Hij blijft echt vet, die clipquote:Op maandag 11 februari 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Superman Lovers - Starlight
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette clip ook
Leuk! 't Is een beetje wachten op nieuw werk he... Vermaak me nu weer heel erg met Jeremy's!quote:Op maandag 11 februari 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens dat Nailpin al lááááááng niet meer te horen is geweest op 3FM, terwijl Michiel er volgens mij best fan van is. Toch binnenkort maar weer eens wat van gaan requesten...
Da's het lastige van albums. Je krijgt alles in 1 keer en moet dan weer een paar maanden (tot soms jaren, zie Johan) wachten op nieuwe nummers. Lastig...quote:Op maandag 11 februari 2008 21:50 schreef MichielV het volgende:
[..]
Leuk! 't Is een beetje wachten op nieuw werk he... Vermaak me nu weer heel erg met Jeremy's!
Ik blijf het jammer vinden dat ze technisch liepen te flateren aan het einde van SR, hadden mooie beelden kunnen zijn.quote:
Ik weet alleen maar de Engelse releasedata, maar ik hoop dat die hetzelfde zijn als de Nederlandse.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het lastige van albums. Je krijgt alles in 1 keer en moet dan weer een paar maanden (tot soms jaren, zie Johan) wachten op nieuwe nummers. Lastig...
Gelukkig is het wachten qua The Feeling wel bijna voorbij.
Ik ga jouw voorbeeld volgenquote:
Haaaaaai!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:30 schreef MadSteven het volgende:
Ello
Ik heb op de bank liggen hangen de afgelopen uren, geen Corton gezien...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:14 schreef broer het volgende:
Nou, kom maar op met die stills van Corton, Sirolf. Roos vraagt erom.
Fax jij even een bloemetje en een pallet chocolade?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:18 schreef antiroos het volgende:
scheve vingers! haaaaaiiiiii
Wat ga je doen als ze 'nee' antwoord?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:20 schreef broer het volgende:
Dag antiroos. Heb je nog leuke muziek voor ons in petto?
Geen idee, maar het zal wel iets met pallets en faxen zijn.quote:
Journalistiek studeren en dan eerst op de internetredactie van 3FM uitkomen, ook een aparte manier.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:43 schreef antiroos het volgende:
potver#$%#% hoe weet jij dat ze me hier Rijsmaroon noemen? Dat zou verboden moeten worden.... dat ze me zo noemen!
Maak je niet druk over je opleiding. ik heb wel journalistiek gedaan, tijdschrift. Komt ook zo lekker van pas nu :-)
Uiteindelijk vangt de koe de haas wel hoor ;-)
Ik juist niet, drie uur werd ik wakkerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:12 schreef Glacier het volgende:
Voor het eerst sinds een week heb ik weer fatsoenlijk geslapen
Mwah, 't fietspad was goed te doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:09 schreef cosmick het volgende:
Wat een drukte toch weer vandaag op de weg.
Met alle respect SC, maar is die auto het nog wel waard er zoveel geld in te steken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja was druk he Cos...
Sta je dan met je Chevy 2x zoveel benzine te verspillen in de file als met de Nissan
Vandaag/morgen wordt de nieuwe versnellingsbak erin gezet
Kost ff wat geld, maar dan heb je wat
Geen geratel tijdens het rijden iigquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja was druk he Cos...
Sta je dan met je Chevy 2x zoveel benzine te verspillen in de file als met de Nissan
Vandaag/morgen wordt de nieuwe versnellingsbak erin gezet
Kost ff wat geld, maar dan heb je wat
Lekker frustrerend is dat hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef Sirolf het volgende:
Grmbl!
Zojuist m'n trein op 5 SECONDEN na gemist, doordat m'n bus 3 KEER achter elkaar niet kwam opdagen...!
Nu dus maar via Schiphol omreizen, met 15 min vertraging.
Preciesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geen geratel tijdens het rijden iig
Jammer dat je alleen dan zo voor lul rijdt met die baggerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Met m'n nieuwe subwoofer in m'n Impala zal dit nummer wel superlekker klinken
Snooop dooooooooooooggggggyyyyyyyyyy dooooooooooo-oooooooooooooog
Knocking on heavens door is een kutnummer, maar ze hebben er veel gemaakt die prima door de beugel kunnen.quote:
In dat ding moet je wel 50 cent, kanye west, pharell, snoop dogg, dr dre en the game draaienquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen dan zo voor lul rijdt met die bagger.
Ik zou toch liever lekker Creedance opzettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat ding moet je wel 50 cent, kanye west, pharell, snoop dogg, dr dre en the game draaien
Hoe fouter hoe beter!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zou toch liever lekker Creedance opzetten.
Heeft Ekdom die 'leuke' Michael McDonald imitatie weer gedaan?quote:
Da's goooed! Hij had toen zo'n jingle met 'The Best Of Michael McDonalds' of zoiets. HILARISCHquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heeft Ekdom die 'leuke' Michael McDonald imitatie weer gedaan?
Wat zet ie zichzelf dan altijd weer voor lul
OMG!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's goooed! Hij had toen zo'n jingle met 'The Best Of Michael McDonalds' of zoiets. HILARISCH.
Serieus! Al jaren opzoek naar dat fragment zelfsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Cosmick, wat doe je?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |