Ergens aan het eind van de 80s.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, er is geen zak aan.
Alleen...die telefoon. Waar heeft hij die gevonden?!
Ja, dat was echt onverwacht deze week! Jurre vind het maar niks met die camera erbij.. zoals hij weg draaide toen Agnes hem wilde zoenenquote:
Die past toch perfect bij de rest van z'n jaren 80 huisquote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, er is geen zak aan.
Alleen...die telefoon. Waar heeft hij die gevonden?!
Ik kon niet verstaan, wat nou de reden was dat hij even wat tijd voor zichzelf nodig had. Hij antwoordde dat hij iets nog niet meter zekerheid kon zeggen... wat was dat? De relatie met Leonie, verliefdheid?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:16 schreef DaFrenk het volgende:
Leonie loopt een beetje hard van stapel bij Gerard.. die vent weet niet wat hem overkomt zo'n mien die het hele weekend aan hem hangt, knuffelt en af lebbert![]()
ja dat komt door die camera's lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2008 21:25 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vind Jurre en Agnes echt heel krampachtig en geforceerd overkomen
Kick je er op om andere mensen die jou helemaal niets doen zo te bekritiseren?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:17 schreef gimme.shelter het volgende:
Die Gerard en Leonie in die trainingsjacks, die niks weten, en nodig naar de kapper moeten..![]()
Wat erg!!
Loop toch niet zo te zeiken man, dat is juist het leuke van dit programma.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kick je er op om andere mensen die jou helemaal niets doen zo te bekritiseren?
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Even Turks lerenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:43 schreef jmac het volgende:
Daar zou ik echt niet mee om kunnen gaan. Zo'n type die denkt dat ze in elk land maar naar dat boerse gebrabbel moeten luisteren en die niet iig even probeert de taal van 't land te spreken.
quote:Op zondag 24 februari 2008 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Dat jij die vraag durft te stellen
Nou, nee, maar om er in zo'n mooi hotel er zo bij te lopen, geen woord Spaans proberen te spreken, dat is erg!!quote:Op zondag 24 februari 2008 21:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oke, daar heb je op zich wel een punt voor wat betreft het hotel. Maar je kunt niet van mensen verwachten dat ze zomaar wat Spaans kunnen gaan praten. Ik vind dat je dan zou moeten kunnen volstaan met het Engels. Maar oke, daar bleken beiden ook weinig kaas van gegeten te hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 21:37 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Nou, nee, maar om er in zo'n mooi hotel er zo bij te lopen, geen woord Spaans proberen te spreken, dat is erg!!
er zijn dingen die ik ook voor mezelf houquote:Op zondag 24 februari 2008 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
Agnes en Jurre zijn schattig samen. Ze durven niet echt enzo, maar ik vind het wel iets hebben
. Beetje raar dat Jurre zijn gezicht wegdraaide idd. Wat is er mis met een kus op de mond?
Gerard en Leonie vind ik maar een stel rare figuren. Hij lijkt haar inderdaad nogal beu, en ik kan em wel begrijpen ook.
Henk en Jan....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |