ceiferquote:Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
Het is CEIFER-lijst! Met een F!
quote:Op maandag 11 februari 2008 12:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ceifer
je kunt het zelf ook niet dus
cijfer...quote:Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
Het is CEIFER-lijst! Met een F!
Als je het altijd verkeerd doet zou je verwachten dat je er dan extra scherp op bent en het wel goed schrijft.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:27 schreef Robin__ het volgende:
"maar ik ben dyslectisch" huil huil
Cijfer is zo'n woord dat ik chronisch verkeerd schrijf, krijg t niet meer uit mn systeemMaar iemand die wel ontopic kan reageren?
ow.. en daarom hoef je geen enkele moeite te doen om het te controleren?? Ja dan blijf je het ook fout doen. Even de spellingscontrole van word gebruiken misschien??quote:Op maandag 11 februari 2008 13:27 schreef Robin__ het volgende:
"maar ik ben dyslectisch" huil huil
Cijfer is zo'n woord dat ik chronisch verkeerd schrijf, krijg t niet meer uit mn systeemMaar iemand die wel ontopic kan reageren?
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:19 schreef E.T. het volgende:
Tot zover de demonstratie van het huidige MBO niveau
Eerder een dierentuin, als ze apen zoals jij afleveren aan de maatschappij.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Altijd fijn om aan de verwachtingen te voldoen.. t mbo is dan ook meer een soort kinderopvang dan een school
Mijn god maak je je er echt zo druk om? Ik rol net mn nest uit (moet zo werken tot een uur of 2 snachts) en in de tussentijd probeer ik ook dit nog even uit te zoeken.. ja snel snel snel.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het altijd verkeerd doet zou je verwachten dat je er dan extra scherp op bent en het wel goed schrijft.
Ga buitenspelen, je valt in herhaling.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerder een dierentuin, als ze apen zoals jij afleveren aan de maatschappij.
Zoek een baan, je bent aan het mislukken.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ga buitenspelen, je valt in herhaling.
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoek een baan, je bent aan het mislukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |