PM gestuurdquote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb wel interesse in die Lykathea Aflame cd
12,50 incl.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:16 schreef De Wouzeraar het volgende:
Shawshank redemption + From Dusk Till Dawn
10 euro incl.?
Heb je nog interesse in die films?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:16 schreef De Wouzeraar het volgende:
Shawshank redemption + From Dusk Till Dawn
Mwah, wordt wel een beetje duur.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Heb je nog interesse in die films?
Hoewel, denk je dat mijn pakketje dan vandaag ook nog op de post kan? Dan hebben we een deal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:08 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Mwah, wordt wel een beetje duur.
Als er iemand anders is die ze wil hebben moet je ze maar verkopen. Ik denk nog even na.
Aangezien ik een dag later reageer kunnen we concluderen dat het niet meer lukt om het gister op te sturenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:10 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hoewel, denk je dat mijn pakketje dan vandaag ook nog op de post kan? Dan hebben we een deal.
(In dat geval kan ik het namelijk nog aan iemand cadeau doen)
Prosac biedt op twee films, dit is verzendkost-technisch voor mij interessanter.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:32 schreef sjaak-ie het volgende:
Is Fargo R2 met NL ondertitels?
Zo ja, dan bied ik ¤ 7,- incl. verzendkosten.
Dit gaat niet in een envelop passen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, heb wel interesse in:
Black Hawk Down
Phone Booth
Three Kings
20 incl? (hoop dat het in enveloppen kan)
Voor 12 ga ik akkoord, ter compensatie van de verzendkosten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:
spygame + fargo 11E incl geboden
De eerste optie is wat mij betreft prima! Heb zelf nog lege dvd doosjes dus helemaal ok wat mij betreft...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dit gaat niet in een envelop passen.
Het zou wel in een envelop passen als ik Black Hawk Down normaal en de andere twee films zonder het doosje verstuur, dwz alleen cover + dvd. In dit geval ga ik wel akkoord met 20 incl.
Als je alle drie dvds incl. doosje wilt, dan is 20 wel iets aan de krappe kant omdat het dan al snel een pakketje wordt. In dit geval vraag ik meer om de verzendkosten te compenseren en ga ik akkoord met 24 euro.
Deal!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aangezien ik een dag later reageer kunnen we concluderen dat het niet meer lukt om het gister op te sturen
Maar de 10 euro die je eerder bood vind ik iets aan de lage kant, jij vindt mijn 12,5 wat hoog. Anders gaan we er tussen zitten met 11,25?.
Volgens mij heb ik eerder geboden op 'Fargo' en lijkt het me wel zo netjes om eerst met mij te onderhandelen over mijn bod. Nu wordt Fargo voor mijn neus weggekaapt door iemand anders.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Prosac biedt op twee films, dit is verzendkost-technisch voor mij interessanter.
Mijn excuses.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik eerder geboden op 'Fargo' en lijkt het me wel zo netjes om eerst met mij te onderhandelen over mijn bod. Nu wordt Fargo voor mijn neus weggekaapt door iemand anders.
Ik ben hier niet blij mee.
Ik vind het belachelijk hoe je dit hebt afgehandeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Mijn excuses.
Prosac handelde echter snel.
Kan ik je nog blij maken met andere dvds/cds?
Het is de versie in een kartonnen verpakking. Uit de hoes schuif je de kartonnen doos waarin de 2 dvds zitten. Deze doos klapt open en dan onstaat er een foto.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:46 schreef Bronson het volgende:
Die Schindler's List...
ik hoop niet dat het deze lelijke uitvoering is?
ok, dan bied ik bij deze 11 incl.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Het is de versie in een kartonnen verpakking. Uit de hoes schuif je de kartonnen doos waarin de 2 dvds zitten. Deze doos klapt open en dan onstaat er een foto.
Voor de rest, ik heb van bovenstaande personen geld ontvangen, morgen gaan de dvds op de post.
DVD is in goede staat. Heeft altijd op de dvd-plank gestaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
ok, dan bied ik bij deze 11 incl.
trouwens, bij goedkoopstewinkel.nl zie ik hem te koop voor 9.79 excl.
Dus ik maak er 9.5 incl. van mits hij in goede staat is.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:43 schreef m0ridin het volgende:
En bij mij lagen ze vandaag ook in de bus, tnx dus
Volgens mijn vraagprijs kom je op 18 euro excl. verzendkosten, dat is 24 incl. verzendkosten. Jij biedt 15, dan gaat er nog eens zo'n 6 euro verzendkosten af. Dan hou ik dus 9 euro over voor 4 dvds. Dat is me wat te gek.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:57 schreef YoshiBignose het volgende:
allemaal NL ondertiteling?
perfect storm
shaun of the dead
good will hunting
enemy at the gates
¤15 inc?
Wat is de QFC versie? Het is gewoon een normale editie, de redux editie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:20 schreef Niveath het volgende:
Is Apocalypse Now de niet-QFC versie? Indien het de niet-qfc is, wil ik hem wel.
Volgens mij is het geen QFC editiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:20 schreef Niveath het volgende:
Dus niet de lelijke Quality Film Collection (http://www.a-film.nl/film/packshot/RELx550/00000136_00005150.jpg)
maar deze ongeveer (http://ecx.images-amazon.com/images/I/414JAQXRSGL._AA240_.jpg)
Dan pm me maar om het af te handelen
bij mediamarkt zijn ze 6.66 per stuk. kan ik er ook 4 krijgen voor 24 en jij wil me dvd's gaan aanbieden zonder cases???quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Volgens mijn vraagprijs kom je op 18 euro excl. verzendkosten, dat is 24 incl. verzendkosten. Jij biedt 15, dan gaat er nog eens zo'n 6 euro verzendkosten af. Dan hou ik dus 9 euro over voor 4 dvds. Dat is me wat te gek.
Voor 24 incl ga ik wel akkoord, of voor 18 incl. wanneer ik de dvds zonder cases mag versturen.
[..]
Wat is de QFC versie? Het is gewoon een normale editie, de redux editie.
Eurootje erbij voor de verzendkosten?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:51 schreef vinge het volgende:
soundgarden + kaiser chiefs ¤12,- inc?
2 dan, gezien de post boven me? :pquote:Op zondag 24 februari 2008 22:24 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Eurootje erbij voor de verzendkosten?
In principe akkoord, of mrmaniak moet nog een beter bod doen natuurlijk ;-)quote:
Hij mag 'mquote:Op maandag 25 februari 2008 00:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
In principe akkoord, of mrmaniak moet nog een beter bod doen natuurlijk ;-)
maar jij neemt er twee, dat is verzendkost-technisch altijd interessanter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |