Wie gaat de halve finale halen? Ik gok PSV want Feyenoord is de laatste tijd niet echt in vorm, maar ze lieten net wel bij vlagen goed voetbal zien.
quote:Welke ploeg heeft de meeste buitenlanders? Feyenoord of PSV?
Op vrijdag 01 maart 2002 00:04 schreef CAZZO het volgende:
Zal wel uitdraaien op penaltyschieten na 2 oervervelende wedstrijden
Het schijnt finacieel niet echt gunstig te zijn. Ze kunnen de rechten van de wedstrijden niet doorverkopen aan een ander lucratief land. NOS heeft namelijk van beide clubs de uitzendrechten....
quote:beide kunnen als ze willen 11 buitenlanders opstellen.
Op vrijdag 01 maart 2002 00:07 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Welke ploeg heeft de meeste buitenlanders? Feyenoord of PSV?
da's dus echt wel een beetje teveel van het goeie
quote:idd Juve-Parma en dat waren me schoppartijen niet te zuinig,vooral die Uefacup finales.
Op vrijdag 01 maart 2002 00:18 schreef emerey het volgende:
doet me denken aan Juventus-Parma in 1995 dacht ik, toen moesten ze 6 of 7 keer tegen elkaar, 2x competitie, 2x beker, 2x uefacup en volgens mij ook nog voor de supercupda's dus echt wel een beetje teveel van het goeie
Maar goed, deze ontmoetingen zijn 2 wedstrijden op zich.
PSV - Feyenoord staat meestal niet garant voor sprankelijk en aantrekkelijk voetbal, wel veel inzet en strijd, en vaak 1-0 of 0-1.
Ik zet toch m'n geld op PSV, gezien het veldspel en de doelpunten die de Rotterdammers tegenkregen.
De laatste 11 resultaten:
30/1/2002 PSV Feyenoord 1 - 1
16/12/2001 Feyenoord PSV 0 - 0
25/2/2001 Feyenoord PSV 1 - 2
12/11/2000 PSV Feyenoord 1 - 0
3/2/2000 PSV Feyenoord 0 - 1
28/11/1999 Feyenoord PSV 1 - 0
21/2/1999 Feyenoord PSV 3 - 1
22/9/1998 PSV Feyenoord 1 - 2
26/4/1998 PSV Feyenoord 3 - 3
14/9/1997 Feyenoord PSV 1 - 1
9/3/1997 Feyenoord PSV 0 - 0
Ik gok dat Psv wint van feyenoord
Is het trouwens al bekend wie de mogelijke tegenstander van de winnaar gaat worden?
quote:Ben er nog niet uit wie ik denk dat er wint en wie ik hoop dat er wint
Op vrijdag 01 maart 2002 00:02 schreef emerey het volgende:
Wie gaat de halve finale halen?
Aan de andere kant is het ook wel weer zó, dat er (hoe je het ook wend of keert) een Nederlandse ploeg in de halve finale van de UEFA-cup staat...!!
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Feyenoord, maar ze zullen een harde dobber hebben aan PSV.
Het beloofd, qua naam en ranking, twee leuke wedstrijden te worden....
May the best team win...!! (Feyenoord?!)
Feyenoord gaat het gewoon winnen van P$V...magertjes, maar ze doen het toch
quote:Ik ook achteraf gezien. M'n eerste post was na het zien van Feyenoord, maar ik had PSV nog niet zien spelen
Op vrijdag 01 maart 2002 20:13 schreef menjo het volgende:
Traditioneel heeft PSV het altijd zeer lastig tegen Feyenoord (al is dat de laatste jaren mischien wat anders), bovendien is de return in Rotterdam. Ik geef Feyenoord dus net iets meer kans om door te gaan.
Als PSV-supporter denk/hoop ik dat natuurlijk maar ook als ik neutraal zou zijn zou ik zeggen PSV, want als je eerlijk bent speelt PSV gewoon beter voetbal als Feyenoord...
[Dit bericht is gewijzigd door chelloboy op 01-03-2002 22:25]
quote:die zullen die wedstrijden ZEKER niet leiden, het blijft toch UEFA cup voetbal dus maar ik zet mijn "geld" ook op PSVau
Op vrijdag 01 maart 2002 00:14 schreef SpankSpankeronie het volgende:
5x in het jaar een PSV-Feyenoord das wel iets teveel van het goeie,zijn meestal niet van die doelpuntrijke wedstrijden.
Zet mijn geld in op PSV.
Leuke duels voor Luinge en Jol.
quote:Nou je hoeft niet met de trein hoor er komen ruim 32 bussen naar Eindhoven toe met Feyenooit(fans)en er wacht jullie een warm welkom.
Op maandag 04 maart 2002 09:38 schreef Luni het volgende:
Na gisteren hoef ik Jol voorlopig effe niet op het veld te zien, de klootzak. Nu het Europees is kunnen we hopelijk zonder die klote trein naar Eindhovuh.
quote:Als tomasson nog ff oefent op zijn fopduiken zit er miskien wat in met deze schijts. We herinneren ons allemaal natuurlijk de fopduik die De Boer maakte tegen Kroatie
Op dinsdag 12 maart 2002 17:49 schreef huupke het volgende:
de scheids voor de 1e wedstrijd is collina .......
quote:Je bedoelt Tsjechië misschien?
Op dinsdag 12 maart 2002 19:30 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Als tomasson nog ff oefent op zijn fopduiken zit er miskien wat in met deze schijts. We herinneren ons allemaal natuurlijk de fopduik die De Boer maakte tegen Kroatie
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 20:15 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Je bedoelt Tsjechië misschien?
Ik geef PSV de beste kansen, in dit treffen, en in het vervolg.
[Dit bericht is gewijzigd door CAZZO op 12-03-2002 23:44]
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 23:41 schreef CAZZO het volgende:[..]
[img]link plaatsen[/img]
Ja die kennen we,maar Machlas doet niet mee dus geen penalties.Lijkt me wel wat overbodig om ook nog een arbitraal trio uit het buitenland in te vliegen,hadden ze geen Nederlandse scheidsrechter kunnen aanstellen voor de dubbel?
quote:Toch oppassen voor PSV, dalijk gijzelen ze Collina en sturen van de Herik het veld op om te fluiten.
Op dinsdag 12 maart 2002 23:36 schreef zeman het volgende:
voor wie hem nog niet kent:
Ik denk dat PSV ook de beste papieren heeft, zeker omdat van Hooijdonck, Tomasson en Leonardo geen schwalbes meer mogen maken van de voorzitter.
Me is trouwens weer parraat morgen in het stadion
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nou je hoeft niet met de trein hoor er komen ruim 36 bussen naar Eindhoven toe met Feyenooit(fans)en er wacht jullie een warm welkom.
Ik zal niet van de partij zijn morgen ga geen ¤ 39 betalen voor z'n kut busreis. eretribune was helaas niet meer aan te komen. Dan maar thuis voor de buis, daar zie je het tenminste goed, wat dat uitvak in Eindhovuh is echt drama.
Als Feyenoord in Eindhoven een keer kan scoren (0-1/1-1/2-1)dan geef ik ze een goede kans om het thuis te kunnnen afmaken!
In de Kuip ben ik i.i.g. van de partij!
Trouwens diegene die deze ronde doorkomt, tip ik ook voor de winst in de Finale!
quote:Ja zal best dat het uitvak een drama is,ben er zelf nog nooit in geweest maar als het vol zit lijkt het me toch wel leuk om daar tussen te zitten alleen het zal wel stil zijn in dat vak want reken maar dat PSV een flinke overwinning gaat halen.Ik zelf zit op Oost vak U op me eigen vaste plekkie en daar is het wel altijd gezellig.
Op woensdag 13 maart 2002 13:07 schreef Luni het volgende:[..]
Ik zal niet van de partij zijn morgen ga geen ¤ 39 betalen voor z'n kut busreis. eretribune was helaas niet meer aan te komen. Dan maar thuis voor de buis, daar zie je het tenminste goed, wat dat uitvak in Eindhovuh is echt drama.
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 19:44 schreef bossie het volgende:
Ik denk dat Feyenoord wel gaat winnen.
Hoewel PSV ook wel een goeie kans maakt.
Je bent net mijn broertje:
"Ik denk dat Engeland gaat winnen, maar ik hoop Nederland."
Dan is het nu tijd voor de voorspellingen
Ik denk dat het 3-1 wordt voor PSV
1-0 Jan Vennegoor of Hesselink
1-1 Van Persie
2-1 Kezman
3-1 Van Bommel
Wat denken jullie ervan?
quote:Drijf ze in een hoekje en...... maak ze KAPOTTT!! Als ik iets nog meer haat dan brabanders zijn het wel rotterdammers
Op dinsdag 12 maart 2002 18:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nou je hoeft niet met de trein hoor er komen ruim 32 bussen naar Eindhoven toe met Feyenooit(fans)en er wacht jullie een warm welkom.
![]()
![]()
quote:Het lijkt wel of hij betrapt werd in de douche-ruimte....
Op dinsdag 12 maart 2002 23:36 schreef zeman het volgende:
voor wie hem nog niet kent:
0-1 Van Hooijdonk
1-1 Kezman
1-0 vandaag en 1-1 volgende wedstrijd.
Van Persie scoort
volgende week:
Van Hooydonk 1-0
Kezman 1-1
Ben er trouwens uit geef de vorkeur aan Feyenoord door Shinji Ono en het legioen wat voor meer sfeer zorgt, en moet toch een beetje voor een club zijn
nou ja ik loop zo wel weer naar de tv, ik wil volgens mij ons pap momenteel niet horen op de tribune
maar ja, er wint in ieder geval een nederlands ploeg he ?!
quote:Goh ja wat mooi ingeschoten in een leeg doel met een verdediger die naar de linkerhoek stormt waar zou hij m nou gaan schieten
Op donderdag 14 maart 2002 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mooi ingeschoten v. Hooijdonk, ben benieuwd of de 2e helft opener wordt..
Trouwens wel een erg lekker doelpunt van Kezman aanname perfect voor t goede been leggen ook en t schot ook precies goed, zo hoort het Moetie niet tevaak doen
quote:bek dicht
Op donderdag 14 maart 2002 22:00 schreef AArt het volgende:
het wordt tijd dat psv de tweede goal gaat scoren....
ff die vrije trap erin!!
edit :
sorry, werd een beetje aggresief
quote:Vind de PSVsuporters nog minder die heb ik alleen nog v. Hooijdonk uit horen fluiten waarom is me een raadsel eigenlijk
Op donderdag 14 maart 2002 21:58 schreef LoekB het volgende:
grrrr mede-feyenoorders, stelletjes mietjes, jullie laten je pas horen als feyenoord weer voorstaat...
Maargoed tochweer een ouderwetse zaadwedstrijd voor de redelijk neutrale toeschouwer, kan nou niet echt merken dat t om een halve-finale in de UEFA-cup gaat ofzo.. Maargoed in de Kuip hopen op een beetje vuurwerk danmaar
Nu weer dat domme boere boere
quote:ze zijn er trots op laat ze toch lekker
Op donderdag 14 maart 2002 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV supporters hoor je bijna nooit!Nu weer dat domme boere boere
Beste man op het veld was Ono.. verder was Ooijer erg goed en ik denk dat Loovens ook wel erg goed kan worden, hij hat Vennegoor en/of Kezman in zijn zak. en dat voor een jochie van achter...
Ook kon ik het hakkie van Van Persie in de verdediging wel waarderen.. maar da's meer omdat ik (ook linksbuiten) dat ook wel eens doe...
quote:Nou zo makkelijk was die niet, want hij moest hem in een keer nemen.. en die verdediger stond ook wel een beetje in de weg.. er zijn genoeg eredivisie voetballers die dit soort kansen missen.. Ik noem een Tomasson, een Machlas, een Ibrahimovic, een dave van de Bergh, etc
Op donderdag 14 maart 2002 21:43 schreef Machiel het volgende:[..]
Goh ja wat mooi ingeschoten in een leeg doel met een verdediger die naar de linkerhoek stormt waar zou hij m nou gaan schieten
Kortom als Hooijdonk die zou gaan missen wordt t tijd om te nokken
quote:Zo, perfect voorzien!!!!!
Op donderdag 14 maart 2002 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk 1-10-1 Van Hooijdonk
1-1 Kezman
Dan ben ik benieuwd wat je voor volgende week voorspelt...
quote:Ja maar ik had t over Pierre
Op donderdag 14 maart 2002 23:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou zo makkelijk was die niet, want hij moest hem in een keer nemen.. en die verdediger stond ook wel een beetje in de weg.. er zijn genoeg eredivisie voetballers die dit soort kansen missen.. Ik noem een Tomasson, een Machlas, een Ibrahimovic, een dave van de Bergh, etc
Pistol Pete
quote:Was je vandaag maar naar de groenteboer geweest, dan kon je de hele maastribune kopen.
Op donderdag 14 maart 2002 20:34 schreef Komakie het volgende:volgende week:
Van Hooydonk 1-0
Kezman 1-1
Zoals altijd tussen deze ploegen weinig spektakel in 't veld, al vond ik 't tweede doelpunt zeker geen fout van van Wonderen. Kezman stond precies tussen Loovens en van Wonderen in, Loovens stond naar de grens te zwaaien, en de oude van Wonderen kon 'm niet meer inhalen.
Die brave lampjes wilden weer 't veld bestormen, zeker vaste prik als ze de kwartfinanels bereiken. Gerets stond al klaar om ze terug te duwen.
Psv moet zeker 1 maal scoren, Feijenoord kan op de nul spelen, we zullen zien volgende week.
quote:Hehe... had nou maar de toto ingevuld...
Op donderdag 14 maart 2002 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk 1-10-1 Van Hooijdonk
1-1 Kezman
quote:Durven jullie volgende week ook los te komen of stappen jullie braaf in de combi?
Op vrijdag 15 maart 2002 00:48 schreef chelloboy het volgende:
Ben net terug van de wedstrijd en viel wel een beetje tegen maargoed volgende week 1 doelpunt en we zijn weer een ronde verder moet toch lukken tegen dit Feyenooit.
Buiten het stadion was het ff wel leuker maar de M.E.verpestte het weer.
quote:Hehehehe! Ik hrb al gehoord dat er circa 150 p$v-ers kaartjes hebben voor bij ons op Vakkie W!
Op vrijdag 15 maart 2002 09:53 schreef Luni het volgende:[..]
Durven jullie volgende week ook los te komen of stappen jullie braaf in de combi?
Dat ze zich maar rustig houden anders kunnen ze in de gracht springen net als die Schotten de vorige keer!
quote:Hahaha...dat wordt genieten dan weer, had vorige keer een perfect uitzicht vanuit mijn oude vertrouwde vak dubbel V!
Op vrijdag 15 maart 2002 12:09 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hehehehe! Ik hrb al gehoord dat er circa 150 p$v-ers kaartjes hebben voor bij ons op Vakkie W!
Dat ze zich maar rustig houden anders kunnen ze in de gracht springen net als die Schotten de vorige keer!
quote:Dit soort reacties
Op vrijdag 15 maart 2002 12:20 schreef PortoPartito het volgende:
Nou geweldig
Als je echt wlit ga dan lekker op een schaakforum zitten ofzo. Ik weet ook wel dat de discussie altijd weer op het geweld rondom het voetballen komt, maar dat is nou eenmaal zo dus LIVE WITH IT! En als je bijdehandte reacties wlt geven doe je dat maar lekker ergens anders.
En dat supportersgeweld bestaat wil niet zeggen dat iedereen het nu maar moet accepteren, daarvoor is het te idioot. Als ze zo graag willen vechten mogen ze dat van mij, van mijn part gooien we ze met z'n allen in een bak en maken ze elkaar af totdat er nog 1 of liever nog geeneen meer over is. Zijn we daar iniedergeval vanaf...
quote:Laten we eventjes 1 ding duidelijk stellen hier: IK GA OOK GEWOON VOOR DE WEDSTRIJD. Maar dat er blijkbaar op deze aardkloot zoveel mensen rondlopen die graag rellen bij voetbalwedstrijden is gewoon een feit. En ben ik dan een enorm triest persoon als ik het gewoon vermakelijk vind om te kijken hoe het ene groepje hersenlozen het andere groepje hersenlozen de (lege) hersenpan in loopt te slaan? Dan ben ik net zo triest als al die mensen die jaarlijks naar bokswedstrijden, kickboksgala's enz. gaan. Alleen zie ik een en ander tijdens een voetbalwedstrijd gebeuren, daar is toch niets mis mee? En een beetje extra entertainment mag ook wel voor die prijs vind ik
Op vrijdag 15 maart 2002 12:59 schreef PortoPartito het volgende:
Bijdehand?
Ik vind het gewoon diep triest dat jij blij bent dat je goed zicht zal gaan hebben op eventuele rellen in plaats van je bezig te houden met wat ECHT belangrijk is...de wedstrijd!En dat supportersgeweld bestaat wil niet zeggen dat iedereen het nu maar moet accepteren, daarvoor is het te idioot. Als ze zo graag willen vechten mogen ze dat van mij, van mijn part gooien we ze met z'n allen in een bak en maken ze elkaar af totdat er nog 1 of liever nog geeneen meer over is. Zijn we daar iniedergeval vanaf...
quote:Sja, in Enschede geen Radio Rijnmond met van Vliet natuurlijk
Op vrijdag 15 maart 2002 00:03 schreef CAZZO het volgende:
Vond er weinig aan.
En me doodgeërgerd aan dat debiele commentaar van de heer Poelman met zijn morele winnaar
Nederlandse voetbalverslaggeving vind ik de laatste jaren echt dramatisch slecht, heb het dna ook zelden op staan.
Wedstrijd zelf was wel aardig als je ook van tactische wedstrijden houdt.
Bij PSV zat er geen enkele lijn in, zag je vaak de wanhoop bij (die eikel van een) van Bommel en maakte de verdediging veel fouten.
Feyenoord was de gehele wedstrijd beter, had meer lijn in het spel, was alleen voorin af en toe te nonchalant met de eindpass want er had beslist meer ingezeten.
Vooraf hadden ze ws getekend voor een 1-1, maar na 90 minuten spel hadden ze eigenlijk een kleine overwinning in de pocket moeten hebben.
Op naar R'dam maar, op naar gelijkspel nr 4 tussen beiden dit seizoen?
quote:Prima, doe maar 2-2
Op vrijdag 15 maart 2002 13:13 schreef DIGGER het volgende:[..]
Sja, in Enschede geen Radio Rijnmond met van Vliet natuurlijk
Nederlandse voetbalverslaggeving vind ik de laatste jaren echt dramatisch slecht, heb het dna ook zelden op staan.
Wedstrijd zelf was wel aardig als je ook van tactische wedstrijden houdt.
Bij PSV zat er geen enkele lijn in, zag je vaak de wanhoop bij (die eikel van een) van Bommel en maakte de verdediging veel fouten.
Feyenoord was de gehele wedstrijd beter, had meer lijn in het spel, was alleen voorin af en toe te nonchalant met de eindpass want er had beslist meer ingezeten.
Vooraf hadden ze ws getekend voor een 1-1, maar na 90 minuten spel hadden ze eigenlijk een kleine overwinning in de pocket moeten hebben.
Op naar R'dam maar, op naar gelijkspel nr 4 tussen beiden dit seizoen?
quote:Nah, vind het na deze 1-1 weer tijd voor een 0-0
Op vrijdag 15 maart 2002 13:20 schreef Dylan Dog het volgende:Prima, doe maar 2-2
(Anders krijg ik ruzie met de vrouw )
En trouwens, die wanna-be-tifo actie gister in Eindhoven was echt een lachertje!
We zullen eens te meer laten merken in Rotterdam wie het Legioen van Nederland heeft! (Op een positieve manier wel te verstaan)
SHALL WE SING A SONG FOR YOU?
Ik ga voor een 3-1 uitslag:
1-0 Pi-Air
2-0 Ono
2-1 Vennegoor of Hesselink
3-1 Van Persie
quote:Nou ik was om 6 uur al in de binnenstad maar geen enkele Feyenooit supporter gezien hoor dus...
Op vrijdag 15 maart 2002 09:53 schreef Luni het volgende:[..]
Durven jullie volgende week ook los te komen of stappen jullie braaf in de combi?
as donderdag 1-0! Feyenoord in de halve finale!
quote:Hier sluit ik me bij aan
Op woensdag 20 maart 2002 11:18 schreef T_R_I_P het volgende:
Heb in ieder geval enorm veel zin in morgen! Denk trouwens 2-0!
Ik sta de hele week al op springen....
IK HEB ER ZIIINNN IN!!!!!
Oh ja...een bij vlagen geweldig spelend Feijenoord wint met 3-1 na doelpunten van van Persie en van Hooijdonk...gesteund door het fantastische legioen natuurlijk
'12 - Ono
'44 - Van Bommel
'79 - Vennegoor of Hesselink
Ik pak zo de trwein naar Rotjeknor, ff een biertje drinken en een jointje blowen!
En dan naar De Kuip!
Ik heb vannacht bijna niet kunnen slapen.
Voorspelling uitslag: Feyenoord - PSV 2-1
0-1 Kezman
1-1 Van Hooydonk
2-1 Bouma (e.d.)
quote:En na de wedstrijd met een sjagrijnige kop weer terug
Op donderdag 21 maart 2002 10:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo nog een paar uurtjes en dan is het zover!Ik pak zo de trwein naar Rotjeknor, ff een biertje drinken en een jointje blowen!
En dan naar De Kuip!
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:16 schreef Schanulleke het volgende:
0-1 PSV zou een mooie uitslag zijn.
*kijkt*
Oh, kop vol zaagsel hč?
quote:Daar zal ik zeker ook zijn!!!!
Op donderdag 21 maart 2002 10:34 schreef Cart_man het volgende:
DHZ here I come...ff biertje(s) pakken voor de wedstrijd
quote:Franky gaat samen met Vision Rotjeknor onveilig maken!
Op donderdag 21 maart 2002 10:13 schreef Vision het volgende:
* Vision gaat zo naar Rotterdam. beetje in de stad rondhangen en dan genieten
Pas maar op dat je deze keer WEL het goeie kaartje hebt!
quote:hehe
Op donderdag 21 maart 2002 11:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky gaat samen met Vision Rotjeknor onveilig maken!Pas maar op dat je deze keer WEL het goeie kaartje hebt!
Vak W?
quote:Doe maar zwaaien naar boven dan...ikke vak dubbel V...ennuh deze keer geen supporters van de tegenpartij in de gracht gooien he?
Op donderdag 21 maart 2002 11:53 schreef Vision het volgende:[..]
hehe
Vak W?
quote:"it wasn't me"
Op donderdag 21 maart 2002 11:59 schreef T_R_I_P het volgende:Doe maar zwaaien naar boven dan...ikke vak dubbel V...ennuh deze keer geen supporters van de tegenpartij in de gracht gooien he?
quote:LOL
Op donderdag 21 maart 2002 12:00 schreef Vision het volgende:[..]
"it wasn't me"
quote:Het was iemand anders!
Op donderdag 21 maart 2002 12:00 schreef Vision het volgende:[..]
"it wasn't me"
quote:Neemt fototoestel deze keer mee om bewijsmateriaal te verkrijgen...dat uiteraard ook op Fok! geplaatst gaat worden!
Op donderdag 21 maart 2002 12:09 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Het was iemand anders!
quote:Toch wel met zwarte balkjes hoop ik?
Op donderdag 21 maart 2002 12:10 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Neemt fototoestel deze keer mee om bewijsmateriaal te verkrijgen...dat uiteraard ook op Fok! geplaatst gaat worden!
quote:hey lambal, als jij nu eens stopt met fokken en al richting rotterdam gaat. je doet nu toch niks nuttigs
Op donderdag 21 maart 2002 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:Toch wel met zwarte balkjes hoop ik?
quote:Ik haal de trein van half 1 al niet meer!
Op donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef Vision het volgende:[..]
hey lambal, als jij nu eens stopt met fokken en al richting rotterdam gaat. je doet nu toch niks nuttigs
Dus ik pak om 1 uur de trein!
ff zwaaien naar het phielieps stadion!
quote:Ja, over de oogjes van die zielige PSV'ers die in die gracht gegooid worden, anders kunnen ze zich niet meer vertonen op straat
Op donderdag 21 maart 2002 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Toch wel met zwarte balkjes hoop ik?
quote:ik zwaai wel ff naar Z. wel terug zwaaien he?
Op donderdag 21 maart 2002 12:14 schreef Cart_man het volgende:
Hahaha...interhools
quote:Q dit keer, mien jong...
Op donderdag 21 maart 2002 12:18 schreef Vision het volgende:[..]
ik zwaai wel ff naar Z. wel terug zwaaien he?
quote:Een beetje afwisseling dus?
Op donderdag 21 maart 2002 12:18 schreef Cart_man het volgende:[..]
Q dit keer, mien jong...
Ik heb net mij SCC voor volgend jaar laten omzetten van W naar Z!
(Nu alleen nog een Zorro-pak!)
quote:Goeie keuze!
Op donderdag 21 maart 2002 12:18 schreef Cart_man het volgende:[..]
Q dit keer, mien jong...
Abe hoopt stiekem op 1-4
Ps, ga er nu vandoor anders zit ik te laat in de Kuip.
WAT EEN WEDSTRIJD!
Ik kon het niet geloven toen Pi-Air de 1-1 scoorde!
Mark van Bommel Rood : Schitterend!!!!
Feyenoord de terrechte winnaar!!
quote:MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEN! BREEK JE BEEN! BREEK JE BEEN1
Op vrijdag 22 maart 2002 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben net wakker geworden met mijn duffe kop!WAT EEN WEDSTRIJD!
Ik kon het niet geloven toen Pi-Air de 1-1 scoorde!
Mark van Bommel Rood : Schitterend!!!!
Feyenoord de terrechte winnaar!!
Het was inderdaad MEGA spannend gisteravond en ik was al redelijk hopeloos toen Pi-Air de 1-1 scoorde...ik zag mezelf al in de regen naar mijn auto lopen met een enorm pesthumeur...
quote:Zekers, al had ik hem toch liever de beslissende pingel zien missen
Op vrijdag 22 maart 2002 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:Mark van Bommel Rood : Schitterend!!!!
Goal van van Bommel vond ik een zeer kwalijke fout van Zoetebier overigens: Te ver voor de goal, met 2 armen ipv 1 naar de bal, dus niet erbij kunnen, en ook gewoon te laat inzien dat van Bommel schieten ging en in welke hoek (aan z'n lichaamshouding was dat al 5 passen voor het schot te zien)
Gelukkig was Pierre er nog
quote:Boeien! We hebben gewonnen, en dat telt!
Op vrijdag 22 maart 2002 12:49 schreef DIGGER het volgende:Goal van van Bommel vond ik een zeer kwalijke fout van Zoetebier overigens: Te ver voor de goal, met 2 armen ipv 1 naar de bal, dus niet erbij kunnen, en ook gewoon te laat inzien dat van Bommel schieten ging en in welke hoek (aan z'n lichaamshouding was dat al 5 passen voor het schot te zien)
Edwin hielt die strafschop van Ga-Toch-Fietsen er toch ook mooi uit!
Put your hands up for Pi-air
(wel gaaf om 40.000 man die handen in de lucht zien steken)
quote:Tot de 0-1 wel, toen zakte hij ver ver weg.
Op vrijdag 22 maart 2002 12:49 schreef DIGGER het volgende:
Onno WEER de beste man op het veld, en met afstand vond ik.
quote:Dat van die armen oke, maar het was ook vooral een fout van de verdediging dat hij zo ver mocht komen, niemand stapte uit om hem de doorgang te beletten, tja dan kun je vrij schieten.
Goal van van Bommel vond ik een zeer kwalijke fout van Zoetebier overigens: Te ver voor de goal, met 2 armen ipv 1 naar de bal, dus niet erbij kunnen, en ook gewoon te laat inzien dat van Bommel schieten ging en in welke hoek (aan z'n lichaamshouding was dat al 5 passen voor het schot te zien)
quote:In blessuretijd, jullie lijken wel duitsers
Gelukkig was Pierre er nog
quote:Hoezo?
Op vrijdag 22 maart 2002 12:56 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:In blessuretijd, jullie lijken wel duitsers
psv heeft Von Bommel!
Hmmmz, hou zouden ze dat doen!?
Alle twee thuis op dezelfde dag, in hetzelfde stadion!?
Als Feyenoord doorgaat spelen ze b.t.w. de Finale "thuis"!
quote:Dortmund - Milan
Op vrijdag 22 maart 2002 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Inter Milaan - Feyenoord
AC Milan - Borrusia DortmundHmmmz, hou zouden ze dat doen!?
Alle twee thuis op dezelfde dag, in hetzelfde stadion!?
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 22-03-2002 13:21]
quote:April?
Op vrijdag 22 maart 2002 15:47 schreef Zuurtje het volgende:
4 Mei zal het rood-wit zijn in Milaan.
quote:idd
Op vrijdag 22 maart 2002 12:54 schreef Chielus het volgende:
Heerlijk genoten, wat een wedstrijd. Alleen die kut regen (wat wil je ook op de maastribune). Nu nog 1x naar Milaan of Dortmund en daarna 2x acherelkaar naar de kuip om de beker op te gaan halen.Put your hands up for Pi-air
(wel gaaf om 40.000 man die handen in de lucht zien steken)
het had trouwens maar 10 minuten geregend, maar 't was genoeg om zeik nat te worden
quote:Voor Chelloboy dan ook nog een keer.....
Op vrijdag 22 maart 2002 20:41 schreef chelloboy het volgende:
klotezooi,zo dichtbij en toch zover.Dit doet echt zeer.
Nou maar die joden pakken zondag en kampioen worden.
Hoop maar dat Ronaldo mee doet tegen Feyenooit kan hij ze er alsnog eruitgooien.
Chelloboy, voel jij jezelf nou niet ongelovelijk K*T?
Een beetje als die Italianen in de Finale EK 2000?
God wat zal jij slecht geslapen hebben..ZO dichtbij..
Echt, het was maar een half minuutje joh..30 miezerige seconden..
Ik weet dat je al stond te juigen in je kamertje..
Oh wat zal jij je KUT hebben gevoeld zeg toen in die allerlaatste minuut die eikel scoorde..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
NET GOED..
MWOEAHAHAHAHAHAHA
En Zondag liggen jullie er helemaal uit!
DE VERNEDERING NABIJ....
JODEN KAMPIOEN!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 22-03-2002 21:02]
quote:Als Vitesse dan nog bestaat.
Op vrijdag 22 maart 2002 22:44 schreef chelloboy het volgende:
volgende week Vitesse-ajaks
quote:Het begon te regenen net voordat Von Bommel scoorde!
Op vrijdag 22 maart 2002 20:12 schreef Vision het volgende:[..]
idd
het had trouwens maar 10 minuten geregend, maar 't was genoeg om zeik nat te worden
Rotterdam Huilde!
Na het verlossende schot van Pi-Air laat in de blesuretijd stopte het met regenen!
Toeval?
JA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |