quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef Poppetjuh het volgende:
Waarom weet iedereen in dit topic opeens alles over die 'duidelijke afspraak' ? Is die te downloaden als PDF ergens ofzo??
Dat was dan ook zo'n beetje de enige vraag die al niet 10x in andere interviews van een week geleden was gesteld.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).quote:Op maandag 11 februari 2008 22:08 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik blijf het voet-stampend-kleuter-die-zijn-zin-niet-krijgt-gedrag vinden... als hij eens een cursusje engels gaat doen... overigens vond ik dat tevens de sterkste vraag van Matthijs, "Hoe ging het met je Engels, vond je het zelf wel goed goenoeg ?"
Precies. We zitten nog met zoveel vragen over de zaak Holloway, maar meneertje wil voornamelijk over dat boek gaan leuteren. Who cares dat fucking boek?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:06 schreef Bayswater het volgende:
Nee, we gaan fijn praten over een boek zonder de zaak Holloway en Joran van der Sloot.
Ik ben geen hater... jij bent wel een aanbidder he ?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte hater of niet. Je wilt dus niet inzien dat het niet kinderachtig is wat Peter doet maar volkomen normaal (gegeven dat er daarwerkelijk zo'n afspraak op papier is).
Als jou werkgever je bijvoorbeeld aan het einde van de maand niet uitbetaald en jij wordt boos, ben jij dan ook kinderachtig als je er wat van zegt? Op afspraken moet je aankunnen en alhoewel dit geval in DWDD op het eerste gezicht op tv iets informeler lijkt neemt het niet weg dat je afspraken moet nakomen die dus duidelijk zwart op wit zijn gemaakt.
Eruit voorlezen en dan overhandigen aan de moeder van Natalee Holloway.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Klummie het volgende:
Hij had er beter vorige week zondag reclame voor kunnen maken
pff hij wilt gewoon het volk laten zien wat voor volk er bij de publieke omroep werkt.. hij word al afgekraakt door die pauw en witteman en nu denkt die mathijs ook ff dat hij onder zijn afspraakjes kan uitkomen. ik vind dat zijn goed recht om er iets van te zeggen op die manier als er van te voren iets is afgesproken.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef Poppetjuh het volgende:
Iemand de laatste 60 seconden gezien van die gast bij De wereld draait door?
Mijn mening over die gast is echt flink veranderd, wat een eikel!
En maar roepen hoe Joran er een slaatje uit slaat, zelf wordtie pissig als hij zijn boekje niet gepromoot krijgt.
fuck hem.
eensquote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef TheProfiler het volgende:
Peter liet in het begin van het gesprek al blijken dat hij liever thuis was geweest. Hij is tenslotte gisteren pas teruggekeerd van een slopende week in Amerika. Vanwege de toezegging dat er aandacht zou worden gegeven aan zijn boekje heeft hij zich waarschijnlijk laten omlullen om toch te komen. Als dan zo'n keiharde afspraak niet wordt nagekomen is dat gewoon aartslullig. Zeker omdat dit bij andere gasten vaker is gebeurd; die hadden dan alleen niet het lef om er op TV een punt van te maken, of lieten zich inpakken door de glijerige charmes van Matthijs. Nu had hij gewoon de verkeerde... en terecht. Peter R. de Vries had volkomen gelijk!
Zo is dat, afspraak is afspraak, punt uit. (dat had de redactie kunnen weten trouwens, don't fuck with Peter R, de Vries, die laat zich nooit in de hoek drukken)quote:Op maandag 11 februari 2008 20:44 schreef TheProfiler het volgende:
Peter liet in het begin van het gesprek al blijken dat hij liever thuis was geweest. Hij is tenslotte gisteren pas teruggekeerd van een slopende week in Amerika. Vanwege de toezegging dat er aandacht zou worden gegeven aan zijn boekje heeft hij zich waarschijnlijk laten omlullen om toch te komen. Als dan zo'n keiharde afspraak niet wordt nagekomen is dat gewoon aartslullig. Zeker omdat dit bij andere gasten vaker is gebeurd; die hadden dan alleen niet het lef om er op TV een punt van te maken, of lieten zich inpakken door de glijerige charmes van Matthijs. Nu had hij gewoon de verkeerde... en terecht. Peter R. de Vries had volkomen gelijk!
ja maar wat als er nou afgesproken is dat ze uitgebreid op het boek zouden ingaan. dat is immers niet gebeurd en dat zou wel moeten ALS het is afgesproken. JUIST hem op dat moment met een min. afschepen komt slecht over. iedereen die in de media komt met een boek, cd of whatever wil publiciteit ook peter r de freeze maar hij trekt terecht zijn bek open omdat het niet gaat zoals het is afgesprokenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:47 schreef Jane het volgende:
Het is gewoon gezeur van PRdV. Vooral omdat het boek wel degelijk genoemd werd.
Kijk, stel Jan Smit (ik noem maar een naam) wordt gevraagd om in DWDD te komen (of any other talkshow) om over zijn cd te praten. En een week voor de uitzending is hij overal in het nieuws omdat hij de nieuwe lover van Britney Spears blijkt te zijn ofzo. () Dan zou er niks over gevraagd mogen worden omdat het gesprek over de cd zou gaan? Bullshit! Zeker dus als de cd wel genoemd zou worden. En hé, publiciteit is publiciteit en derhalve sowieso goed voor de verkoopcijfers. Dat weet iedereen. Iedereen, behalve Tha Freeze, blijkbaar.
Goh, wie werd er eerder deze week ook alweer ook zo ontmaskerd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:12 schreef evert het volgende:
hij zet zichzelf nu echt neer als een geldwolf die ook over de rug van anderen geld wil verdienen.
Thank God for that!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Peter R kennen we van TV, niet omdat hij van die fantastische boeken schrijft. (Hij heeft het trouwens ook niet zelf geschreven)
De afspraak was dat hij de zaak Holloway had opgelost en dat al onze vragen na afloop van zijn uitzending beantwoord zouden zijn. Daar heeft-ie ons die voorafgaande week tot in den treure van verzekerdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:21 schreef Frances het volgende:
Volgens mij vond de Vries het zelf wel kicken om in het openbaar te zeggen dat er afspraken geschonden werden.Je ziet ook heel even een glimlachje op z,n gezicht verschijnen
Geef hem overigens groot gelijk; afspraak is afspraak.
Idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef Polleeder het volgende:
[..]
De afspraak was dat hij de zaak Holloway had opgelost en dat al onze vragen na afloop van zijn uitzending beantwoord zouden zijn. Daar heeft-ie ons die voorafgaande week tot in den treure van verzekerd
toepasselijk voorbeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ik blijf erbij hoor. Als Balkenende een boek schrijft, bij DWDD komt en in de tussentijd valt het kabinet, dan wordt dat boek ook gewoon in een paar zinnen behandeld, hoor.
Joran is veranderd in een gouden kikker?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Had hem al neergezet bij de foute Joran grappen, maar denk dat ie hier beter past
[ afbeelding ]
Hier doet ie hetquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:40 schreef Flounder het volgende:
[..]
Joran is veranderd in een gouden kikker?
Maar zo'n Peter R. zit daar ook niet voor zijn lol, zo'n tv-optreden is voor hem gewoon werk - een boekje verkopen, in dit geval, en gezien de publiciteitshausse rond Peter R. profiteert DWDD daar mooi van mee. Dat mes snijdt in principe dus aan twee kanten, het is pure ruilhandel, en ik kan me goed voorstellen dat die Peter zich genaaid voelt als hij op zijn vrije avond naar de studio komt, nadat hij die afspraak over het boekje nota bene heeft laten vastleggen - en niet voor niks, hij had natuurlijk allang in de gaten dat ze hem gewoon wilden laten opdraven voor de kijkcijfertjes.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:52 schreef Hijacking het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_r._pwned_dwdd.html
matthijs heeft het dus wel echt over dat boek
dus snap niet echt waar peter r de vries zo´n probleem over maakt het blijft toch een soort van live programma dus tsjah dat is het risico als je als laatste aan de beurt bent
Hij heeft van zijn vorige boeken ook maar weinig exemplaren verkocht inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:19 schreef Jane het volgende:
Thank God for that!Zo'n geweldige schrijver is het namelijk idd niet. En ja, ik heb meerdere boeken van hem gelezen, omdat waargebeurde misdaad nu eenmaal mijn hobby is en hij één van de weinigen is die over Nederlandse zaken schrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |