abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56683413
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:30 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ja en wat boeit dat?
Dat je helemaal nog niet kunt autorijden als je mag autorijden volgens het CBR, en dat de normen die zij hanteren dus weinig met echt autorijden te maken hebben.
quote:
Volgens jou kan je iemand dus bij wijze van spreken net zo goed bij de 5e les iemand een rijbewijs geven?
Dat zeg ik helemaal niet/
quote:
En overdreven hoofdbewegingen kunnen mensen een voorbeeld aan nemen, hoe vaak ik wel niet zie dat iemand vrolijk bijvoorbeeld een rotonde af gaat zonder een fietser te zien, hoe vaak mensen geen richting aangeven en zo nog duizend en een voorbeelden waar ik me aan erger. Mensen denken zodra ze het mooie papiertje hebben dat ze ineens heel veel dingen niet meer moeten doen. Natuurlijk geef ik toe dat sommige dingen overdreven zijn maar een beetje kijken kan geen kwaad.
Ik weet niet hoe jij kijkt, maar ik kijk met mijn ogen en niet met mijn nek... Dat je zo heen en weer moet zwaaien is omdat ze anders helemaal niet kunnen zien dat je kijkt, maar het heeft met serieus kijken natuurlijk niks te maken (het kost veel meer tijd en je kunt veel minder snel 'schakelen', wat nu juist het kenmerk is van een ervaren chauffeur).
pi_56683493
Ik ben al 2 keer om een onbenullige kutreden gezakt (Niet compleet stilgestaan bij een Stop bord, nieuwe situatie. De andere was iets te vlot aan komen rijden bij 1 kruispunt) en nu heb ik geen tijd om te lessen, ik weet niet hoe het verder moet. Oh en ik ben voor die 2 keer nog vaker gezakt hoor, maar dat was terecht.

Ze kunnen van mij in ieder geval in de stront halen, stelletje NSBers
pi_56683576
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat je helemaal nog niet kunt autorijden als je mag autorijden volgens het CBR, en dat de normen die zij hanteren dus weinig met echt autorijden te maken hebben.
[..]
Je stelt voor na 10 jaar rijervaring iemand pas een rijbewijs te geven?

Als je slaagt bij het CBR heb je bewezen veilig en zelfstandig te kunnen rijden, dat je daarna nog beter wordt is alleen maar mooi meegenomen. Er zijn trouwnes ook mensen die daarna alleen nog maar slechter gaan rijden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_56683719
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je stelt voor na 10 jaar rijervaring iemand pas een rijbewijs te geven?
Nee natuurlijk niet. Er is ook nog zoiets als een maatschappelijk/economisch belang. Dat is niet gediend bij ridicule eisen (volgens mij liggen de eisen daarvoor nu zelfs al te hoog...).
quote:
Als je slaagt bij het CBR heb je bewezen veilig en zelfstandig te kunnen rijden, dat je daarna nog beter wordt is alleen maar mooi meegenomen. Er zijn trouwnes ook mensen die daarna alleen nog maar slechter gaan rijden.
Je hebt helemaal niet bewezen veilig en zelfstandig te kunnen rijden, je hebt alleen maar bewezen dat je op dat moment binnen zekere normen kunt rijden. Wat is er trouwens zelfstandig aan het rijden olv een examinator? Zelfstandig rijden is dat je zelf je plan kunt trekken, niet dat iemand je opdrachten geeft. En ik weet wel zeker dat iedere net in bezit van rijbewijs zijnde grote problemen heeft zodra er echt iets geks op de weg gebeurt. Rijden is gewoon een vaardigheid waar tijd in moet zitten, met 30 lesjes oid kun je daar nog geen klap van, en dat valt ook niet te verwachten.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:29:39 #155
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56684001
kerel die ik ken was gezakt omdat die te vaak in de spiegels keek
happen naar de baas
pi_56684734
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:29 schreef Hijacking het volgende:
kerel die ik ken was gezakt omdat die te vaak in de spiegels keek
ja
soms moet je gewoon voor je kijken natuurlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56684793
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Ultralaser het volgende:
Ik reed met mijn motor rijexamen mijn examinator kwijt omdat ik te hard ging toch de eerste keer geslaagd
Wat staat hier?
pi_56684857
Grote probleem met kijken is dat je tijdens het lessen kijkt 'om het kijken'. De hoofdreden dat je binnen buiten schouder doet is omdat het MOET voordat je afslaat.
Zodra je je rijbewijs hebt ga je kijken met als hoofdreden zien of er niemand naast je zit.

Het klinkt een beetje krom, maar het is een wereld van verschil, bij mij dan tenminste..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_56684883
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

Rijden is gewoon een vaardigheid waar tijd in moet zitten, met 30 lesjes oid kun je daar nog geen klap van, en dat valt ook niet te verwachten.
Dat is natuurlijk over het algemeen gezien waar. Echter hebben sommige mensen natuurlijk talent en sommige ook precies het tegenovergestelde. Iemand met talent kan waarschijnlijk binnen een paar maanden beter rijden dan de gemiddelde automobilist en iemand anders kan net zoveel kilometers maken als hij of zij wil maar dat zal weinig uitmaken.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:25:42 #160
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56684884
Terecht zegt dat je terecht bent gezakt.
pi_56685359
Met mijn motorrijexamen reed ik 65 in een 30 km zone, en was gewoon in 1x geslaagd, hahaha

Die gasten kijken naar het hele plaatje, als dat ze niet bevalt gaan ze redenen zoeken om je te laten zakken. je kunt iemand beter op iets concreets laten zakken dan op een vaag beeld van de rijstijl.

Ik irriteer me wel eens aan dat gelul van die mensen zeggen "Jaaa ze moeten hun quota halen he deze maand.. zo en zoveel moeten en zakken en zoveel mogen er slagen" is gewoon onzin als je even nadenkt. Er zijn genoeg mongolen die je kunt laten zakken die gewoon echt geen gevoel hebben voor dergelijke machines.

oh autorijbewijs ook in 1x gehaald btw..
pi_56687273
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:56 schreef Twin1983 het volgende:

Die gasten kijken naar het hele plaatje, als dat ze niet bevalt gaan ze redenen zoeken om je te laten zakken. je kunt iemand beter op iets concreets laten zakken dan op een vaag beeld van de rijstijl.

Ik irriteer me wel eens aan dat gelul van die mensen zeggen "Jaaa ze moeten hun quota halen he deze maand.. zo en zoveel moeten en zakken en zoveel mogen er slagen" is gewoon onzin als je even nadenkt. Er zijn genoeg mongolen die je kunt laten zakken die gewoon echt geen gevoel hebben voor dergelijke machines.
Exact.

Ik ken niemand (en ook geen verhalen irl) die onterecht werd behandeld door examinatoren, als ze al zakten.

Het oordeel van de examinator is inderdaad gebaseerd op het totaalplaatje van de rijkunsten van degene die getoetst wordt (tenzij je wel goed rijdt maar een grove fout maakt waar ze niet onderuit kunnen) .

Er zullen zeker wel examinatoren tussen zitten die er van houden om flink op hun strepen te staan of een kutdag hebben, maar dat is vrij minimaal.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:29:36 #163
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56695404
Mijn broer (groot en sterk ) was de eerste keer gezakt omdat hij te weinig in de spiegels keek. 2e keer deed hij het heel overdreven: 'gezakt, je kijkt te overdreven in de spiegels'. Toen werd hij kwaad. Eerste keer te weinig en nu teveel??!!
Examinator: 'Oh, sorry, dat wist ik niet, dan ben je wel geslaagd.'

_
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:01:47 #164
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_56695858
Elke keer als ik een neger zag lopen reed ik de stoep op, toch geslaagd
pi_56697170
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:29 schreef Lippie85 het volgende:
Mijn broer (groot en sterk ) was de eerste keer gezakt omdat hij te weinig in de spiegels keek. 2e keer deed hij het heel overdreven: 'gezakt, je kijkt te overdreven in de spiegels'. Toen werd hij kwaad. Eerste keer te weinig en nu teveel??!!
Examinator: 'Oh, sorry, dat wist ik niet, dan ben je wel geslaagd.'

_
Behoorlijk kansloos als je onder bedreiging je rijbewijs moet afdwingen, hoop dat ik deze primaat nooit op de weg tegenkom.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator woensdag 13 februari 2008 @ 10:45:29 #167
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_56699296
Hehehe, ik heb mijn rijbewijs ook in 1x gehaald. Ik dacht zelf dat ik gezakt was. Ik moest een verkeersplein op met 3 banen. Ik keek of er iets aankwam, en dat was niet, op 1 busje na die zijn knipperlicht uit had en de afslag 'voor' mij wilde nemen, dus ik had daar geen last van. Ik trok op, en prompt rijdt die lul in zn busje gewoon door.

Ik vloekte en remde. Mijn examinator keek me aan maar zei niets. Ik denk van kut, ik ben gezakt. Bij het keren op de weg hadden ze me geleerd dat je dus niet tegen/op de stoep moet komen met je wielen, en wat doe ik? Ik rij zo tegen de stoep aan

Naja, we gaan terug, hij vroeg "hoe vond je het gaan?". Dus ik zei dat ik t niet zo denderend vond gaan. Maar ik was toch geslaagd, want die wielen tegen de stoep, ach...dat viel wel mee. Dat busje was ernstiger, maar was niet mijn schuld en ik reageerde er goed op want ik ging direct op de rem, dus geslaagd.

TS kan er gewoon niet mee omgaan
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:46:02 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56702875
Echt waar. Ongelofelijk.
Ik hoor idd wel meer verhalen dat iemand gezakt is door een of andere kutreden die echt fucking nergens op slaat. Heel erg apart. En dit is wel de meest aparte reden die ik heb gehoord hoor, trouwens.

Daarom deed ik bij mijn praktijkexamen (omdat ik wist dat het een man was) een mooi shirtje aan met decollete. Hoppa. Maja, dat is dus alleen voor vrouwen weggelegd he. XD
Maar sowieso paupers bij het CBR: ik heb alles in 1x gehaald en nog meer dan 1700 euries kwijt. Afzetters.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:40:28 #169
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56708749
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:57 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Behoorlijk kansloos als je onder bedreiging je rijbewijs moet afdwingen, hoop dat ik deze primaat nooit op de weg tegenkom.
Hij is geen primaat en hij heeft niemand bedreigd. Hij legde alleen (terecht boos) uit dat hij de vorige keer was gezakt wegens te weinig spiegels kijken en het daarom zo overdreven deed. En hij heeft zijn papiertje al sinds 93 en rijdt gemiddeld 1000 km per week.
Doei!
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_56709055
Hopelijk zijn ze wat aardiger voor me morgen
Moet morgen op voor de eerste keer, wel een beetje spannend
huup huup
barbatruuk
pi_56709166
tja... terecht eigenlijk...

Maar ik had vandaag ook rijexamen door het CBR, ik ben een keer of 6 door het rode licht gereden en heb ongeveer 40 a 45 km/h te hard gereden op de snelweg, dus ik was wel geslaagd... maar goed was ook wel een ander soort rijexamen nl. om met optische en geluidssignalen te mogen rijden...
pi_56709500
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:01 schreef Pollewoppie het volgende:
tja... terecht eigenlijk...

Maar ik had vandaag ook rijexamen door het CBR, ik ben een keer of 6 door het rode licht gereden en heb ongeveer 40 a 45 km/h te hard gereden op de snelweg, dus ik was wel geslaagd... maar goed was ook wel een ander soort rijexamen nl. om met optische en geluidssignalen te mogen rijden...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_56709806
Ik heb lekker m'n rijbewijs al.
Roken is lekker
pi_56713487
Als mij zo iets zou overkomen ik zou helemaal gek worden, tenzij ik echt weet en realiseer dat ik wat fout deed, waarin ik vrij gul ben. Je zult maar zien dat je zakt omdat je niet goed keek volgens de examinator ook al heb je al 2 x gecheckt, en dan te bedenken dat je bondsscheidsrechter zou zijn (ik).
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:41:11 #175
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56713620
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ben wel van mening dat een kleine fout al een fout is en dat je dus moet zakken. Op dat moment moet je vol gefocust zijn om goed te rijden en als het dan niet lukt kan je het niet goed genoeg. Als ze die mensen wel laten slagen dan is de kans groter dat straks, wanneer er niemand naast zit om te controleren, het wel fout gaat.

Het is inderdaad een dure grap, maar het zou belachelijk zijn als de regels zouden worden versoepelt.
Mensen maken fouten. + complexe omgeving + zenuwen.
Het gaat erom dat je dus over het algemeen over de juiste kennis en vaardigheden beschikt.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:44:08 #176
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_56713713
Ik ben al toeterend met mijn brommert door een allochtonenwijk gereden, waardoor er allemaal bankstellen naar beneden werden gegooid. Deze wist ik allemaal te ontwijken, zodat mijn examinator zag dat ik goed overweg kon met mijn brommert, dus ben ik in 1x geslaagd. Het feit dat ik er aan het eind van de rit eentje van zijn scooter trapte leverde zelfs bonuspunten op
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:01:25 #177
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56716244
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:44 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ben al toeterend met mijn brommert door een allochtonenwijk gereden, waardoor er allemaal bankstellen naar beneden werden gegooid. Deze wist ik allemaal te ontwijken, zodat mijn examinator zag dat ik goed overweg kon met mijn brommert, dus ben ik in 1x geslaagd. Het feit dat ik er aan het eind van de rit eentje van zijn scooter trapte leverde zelfs bonuspunten op
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:18:05 #178
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_56716743

Dat was examen

Maar toch geslaagd
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:37:45 #179
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_56717295
heet je instructeur toevallig danny?
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:40:55 #180
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56718414
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:18 schreef PhifeDawg het volgende:
[ afbeelding ]

Dat was examen

Maar toch geslaagd
Ook echt met paint een L erop geplakt.
pi_56718505
Ik moest op, en ik zeg tegen die instructuer

hey conjo ik kan niet zo goed rijden maaaan! je weet toch!
Nou we kijken wel hoe het gaat...
Dus ik kijk naar die auto en zeg viessssssss man viessss
Hij zegt ja hij worden gewassen
Moesten we op de snelweg rijden ik zeg
Dat stuur man helemaal trillen jonge trillen man
Hij zoo oh dat is niet zo best.
Ik zo ja ik ben stoned dat is ook het enige goeie nu !

Vieessss jonge in 1 keer geslaagd gewoon conjo!
pi_56721550
pi_56721647
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:46 schreef Enfermera het volgende:
Maar sowieso paupers bij het CBR: ik heb alles in 1x gehaald en nog meer dan 1700 euries kwijt. Afzetters.
Het grootste deel van die 1700 euro zal je aan je rijschool betaald hebben hoor, je kan natuurlijk ook zonder rijlessen een examen aanvragen, nietmand verplicht je eerst rijlessen te nemen.
Moet je voor je examen alleen wel zelf een auto met dubbele bediening regelen.
pi_56721674
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:40 schreef Lippie85 het volgende:

[..]

Hij is geen primaat en hij heeft niemand bedreigd. Hij legde alleen (terecht boos) uit dat hij de vorige keer was gezakt wegens te weinig spiegels kijken en het daarom zo overdreven deed. En hij heeft zijn papiertje al sinds 93 en rijdt gemiddeld 1000 km per week.
Doei!
Jij noemt het boos uitleggen, ik noem het dreigen. Als je jezelf in zo'n situatie niet rustig kan houden hoor je wat mij betreft niet in het verkeer en ook niet in de maatschappij thuis, of je nu 1 of 1000 km in de week rijdt.
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:14:51 #185
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_56721897
je zal wel gewoon kut gereden hebben en dat was de druppel
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_56724210
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:44 schreef beertenderrr het volgende:
pi_56724875
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:40 schreef Lippie85 het volgende:
Hij is geen primaat en hij heeft niemand bedreigd. Hij legde alleen (terecht boos) uit dat hij de vorige keer was gezakt wegens te weinig spiegels kijken en het daarom zo overdreven deed.
Als hij zelf zegt dat hij overdreven veel in de spiegels keek, dan is hij dus bewust fout bezig.
Dat zou voor mij een reden zijn om hem te laten zakken.
Je behoort voldoende in je spiegels te kijken, niet overdreven veel, en zeker niet bewust.
Doei
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_56725376
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:00 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Jij noemt het boos uitleggen, ik noem het dreigen. Als je jezelf in zo'n situatie niet rustig kan houden hoor je wat mij betreft niet in het verkeer en ook niet in de maatschappij thuis, of je nu 1 of 1000 km in de week rijdt.
Het is namelijk volkomen onmenselijk om boos te worden als je voor de tweede keer 200 euro hebt verneukt . Wat zijn er toch veel mensen die vergeten dat wij hoe intelligent wij ook zijn, nog steeds DIEREN zijn. De ene persoon heeft wat meer temperament dan de ander maar iedereen wordt wel eens boos of agressief. En als je de ene keer 200 euro verliest met als argumentatie dat je te weinig kijkt en dan de volgende keer 200 euro verliest met als argumentatie dat je veel kijkt dan kan ik heel goed begrijpen dat er wat frustraties loskomen.

Dat slappe gelul altijd over "dan hoor je niet in deze maatschappij thuis". Kijk maar hoe beschaafd wij mensen zijn als er morgen een grote komeet in slaat en er overal overstromingen e.d. zijn. Dan is het complete chaos en plunderingen en vechtpartijen alom en ieder voor zich. Dan blijft er niets meer over van die zogenaamd geciviliseerde maatschappij waar wij in leven.

Ik zeg hiermee overigens niet dat ik dingen als moord e.d. goed praat, maar hoe overtrokken er soms op zaken wordt gereageerd kan ik me wel aan ergeren.

Kudo's overigens @ beertenderrr
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:10:36 #189
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_56725577
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Kun je iemand vandaag als examinator zijn/haar rijbewijs geven omdat hij/zij geslaagd is met afrijden. En morgen vorder je hem als agent weer in, als je diegene aan de kant zet na een overtreding.
Als je dan weinig werk hebt als examinator kan je gewoon ff wat rijbewijzen innemen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:16:51 #190
201631 _slim_blondje_
wordt doktertje!!
pi_56725703
ach jah. die klootzakken hebben me 4 keer laten zakken om niks. te snel, te langzaam, te ruig, te voorzihtig, ik heb werkelijk alles gehoord. Idioten.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:19:58 #191
56749 BlaZ
pi_56725771
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:59 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het grootste deel van die 1700 euro zal je aan je rijschool betaald hebben hoor, je kan natuurlijk ook zonder rijlessen een examen aanvragen, nietmand verplicht je eerst rijlessen te nemen.
Moet je voor je examen alleen wel zelf een auto met dubbele bediening regelen.
Waarom dubbele bediening? In de meeste landen mag je gewoon rijden als er een ervaren chauffeur naast je zit.

Overigens heb ik mijn rijbewijs zonder moeite gehaald, ik kende namelijk de examinator
pi_56727775
Toevallig man ik ga ook naar het buitenland ik zie je in Zweden gap
AFC AJAX
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:42:17 #193
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_56728892
Ik had ook een forse ingreep en ben toch in 1 keer geslaagd!

Had me namelijk speciaal voor die dag laten ombouwen tot vrouw zodat ik ook een strak truitje aankon!

(gelukkig was het reversible!)

Serieus mode:

Ik ben ZES keer gezakt voordat ik het papiertje haalde en ook om allerlei redenen en ja, dan word je boos, maar dat is menselijk.

Nou niet huilen en les nemen!
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_56729198
ik ben de eerste keer onterecht gezakt en de tweede keer onterecht geslaagd

onterecht gezakt: iemand die mij geen voorrang gaf terwijl ik het had en de examinator was een fraktie van een seconde eerder bij de rem

onterecht geslaagd: zijstraatje van rechts gemist. te laat gezien dat er een vrachtwagen aan kwam, gas ingetrapt en er voorlangs gegaan. ik ging er vanuit dat ik was gezakt, relaxed examen afgereden, zegt ie dat ik geslaagd ben
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:39 #195
56749 BlaZ
pi_56729435
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben de eerste keer onterecht gezakt en de tweede keer onterecht geslaagd

onterecht gezakt: iemand die mij geen voorrang gaf terwijl ik het had en de examinator was een fraktie van een seconde eerder bij de rem

onterecht geslaagd: zijstraatje van rechts gemist. te laat gezien dat er een vrachtwagen aan kwam, gas ingetrapt en er voorlangs gegaan. ik ging er vanuit dat ik was gezakt, relaxed examen afgereden, zegt ie dat ik geslaagd ben
Mischien waardeerde hij het dat je toch zoveel inzicht had om niet vol op de rem te trappen, maar gewoon zag dat je er met wat extra gas ruim voor langs kon.
pi_56729563
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:09 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Mischien waardeerde hij het dat je toch zoveel inzicht had om niet vol op de rem te trappen, maar gewoon zag dat je er met wat extra gas ruim voor langs kon.
dat inzicht was idd wel goed, maar een zijstraat missen is normaal gesproken een no-no bij je rijexamen.
pi_56730292
Ja dat had ik ook bij mijn rijexamen en ging juist wel vol op de rem staan. Was dan wel een bosweggetje pal achter een woning maar dan nog. Ging er dus ook vanuit dat ik was gezakt maar nee hoor Had nog gevraagd of er nog aandachtspunten waren maar dat was ook niet zo dus blijkbaar wordt het dan idd als inzicht gezien.
pi_56730992
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:05 schreef Athmozz het volgende:

[..]

wat belachelijk dat je een nummerbord moet kunnen lezen... ik heb als het begint te schemeren last om een 90 en een 50 bord te kunnen lezen (moet er echt al op 20m af rijden), en ik heb daarvan nog nooit last gehad in het verkeer. Alles wat kleinder is dan die letters & ik dus eventueel over het hoofd zou kunnen zien (ik zie wel dat er iets is, maar niet perfect wat) zal ik dan wel overrijden, dat is toch nooit een mens
[..]

ze noemde toch geen Nathalee
Als ik jouw posts zo leest heb ik gelijk een verklaring voor het hoge aantal verkeersdoden in Belgie, naast de slechte wegen.
pi_56739635
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:32 schreef -0- het volgende:

[..]

Als ik jouw posts zo leest heb ik gelijk een verklaring voor het hoge aantal verkeersdoden in Belgie, naast de slechte wegen.
aantal verkeersdoden valt goed mee als je in rekening neemt hoeveel vrachtverkeer hier door BE passeert tov wat er in NL rijdt (het is nl het vrachtverkeer wat voor de meeste doden zorgt).

Verder ligt het mss aan de rijopleidingen in BE die echt wel te kort schoten (nu is het al verbetered), maar dat had dan weer het voordeel dat je rijbewijs halen echt goedkoop ging. Ik heb niet meer dan 50¤ moeten uitgeven om mijn rijbewijs te behalen, en dat is al inclusief wat je moet betalen voor de aanmaak van je rijbewijs zelf. Het is dus kiezen; ofwel supergoedkope opleidingen zoals in BE, ofwel iets duurder maar mét lessen je jongeren op de baan zetten.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:35:09 #200
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56743941
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:51 schreef Lippie85 het volgende:
Erg geruststellend al die verhalen van mensen die grove fouten maakten tijdens hun examen en toch waren geslaagd. Ik liet overigens een auto van rechts niet voor en was toch in 1x geslaagd.
Same here en het fileparkeren ging ook voor geen meter. En dat gebeurde allemaal aan het begin van de rit. Ik had me dus al in mijn lot berust, maar ik was stomverbaasd toen ik hoorde dat ik geslaagd was.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')