Afijn we zijn dus via de voorrondes doorgedrongen naar dequote:Okee het zit dus zo we ( Too Loud For Granny) zijn geselecteerd uit een zooi bands om deel te nemen aan het Emergenza Festival. Wereldwijd strijden bands voor de finale plaatsten op het grote openlucht festival in Duitsland (20.000-25.000 man)
Dit is natuurlijk helemaal tof om daar te komen maar dat gaat niet zomaar.
We zullen eerst door de voorrondes moeten komen en daar hebben we zoveel mogelijk mensen voor nodig!
Het concept zit zo in elkaar
-In de Exit in Rotterdam spelen we met 8 bands een voorronde waarvan het publiek er 4 kiest die door mogen gaan naar de volgende rondes.
-De rondes hierna zullen gespeeld worden in de grootste clubs in het clubciruit (013, p60, Melkweg) En met de Nederlandse finale in de grote zaal van de Melkweg!!
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik woon d'r vlakbij dus kan jullie melden dat het OV prima te doen is naar de P60. Nachtbussen, trams, metro's, normale bussen, benenwagen & voor de mensen die met de auto komen genoeg parkeerplekken.
Die plak ik in de OPquote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik woon d'r vlakbij dus kan jullie melden dat het OV prima te doen is naar de P60. Nachtbussen, trams, metro's, normale bussen, benenwagen & voor de mensen die met de auto komen genoeg parkeerplekken.
Dribbel_ heeft 150 kaarten te verkopen dus komt u maar
Hotel D_A??quote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dribbel_ heeft 150 kaarten te verkopen dus komt u maar
Zie je dat ergens staan?quote:
Thnxquote:Op maandag 11 februari 2008 17:29 schreef HeatWave het volgende:
Wel cool.
Leuke tent ook wel.
Succes.
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:52 schreef juiced het volgende:
Ik ben er ook bij!
Dat was Frautjik d'r bitch heur!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neem je die tjik van je ook weer mee
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zal kijken of ik kan
Was het nog gelukt met die halve finale ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag gezongen, nu denk ik weer ergens in maart.
Het was niet echt het juiste publiekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met die halve finale ?
Hazes fansquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het was niet echt het juiste publiek. Wolter Kroes en Hazes werden aanbeden, kom ik daar aan met mijn Anouk en Alanis. Boeiend, weer een ervaring rijker. Op naar de volgende talentenjacht!
Tjekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zet bravebart er ook alvast maar bij.
Ah, dankje Bartquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zet bravebart er ook alvast maar bij.
Ok, count me inquote:
Er konden toch 40 man in?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik dan
T_C, Bravebart, Oshiro en Mcdavid meereken zit de bus nu half vol dan Whi
Het begin is er
No waiquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep
dus als je dan heeeel slim bent zou je kunnen weten dat er 20 plekken bezet zijn dan
Gewoon komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP.
-edit- dat had ik al gedaan![]()
quote:
Dat is helemaal mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Bus is trouwens regelt dat het gratis is dus geeneens een bijdrage nodig
hoe goed is dat
Ojaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:58 schreef Dribbel_ het volgende:
heb ik de OP voor niks gemaakt ofzo [ afbeelding ]
4april
ik wacht op misshobjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojadank
Heb mijn chef al ingelicht het wacht is op vrij enzo
Kikker in je bil!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:58 schreef Dribbel_ het volgende:
heb ik de OP voor niks gemaakt ofzo [afbeelding]
4april
Kostda?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Yes voor kaarten gewoon weer PM of mailtje sturen
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik weet niet zeker meer of ik kom.
Geldgebrek en lange treinreis terug.
Je mag wel bij mij logeren!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:moet je die bus nemen die is gratis
maar dna kom je niet thuis
![]()
Dat mag niet van dr oudersquote:Op maandag 17 maart 2008 22:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Je mag wel bij mij logeren! [ afbeelding ]
quote:
Kom jij niet gratis binnen dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet man, heb geen geld voor dat pokkekaartje
ik zie de link niet echt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wehe, jij vindt fraubitch niet zo aardig?
Niemandquote:
dus je vind me niet aardig?quote:
het was ook maar een grapjequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Bart zei dat niemand de link zag.
Tuurlijk vind ik je aardig.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Bart zei dat niemand de link zag.
Tuurlijk vind ik je aardig.
Girl on Girl actionquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het was ook maar een grapje
Zie mijn PI
*aai
* Paramnesia geeftquote:
owquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
het was ook maar een grapje
Zie mijn PI
*aai
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:21 schreef MissHobje het volgende:
Drib waar zit je
Net nu ik je nodig heb
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wieeee komen?
-Dribbel_
-VaderJacob
-Fraubitch
-Poedeliewoepsie + zusje en aanhang
-Dark_Angelus
-Lemjur
-Yvonne
-Joost
-Bravebart
-pc-freak
-MissHobje
-Petre
Misschien :
-Pussydeluxekip
-Surveillancefiets
- Principessa.Farfalla
- JDude
- Kuukske
- Menno (woon er toch dichtbij )
-MissHobje
-Paultjuhhh
-Memento-Mori
-DubbelDrank
-Janetje
Mits mooie gewillige dames :
- Admiraal_Anaal
Dikgedrukt hebben kaarten
Omdat ik de enige van die mensen ben uit Delft dus niet zo handig en daarom hebben we gekozen voor Rotterdam dan kan je met de trein ook nog ieder uur van de nacht terug naar huisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:27 schreef mcDavid het volgende:
Waarom vertrekt de bus niet vanuit Delft?
En ík dan?quote:Op dinsdag 25 maart 200817:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat ik de enige van die mensen ben uit Delft
wie ben jijquote:
quote:
Mamaquote:
Ja dat hele optreden viel van ellende uit elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:37 schreef outsidr het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor...
Maare... als jij graag door wilt naar de Melkweg zou je toch wat echt aan die drummer van je moeten doen.
Ik zat me in de Exit zoiezo al kapot te ergeren aan vrijwel alle drummers die daar op het podium aan het "drummen" waren.
Ik hoop dat het nu beter voor je uitpakt vriend14.gif
PARALIFE Heavy Metalquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef TheSorrow het volgende:
Wordt er pittige metal gedraaid? Dan ben ik van de partij. Zo niet, helaas!
Die 5 minuten gratis met de trein kan er ook wel bij dan =(quote:
Damnit dat zou mijn band moeten zijn.quote:PARALIFE Heavy Metal
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Damnit dat zou mijn band moeten zijn.
Jij liever dan ikquote:
Hahaha... zoals je het omschrijft Tom.. hebben wij met zijn allen dus dezelfde show gezien in de Exitquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:29 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag ook een freakshow gezien zeg.. Gitarist leek wel op een mime-speler qua kleding, de zangeres, een vent dus, met zn achterlijke kleding en jurk die ie uitdeed en in zn onderbroek stond met geile panties enzo, en fucking hoge pumpslaarzen in het zilver helemaal vol glitters, een of andere gothicdame met tieten waar je u tegen zei die ballonnetjes op ging blazen, bellen blazen, overal strikjeso omheen doen, een bassist met vaag emohaar en een kutkop, en een drummer die normaal was maar zich compleet ten schande maakt.. nee dat is leuk
Waarom heb je dat niet vermeld, da's lekker dichtbijquote:29 Februari
xml:namespace prefix = o />
Sweep!
http://www.myspace.com/sweeppretpunk ( punk)
+
Too Loud For Granny
tooloudforgranny.com( punk)
Toevallig nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef outsidr het volgende:
Is die ene shockrock band ofzo door ?
Met die gitarist met dat roze haar en die zanger die in jaratels stond ?
Dan wil ik nog wel een keer komen![]()
Ja dat zijn diezelfdequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:43 schreef TheSorrow het volgende:
http://www.myspace.com/innameoffSodomy and Lust
Pff wist ik veelquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef TheSorrow het volgende:
Van de Lexnoise site;
[..]
Waarom heb je dat niet vermeld, da's lekker dichtbij
Hun waren echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat zijn diezelfde![]()
[..]
Pff wist ik veel
Je vergeet 2 woorden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef outsidr het volgende:
Is die ene shockrock band ofzo door ?
Met die gitarist met dat roze haar en die zanger die in jaratels stond ?
Dan wil ik nog wel een keer komen![]()
Volgens mij zou ze er geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens dat meisje wat steeds balonnen opblies leek net alsof ze iedere dag misbruikt werd door die 3 gaste op het podium. Een soort seksslaaf.
Begon ze me maar opeens spontaan te pijpen, dat had geweldig geweest. Titfuck any1?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens dat meisje wat steeds balonnen opblies leek net alsof ze iedere dag misbruikt werd door die 3 gaste op het podium. Een soort seksslaaf.
Wat een mental image.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
quote:
Deze is fapbaarder though.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Begon ze me maar opeens spontaan te pijpen, dat had geweldig geweest. Titfuck any1?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het maakt me spontaan emo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekje erbij?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het maakt me spontaan emo.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moet je geen seks met emo's hebben ?
Dat moeten we niet hebben he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vooruitzicht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Die band blijft Fokkers achtervolgen tot de dood. Zucht.
Serieus he sinds dat optreden kom ik die band overal tegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Die band blijft Fokkers achtervolgen tot de dood. Zucht.
Pleeg een aanslag op ze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Serieus he sinds dat optreden kom ik die band overal tegen
nu al 3x bij iets waar we spelen
Ik blijf er liever uit de buurtquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pleeg een aanslag op ze.
Straks teabagd die gast je nog.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_%28kruisvluchtwapen%29quote:
quote:
twijfelgevalletejquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_%28kruisvluchtwapen%29
De BGM-109G Gryphon heeft een bereik van zo'n 2500 km.
Ver genoeg voor je?
Kom jij nou nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_%28kruisvluchtwapen%29
De BGM-109G Gryphon heeft een bereik van zo'n 2500 km.
Ver genoeg voor je?
neequote:
Nu heb ik het opgezocht, moet je het gebruiken ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie een fles antikal bijzich om de aanslag tegen te gaan
[..]
twijfelgevalletej
quote:
Je cassettebandje?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik moet oefenen met mijn bandje.
Vast niet zo leuk johquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:16 schreef gateh het volgende:
echt, p60 is bij mij om de hoek. maar ik heb die avond al een ander feest
Voeg me ff op msn toe martijnbosma100@ hotmail enzzquote:
Zozo, jij wil gelijk meerquote:Op woensdag 2 april 2008 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voeg me ff op msn toe martijnbosma100@ hotmail enzz
Is je echte voornaam geheim?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
ADMIRAAL_ANAAAAAAAAAAAAAAL GAAT MEE![]()
![]()
VANUIT ROTTERDAM!!!!!!
Oja ik stel me alleen voor als admiraalme achternaam laat ik achterwegen
Duhquote:
Ok, dan houd ik dat ssssshhhhhhquote:Op donderdag 3 april 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me echte voornaam hoeft niet op foktijdens meet niet erg hehe
Voor de lol onderweg daarmee heb ik wel een entreekaartje voor die zwerver voor overquote:Op donderdag 3 april 2008 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Als jij samen met een zwerver binnenkomt krijg je van mij een gratis biertje daar
Waag het eensquote:
Je bent me net voorquote:Op donderdag 3 april 200816:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waag het eensWaar gaan wij trouwens van vertrekken knaap, Rotterdam of Schiedam?
Wát een smoesquote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef Bravebart het volgende:
Oja ff voor de goeie orde, D_A (wieDark_Angelus, Yvonne) komt niet want hij dacht dat het volgende week was, dus had hij voor deze week al wat gepland
Mja die komt gewoon wel johquote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef Bravebart het volgende:
Oja ff voor de goeie orde, D_A (wieDark_Angelus, Yvonne) komt niet want hij dacht dat het volgende week was, dus had hij voor deze week al wat gepland
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent me net voor
Rotjeknor doen?
Tegen mij zat hij te miepen van nietquote:Op donderdag 3 april 2008 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja die komt gewoon wel joh
hij is optijd klaar
quote:David zegt (16:36):
Regel je ook ff gratis frituur voor in de bus?
Martijn zegt (16:36):
Martijn zegt (16:36):
als dat eens kon
David zegt (16:37):
Da's gewoon harde voorwaarde.
Martijn zegt (16:37):
vind ik eignelijk ook hoor
helaas hebben de strippers afgezegt
David zegt (16:38):
Naja
Gelukkig hebben we frau
Ik neem wel een spuitbus slagroom mee
Martijn zegt (16:38):![]()
Niks mis met Schiedam station hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
Schiedam lijkt me idd niet een van de leukere stations, beetje een R'dam Blaak idee?
Hij beseft het zelf nog nietquote:Op donderdag 3 april 2008 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tegen mij zat hij te miepen van niet
Een kruising tussen Blaak, Bijlmer en Lombardijen 's nachts jaquote:Op donderdag 3 april 2008 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
Schiedam lijkt me idd niet een van de leukere stations, beetje een R'dam Blaak idee?
In Schiedam zelf loopt anders genoeg schoremquote:Op donderdag 3 april 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niks mis met Schiedam station hoor
[..]
Hij beseft het zelf nog niet
En dan daarbij, hoe eerder we in die bus zitten, hoe meer bier we kunnen tanken.quote:Op donderdag 3 april 200816:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel slim, op Schiedam ga je niet voor je plezier staan wachten
En dan zegt Martijn dat er niets mis is met Schiedam...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een kruising tussen Blaak, Bijlmer en Lombardijen 's nachts ja
quote:
Beter dan R'dam Noord thoughquote:Op donderdag 3 april 200816:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een kruising tussen Blaak, Bijlmer en Lombardijen 's nachts ja
Nog nooit ook maar ergens last van gehad daarquote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
In Schiedam zelf loopt anders genoeg schorem
Nee je was het zelfquote:Op donderdag 3 april 200816:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nog nooit ook maar ergens last van gehad daar
Pas maar op dat je in een dronken bui niet weer je arm kneustquote:Op donderdag 3 april 2008 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dan daarbij, hoe eerder we in die bus zitten, hoe meer bier we kunnen tanken.!
Ik moest er dagelijks zijn voor mn werk, dan kom je er genoeg vage mensen tegenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nog nooit ook maar ergens last van gehad daar
Ja maar dat ligt aan andere aspectenquote:
Hey, in tegenstelling tot "sommige anderen" in dit topic, kwam het bij mij niet door de drank!quote:Op donderdag 3 april 200816:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je in een dronken bui niet weer je arm kneust
Mja ik woonde net in de goeie kant van schiedam dat scheeltquote:Op donderdag 3 april 2008 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik moest er dagelijks zijn voor mn werk, dan kom je er genoeg vage mensen tegenBulgaren die je auto half total loss rijden enzo
En mensen die je bijna uit je auto trekken als je ze geen voorrang geeft terwijl ze dat niet eens hebben
thnxquote:Op donderdag 3 april 2008 16:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Alvast succes!
Dat jullie niet laatste worden.
Insinueer je nu iets?quote:Op donderdag 3 april 2008 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, in tegenstelling tot "sommige anderen" in dit topic, kwam het bij mij niet door de drank!
Wat een vertrouwen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
thnx
als we 1 na laatste worden is het al goed genoeg
Ik had alleen een koe op mn rug, that's allquote:
Preciesquote:Op donderdag 3 april 2008 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die voor meer volume zorgen dan die hele amsterdamse ghetto bij elkaar.
Vooral na wat bier jaquote:Op donderdag 3 april 2008 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die voor meer volume zorgen dan die hele amsterdamse ghetto bij elkaar.
Nah, één CO2 patroon is wel genoegquote:Op donderdag 3 april 200817:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
Dus vergeet je luchthoorn niet
Had je uberhaupt een koe op je rug genomen als je nuchter was?quote:Op donderdag 3 april 200817:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had alleen een koe op mn rug, that's all
quote:Op donderdag 3 april 2008 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had je uberhaupt een koe op je rug genomen als je nuchter was?
quote:
Duh ik ben een natuurliefhebberquote:Op donderdag 3 april 2008 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had je uberhaupt een koe op je rug genomen als je nuchter was?
Henk!quote:Op donderdag 3 april 2008 17:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm, ik ook, maar dan een ander soort 'natuur'
Kan ook ;;quote:Op donderdag 3 april 2008 18:09 schreef Paramnesia het volgende:
Kan er aan de deur betaald worden dan?
Helaas heb ik niet via persoonlijke rekening toegang tot internetbankierenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:11 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, maar dat kost je 15.. Beter maak je geld over, heb ik net ook gedaan
Ja ik kan een kaartje voor ja appart houden kan je me daarr gewoonn betalenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Helaas heb ik niet via persoonlijke rekening toegang tot internetbankieren, Dus het gaat wss toch die optie worden.
Als we jou toch niet hadden hèquote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kan een kaartje voor ja appart houden kan je me daarr gewoonn betalen
Scheelt je toch weer 5 euro
nog werken enzo dus geen mogelijkheid.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef TheSorrow het volgende:
Kom op msn schavuit, dan fixen we de problems
Als dat mogelijk zou zijnquote:Op donderdag 3 april 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kan een kaartje voor ja appart houden kan je me daarr gewoonn betalen
Scheelt je toch weer 5 euro
Jammer, een groepsverkrachting had leuk geweest.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom sta ik bij misschien
ik kom echt niet
Aah okquote:Op donderdag 3 april 2008 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nog werken enzo dus geen mogelijkheid.
[..]
Als dat mogelijk zou zijn![]()
Dus blijkbaar kom ik
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kom echt niet
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kom echt niet
Ga dan ook gewoon mee johquote:Op donderdag 3 april 2008 18:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ipv bier in een bus voor mij magno maaltijden
Idd, D_A gaat nu toch niet...quote:
Rotterdam of Schiedamquote:Op donderdag 3 april 2008 18:50 schreef Paramnesia het volgende:
Waar haalt die bus je op dan (ja laat enzo).
Neem je je band meequote:
Indie/rock.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rotterdam of Schiedam
Denk dat Rotterdam het makkelijkst voor jou is ?
Half 8 aan de achterkant van Rotterdam Centraal station, de kant van spoort 14 dus.
Roze bus kan niet missen
[..]
Neem je je band mee
Wat voor band speel je
quote:Op donderdag 3 april 200820:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja godver nu moet ik ga poolen, kan ik m'n eigen topic niet volbaggeren
-Dribbel_
-VaderJacob
-Fraubitch
-Poedeliewoepsie + zusje en aanhang
-Dark_Angelus
-Lemjur
-Yvonne
-Joost
-Bravebart
-pc-freak
-Vliegvrager
-Misshobje
-Petre
-Admiraal_Anaal
-TheSorrow
-Paramnesia
-mcDavid
-Oshiro
Misschien :
-Pussydeluxekip
-Surveillancefiets
- Principessa.Farfalla
- Menno (woon er toch dichtbij )
-MissHobje
-Paultjuhhh
-Memento-Mori
-DubbelDrank
-Janetje
quote:
Je mag nog steeds bij mij blijven slapen!quote:Op donderdag 3 april 200820:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet alleen.
Ik heb het er niet voor over om 2 uur reistijd te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |