Ik vind dat jij er zelf een handje van hebt anderen te bekritiseren op, bijvoorbeeld, opleidingsniveau.quote:
Dus een kus op de mond is 'zoenen'quote:Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn dingen die ik ook voor mezelf houen zoenen is daar 1 van ja
voor sommige mensen welquote:Op zondag 24 februari 2008 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus een kus op de mond is 'zoenen'.
morgenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En het staat niet op uitzendinggemist.nl ??
Het was 1 van de eerste keren dat ik dit programma zag en dat viel me ook opquote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat voor jas hadden Gerard en Leonie aan![]()
Toch was het wel een gezellig interieurtje bij Janquote:Op zondag 24 februari 2008 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was 1 van de eerste keren dat ik dit programma zag en dat viel me ook op.
Maar het was niks vergeleken met dat interieur van die Friese boer.
Volgens mij is er sinds 1953 niks meer veranderd in dat huisquote:Op zondag 24 februari 2008 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch was het wel een gezellig interieurtje bij Jan.
Jáwel; de komst van de Senseoquote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is er sinds 1953 niks meer veranderd in dat huis.
Dat was een vooroorlogs morse-apparaat met een antenne volgens mijquote:Op zondag 24 februari 2008 22:45 schreef gimme.shelter het volgende:
En de mobiele telefoon!!
henk heeft een cursus vrouwenomgang gehadquote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat vinden jullie van Henk, volgens Yvon date hij met een vrouw.
Ik hoop dat dat Klarijn is, kan me voorstellen dat hij dat niet aan de grote klok wilt hangen. Maar dat zou ik als ik Henk was dus echt wel doen!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat vinden jullie van Henk, volgens Yvon date hij met een vrouw.
Haha dat zei ik ook de hele tijd; die groen-rode jas van Gerardquote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat voor jas hadden Gerard en Leonie aan![]()
Jan had nu paar dames gebeld ben benieuwd volgende week..
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
henk heeft een cursus vrouwenomgang gehad
en is gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |