Leuk! 't Is een beetje wachten op nieuw werk he... Vermaak me nu weer heel erg met Jeremy's!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens dat Nailpin al lááááááng niet meer te horen is geweest op 3FM, terwijl Michiel er volgens mij best fan van is. Toch binnenkort maar weer eens wat van gaan requesten...
Da's het lastige van albums. Je krijgt alles in 1 keer en moet dan weer een paar maanden (tot soms jaren, zie Johan) wachten op nieuwe nummers. Lastig...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef MichielV het volgende:
[..]
Leuk! 't Is een beetje wachten op nieuw werk he... Vermaak me nu weer heel erg met Jeremy's!
Ik blijf het jammer vinden dat ze technisch liepen te flateren aan het einde van SR, hadden mooie beelden kunnen zijn.quote:
Ik weet alleen maar de Engelse releasedata, maar ik hoop dat die hetzelfde zijn als de Nederlandse.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het lastige van albums. Je krijgt alles in 1 keer en moet dan weer een paar maanden (tot soms jaren, zie Johan) wachten op nieuwe nummers. Lastig...
Gelukkig is het wachten qua The Feeling wel bijna voorbij.
Ik ga jouw voorbeeld volgenquote:
Haaaaaai!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:30 schreef MadSteven het volgende:
Ello
Ik heb op de bank liggen hangen de afgelopen uren, geen Corton gezien...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef broer het volgende:
Nou, kom maar op met die stills van Corton, Sirolf. Roos vraagt erom.
Fax jij even een bloemetje en een pallet chocolade?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:18 schreef antiroos het volgende:
scheve vingers! haaaaaiiiiii
Wat ga je doen als ze 'nee' antwoord?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:20 schreef broer het volgende:
Dag antiroos. Heb je nog leuke muziek voor ons in petto?
Geen idee, maar het zal wel iets met pallets en faxen zijn.quote:
Journalistiek studeren en dan eerst op de internetredactie van 3FM uitkomen, ook een aparte manier.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:43 schreef antiroos het volgende:
potver#$%#% hoe weet jij dat ze me hier Rijsmaroon noemen? Dat zou verboden moeten worden.... dat ze me zo noemen!
Maak je niet druk over je opleiding. ik heb wel journalistiek gedaan, tijdschrift. Komt ook zo lekker van pas nu :-)
Uiteindelijk vangt de koe de haas wel hoor ;-)
Ik juist niet, drie uur werd ik wakkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:12 schreef Glacier het volgende:
Voor het eerst sinds een week heb ik weer fatsoenlijk geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |