hij één van de weinigen is die over Nederlandse zaken schrijft.

Maar ik blijf erbij hoor. Als Balkenende een boek schrijft, bij DWDD komt en in de tussentijd valt het kabinet, dan wordt dat boek ook gewoon in een paar zinnen behandeld, hoor.
pi_56676696
Volgens mij vond de Vries het zelf wel kicken om in het openbaar te zeggen dat er afspraken geschonden werden.Je ziet ook heel even een glimlachje op z,n gezicht verschijnen

Geef hem overigens groot gelijk; afspraak is afspraak.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:24:42 #135
78918 SeLang
Black swans matter
pi_56676741
Die twee linksen zetten zichzelf wel gruwelijk te kijk zeg!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_56676762
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef Frances het volgende:
Volgens mij vond de Vries het zelf wel kicken om in het openbaar te zeggen dat er afspraken geschonden werden.Je ziet ook heel even een glimlachje op z,n gezicht verschijnen

Geef hem overigens groot gelijk; afspraak is afspraak.
De afspraak was dat hij de zaak Holloway had opgelost en dat al onze vragen na afloop van zijn uitzending beantwoord zouden zijn. Daar heeft-ie ons die voorafgaande week tot in den treure van verzekerd
pi_56676763
Had hem al neergezet bij de foute Joran grappen, maar denk dat ie hier beter past

dinsdag 12 februari 2008 @ 00:28:34 #138
1986 Jane
pi_56676783
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef Polleeder het volgende:

[..]

De afspraak was dat hij de zaak Holloway had opgelost en dat al onze vragen na afloop van zijn uitzending beantwoord zouden zijn. Daar heeft-ie ons die voorafgaande week tot in den treure van verzekerd
Idd.
- Wie is 'Daury'?
- Waarom moest 'ie z'n schoenen kwijt?
- Waarom geen ambulance?
enz. enz.
pi_56676821
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar ik blijf erbij hoor. Als Balkenende een boek schrijft, bij DWDD komt en in de tussentijd valt het kabinet, dan wordt dat boek ook gewoon in een paar zinnen behandeld, hoor.
toepasselijk voorbeeld

maar ik kijk zelden die reclames op DWDD.
maar nu weet ik toch dat hij een boek heeft.

http://www.telegraaf.nl/
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56676902
Afspraak is afspraak. Er zou 4 minuten over dat boek van van der Spek worden gesproken, niet 20/30 seconden.
pi_56676934
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Had hem al neergezet bij de foute Joran grappen, maar denk dat ie hier beter past

[ afbeelding ]
Joran is veranderd in een gouden kikker?
pi_56676957
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:40 schreef Flounder het volgende:

[..]

Joran is veranderd in een gouden kikker?
Hier doet ie het
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:42:46 #143
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56676959
Ik kijk nu de herhaling van DWDD. Is het al geweest, of moet ik wachten tot de volgende herhaling?
pi_56676997
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:52 schreef Hijacking het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_r._pwned_dwdd.html

matthijs heeft het dus wel echt over dat boek
dus snap niet echt waar peter r de vries zo´n probleem over maakt het blijft toch een soort van live programma dus tsjah dat is het risico als je als laatste aan de beurt bent
Maar zo'n Peter R. zit daar ook niet voor zijn lol, zo'n tv-optreden is voor hem gewoon werk - een boekje verkopen, in dit geval, en gezien de publiciteitshausse rond Peter R. profiteert DWDD daar mooi van mee. Dat mes snijdt in principe dus aan twee kanten, het is pure ruilhandel, en ik kan me goed voorstellen dat die Peter zich genaaid voelt als hij op zijn vrije avond naar de studio komt, nadat hij die afspraak over het boekje nota bene heeft laten vastleggen - en niet voor niks, hij had natuurlijk allang in de gaten dat ze hem gewoon wilden laten opdraven voor de kijkcijfertjes.

Ik vind het wel een mooie actie van hem. Dit is typisch tv-arrogantie: al die mensen (redacteuren, productielui enzovoort) vinden dat hun 'gasten' op hun knieën de studio binnen moeten kruipen, zo dankbaar moeten ze zijn dat ze een keer in de spotlights mogen staan. Maar daar is die Peter wel een hele avond mee kwijt. En hij verdient er geen cent mee. Tenzij hij zijn boekje mag verkopen, dan levert het hem ook nog iets op.
pi_56676998
nee het komt nog
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:50:18 #146
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_56677044
De Wereld van de Dagelijkse Televisie.
Ik ben blij dat het mijn wereld niet (meer) is. Wat een gezeik zeg. Wat een "rel" om niks.

1. Laat mij die afspraak zien. Zwart op wit, in kleur mag ook.
2. Heeft De Vries inmiddels niet genoeg publiciteit gehad?
3. Kan-ie die publiciteit niet zelf genereren?
4. Dan nodigen ze hem morgen toch gewoon weer uit?
5. Volgens mij heeft half Nederland dit fragment inmiddels al bekeken. Waarom nog moeilijk doen over die andere 3 minuten en 40 seconden?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_56677184
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef Jane het volgende:
Thank God for that! Zo'n geweldige schrijver is het namelijk idd niet. En ja, ik heb meerdere boeken van hem gelezen, omdat waargebeurde misdaad nu eenmaal mijn hobby is en hij één van de weinigen is die over Nederlandse zaken schrijft.
Hij heeft van zijn vorige boeken ook maar weinig exemplaren verkocht inderdaad
pi_56677225
Da Freeze ging bijna met wijn gooien,
wat dom, echt dom, zo dom zo dom
  dinsdag 12 februari 2008 @ 01:10:16 #149
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56677252
Terechte klacht van Peter.
pi_56677270
Ik heb het net gezien. Peter had groot gelijk. Matthijs had de Holloway zaak al nadat hij voor de eerste keer het boek te voorschijn haalde af moeten kappen. Hij ging er onnodig lang en oninteressant over door.
Als je dan tijdens de aftiteling pas over het boek gaat praten ben je gewoon een eikel. Ik had heel graag willen weten waar het boek over ging ipv alle vragen en antwoorden over Joran te horen die we al weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')