Wat is dat voor ding?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het leek echt zo'n 'we hebben elkaar al jaren niet meer gezien'-ding.
Ik hoop het
Ja dat vind ik ook een leuk stelquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Ikook het volgende:
Wauw Klaas en Jessica....dat lijkt me ook wel een goede combi!
Ik dacht dat het geen ring kon zijn, omdat het een plat doosje was, waar je een armband of ketting in hebt... Maar ms heb ik het doosje verkeerd bekekenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:40 schreef IkWilbert het volgende:
Heeft niemand gezien dat Frans, Ronella een cadeau geeft wat verdacht veel op een doosje van een ring lijkt? Dit was toch duidelijk te zien in het voorstukje voor a.s. zondag.
Wat leukquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:24 schreef Ikook het volgende:
Wauw Klaas en Jessica....dat lijkt me ook wel een goede combi!
Mja, en Klaas ook zo van: "er waren wel meer leuke meiden toen" en "dat reizen zou ik voor Agnes ook wel overgehad hebben".quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef B1nulnul het volgende:
Bah, Jessica
das toch die schele?
wel leuk meisje, maar niet meer dan dat.
Bovendien vind ik het raar dat ze zo erg al contact zocht met klaas als ze voor frans ging.
Gevalletje hopeloos ofzo?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:16 schreef DaFrenk het volgende:
Toch wel jammer dat het dan zondag afgelopen is. Geen leuke zoektochten en pijnlijke situaties meerMaar hoop dat er toch snel weer een nieuwe seizoen volgt.
Besef wel dat wij maanden verder zijn qua Klaas en Jessica.. dat is niet meteen gebeurd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, en Klaas ook zo van: "er waren wel meer leuke meiden toen" en "dat reizen zou ik voor Agnes ook wel overgehad hebben".
Ik zeg: hopeloos + hopeloos = dit stel!.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Besef wel dat wij maanden verder zijn qua Klaas en Jessica.. dat is niet meteen gebeurd hoor.
En zo'n ramp is het niet..
Nah, iig is ze een stuk aantrekkelijker dan Agnes met d'r bloemkoolorenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:49 schreef Burdie het volgende:
Ik zeg: hopeloos + hopeloos = dit stel!.
Klaas en Jessica vind ik ook leuker bij elkaar passen, dan Klaas en Agnesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nah, iig is ze een stuk aantrekkelijker dan Agnes met d'r bloemkooloren![]()
Ik vond Jessica 3x niks en ik vond Jurre 3x niks. Vond het jammer toen Agnes voor Jurre koos.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klaas en Jessica vind ik ook leuker bij elkaar passen, dan Klaas en Agnes
quote:
Allicht is Klaas vlotter hoeft niet met de camera's rekening te houden. Hij is zichzelf denk ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:36 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik vond Jessica 3x niks en ik vond Jurre 3x niks. Vond het jammer toen Agnes voor Jurre koos.
Maar ik vind Klaas nu zo vaag in dat filmpje, zo extreem gebekt en een vlotte babbel?
Maar wel leuk voor hem als hij nu toch een match heeft gevonden
Ben ik mee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Allicht is Klaas vlotter hoeft niet met de camera's rekening te houden. Hij is zichzelf denk ik.
En er is niks mis met Jessica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |