abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 12:35:07 #41
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56663219
Van de Sar
Van de Vaart
Sneijder
Seedorf
van Persie.

Allemaal spelers die een team kunnen dragen.
Dan nog wat makkelijk scorende spitsen als Huntelaar en van Nistelrooij. Spelers die bij vlagen kunnen uitblinken, zoals Robben, Heitinga, Kuijt, Affelay en Aisati. Daar nog een paar figuranten omheen, en we hebben een heel aardig team. Niet het beste team van de wereld, maar er zullen er ook niet heel veel zijn die beter materiaal hebben.
pi_56663231
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie zijn dan de dragende spelers van PSV?
Dat is Gomes in zijn eentje!
pi_56663279
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef ShaoliN het volgende:
Van de Sar
Van de Vaart
Sneijder
Seedorf
van Persie.

Dan nog wat makkelijk scorende spitsen als Huntelaar en van Nistelrooij. Spelers die bij vlagen kunnen uitblinken, zoals Robben, Heitinga, Kuijt, Affelay en Aisati. Daar nog een paar figuranten omheen, en we hebben een heel aardig team. Niet het beste team van de wereld, maar er zullen er ook niet heel veel zijn die beter materiaal hebben.
Ik heb medelijden met de andere middenvelder als je Vaart, Sneijder, Seedorf, Ruud en Van Persie opstelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 11 februari 2008 @ 12:37:51 #44
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56663291
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef ShaoliN het volgende:
Van de Sar
Van de Vaart
Sneijder
Seedorf
van Persie.

Ik ben niet van mening dat Kuijt bij vlagen kan uitblinken. Ik geef van Basten dan ook groot gelijk om Kuijt niet te selecteren. Net als dat Babel en Urby eigenlijk niet geselecteerd had hoeven worden.
pi_56663304
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:33 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hoe kun je verwachten dat mensen je serieus nemen als je de naam van Afellay verkeerd spelt?
Vind ik toch wat minder verwachtingen scheppend eerlijk gezegd. Meer een beetje azijnpissen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_56663324
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie zijn dan de dragende spelers van PSV?
Geen Nederlandse spelers in ieder geval.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_56663364
Afellay is een dragende speler bij PSV en Marcellis is op weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56663487
mensen die over voetbal praten
mensen die het ALTIJD beter dan de coach weten
mensen die voetbal een topsport noemen terwijl de halve wereld het doet

voetbal
pi_56663505
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Afellay is een dragende speler bij PSV en Marcellis is op weg
Definieer dan een dragende speler?! Spelers die net een paar wedstrijden redelijk gespeeld hebben vind ik nog geen dragende spelers.

Simons en Gomes zijn bij PSV de dragende spelers
pi_56663519
En Salcido en Afellay niet :´)
  maandag 11 februari 2008 @ 12:54:25 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56663589
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:48 schreef Edwinuss het volgende:
mensen die over voetbal praten
mensen die het ALTIJD beter dan de coach weten
mensen die voetbal een topsport noemen terwijl de halve wereld het doet

voetbal
Mensen die dan toch VBL in hun AT zetten en ook nog komen posten .

Doe je dat in elk forum waar je niets mee hebt? Gewoon even een "onschuldig" vraagje..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56663627
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mensen die dan toch VBL in hun AT zetten en ook nog komen posten .

Doe je dat in elk forum waar je niets mee hebt? Gewoon even een "onschuldig" vraagje..
ja, eigenlijk wel. En doe ik ook met de users
pi_56663686
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Salcido en Afellay niet :´)
Niet echt..........Salcido zit er wel tegenaan.
pi_56663902
Afellay niet toch?
pi_56664102
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met de andere middenvelder als je Vaart, Sneijder, Seedorf, Ruud en Van Persie opstelt
Wie zegt dat je ze allemaal moet opstellen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56664177
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Afellay niet toch?
Nee niet echt........
pi_56664582
Je hebt er kijk op
pi_56664754
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er kijk op
Yep
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 14:06:42 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56664811
overschat t.o.v. wat?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56664864
Op zich wel een prikkelende stelling "Het nederlands team is overschat"
En dan ga je lezen en dan verzandt het al snel weer in stellingen als Marcellis die op weg is een dragende speler te worden. Eigenlijk is dit dus gewoon weer het bashen van alles wat niet bij PSV voetbalt
pi_56665012
'overschat' is het nederlands elftal nu juist momenteel niet ... dat staat los van de 'kwaliteitsvraag'; maar is vooral afhankelijk van hoe hoog de 'verwachting' bij het publiek is:

Naar mnijn idee is het eindelijk zo ver dat het publiek _niet_ overdreven hoge verwachtingen heeft van het Nederlands Elftal en eigenlijk voor het eerst in ruim 20 jaar er niet (te) hoog opgeschroefde eisen en verwachtingen zijn...
wat dat betreft kan het Elftal eigenlijk enkel nog meevallen qua prestaties deze zomer.

Dat moet je de huidige bondscoach meegeven en volgens mij kan juist zoiets wel een hele slimme aanpak zijn (los ervan of het bewust zo is) ... aangezien juist de spanning rond alle verwachtingen meestal datgene was waarop het NE stukliep, en de grond was voor (onderlinge) conflicten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_56665018
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:06 schreef rubbereend het volgende:
overschat t.o.v. wat?
De perceptie van het Nederlandse volk
pi_56665274
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je uberhaubt wel nagedacht voordat je dit topic opende?

Het nederlands elftal zit op het moment zo laag dat alles alleen maar kan meevallen, daar doet een 0-3 overwinning in een oefenwedstrijd verder niks aan af.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 14:47:43 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56665521
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en is alleen maar kritiek geweest op oranje, niemand verwacht iets van dit team. Na de poulefase is het afgelopen op het EK is zo'n beetje de tendens..... en dan nog overschatten we het?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56665811
quote:
Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en is alleen maar kritiek geweest op oranje, niemand verwacht iets van dit team. Na de poulefase is het afgelopen op het EK is zo'n beetje de tendens..... en dan nog overschatten we het?
We blijken ons niet eens geplaatst te hebben en worden alsnog niet uitgenodigd! Dat zal ons leren, zelfgenoegzame arrogantjes die we zijn!
pi_56666028
Niemand overschat Nederland toch? Denk zelfs dat oranje onderschat worden door het volk. Achterin hebben we vds, heitinga en ooijer. Vind ik niet eens zo zwak. Verdedigend middenveld is vrij zwak, vooral Gio. Aanvallend gezien is het Europese top.
pi_56666346
Achterin hebben we ook Bouma, Mathijsen, De Cler, Jaliens

Wat een top
pi_56666713
De Cler is zo onaardig nog niet, maar jij hebt de wedstrijd woensdag dus niet gezien. Makkelijk oordelen dan
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56666957
Nee, maar ik De Cler al honderden keren gezien
pi_56667172
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en je vind Afellay een dragende speler dus ja.........
  maandag 11 februari 2008 @ 16:44:52 #71
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_56667437
Het Nederlands elftal is niet overschat. Klaart
Feyenoord - AC Milan - WHU
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 februari 2008 @ 17:30:34 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56668132
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Achterin hebben we ook Bouma, Mathijsen, De Cler, Jaliens

Wat een top
je hebt helemaal gelijk, ik snap niet dat iedereen maar vindt dat we de beste verdediging van Europa hebben... Al die kenners die ons defensief hoger schatten dan Italië zitten er allemaal naast! Maarja roei hier maar eens tegen die stroming in
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 11 februari 2008 @ 17:48:49 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56668390
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk, ik snap niet dat iedereen maar vindt dat we de beste verdediging van Europa hebben... Al die kenners die ons defensief hoger schatten dan Italië zitten er allemaal naast! Maarja roei hier maar eens tegen die stroming in
DAM woont in Argentinie hè, die heeft geen idee dat het hele Nederlandse volk kotst op het Nederlands elftal en van overschatting geen sprake kan zijn aangezien zo'n beetje iedereen ons van niveau Belgie vindt...
pi_56668410
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:48 schreef pfaf het volgende:

[..]
van niveau Belgie vindt...
Nu moet je niet overdrijven
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56668460
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Afellay: Beste middenvelder in Nederland
Dus.
  Trouwste user 2022 maandag 11 februari 2008 @ 18:31:41 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_56669130
quote:
Op maandag 11 februari 2008 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ah een echte de Cler kenner

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56669567
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dus.
Moet ie met Van Bommel, Sneijder, Van Persie, Van der Vaart op het middenveld
  maandag 11 februari 2008 @ 19:33:33 #78
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_56670151
Het Nederlands elftal wordt onderschat.....als de spelers gewoon op de goede posities worden gezet hebben we een van de sterkste elftallen in Europa.

vd Sar is gewoon een uitstekende keeper...rustig, ervaren en doet geen gekke dingen.
De verdediging is niet zo slecht als velen ons willen doen geloven. Heitinga is een uitstekende CV die ook opbouwend sterk is, Mathijsen speelt iedere wedstrijd foutloos in de Bundesliga, Ooyer blijft gemakkelijk op de been in de premier league.....enz. Noem mij eens een ploeg ( buiten Italie ) die verdedigend geen problemen heeft?
Het middenveld van Nederland is van wereldklasse. Geen enkel land heeft een verzameling middenvelders als Sneijder, vd Vaart en v Persie. Stel ze alle drie op, laat ze door elkaar wervelen en zet er 2 defensieve spelers achter om de gaten dicht te lopen ( bv. de Zeeuw, v Bronckhorst ).....zelfs van Bommel is nog mogelijk.
Onze spitsen zijn ook van buitengewoon niveau..........Wie kan kiezen tussen v Nistelrooy en Huntelaar heeft niets te klagen.
Dit systeem kun je nog anders invullen met spelers als Robben en Affelay.

We zullen niet met 2 vingers in de neus kampioen worden maar met dit materiaal kunnen we mee doen voor de prijzen. De belangrijkste spelers in het elftal spelen allemaal bij Europese topclubs en ze zijn nog jong dus we kunnen nog jaren vooruit !
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_56671936
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hehe ik wou er net op replyen maar toen zag ik je PI Btw Seedorf hoort ook wel in dat middenveld imo wat hierboven word genoemd.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 februari 2008 @ 10:50:01 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56680297
Nederland heeft voorin misschien wel de beste aanvallers van Europa met Ruud, Robin daarachter Seedorf/VdV/Sneijder.

Achterin hebben we Sar en daarvoor is het wat matigjes op Sjonnie Heitinga na.
Ik ga verder mee met wat Johan Derksen zet, als je de spelers op de goede plaats zet, mogen de grachtenbewooners in Amsterdam weer opzoek naar een nieuwe woning.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')