abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56662343
Hoever onder mij zit je?

Als je op de 7e of achtste in de hoek AKZO/KPN gaat zitten, kan ik wel een foto van de heli door bluetoothen
pi_56662357
Oude AKZO, that is. Die lelijke betonnen toren.
pi_56662474
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:39 schreef Martinoss het volgende:
achjah, die mieterige politie ook.
als er iets simpels en makkelijks aan de hand is komt er 20 man op af zodat ze niet het echt politiewerk hoeven te doen zoals het aanpakken van criminelen en hangjeugd enzo.
Flikker toch op.

Als jij zelf op straat ligt te sterven, nadat je door een bus bent geraakt, dan hoeft de politie vast de straat niet af te zetten hè? Dan blijf jij daar lekker liggen wachten op de tweede bus, om het af te maken.
pi_56662484
Grappig
pi_56662508
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Flikker toch op.

Als jij zelf op straat ligt te sterven, nadat je door een bus bent geraakt, dan hoeft de politie vast de straat niet af te zetten hè? Dan blijf jij daar lekker liggen wachten op de tweede bus, om het af te maken.
2 ambu's, ambu motor, ambu heli, en als je dan nagaat dat er meer politie te been was dan verplegend personeel....

En dat er 8 man politie hier onder het gebouw stond, terwijl het ongeval verderop gebeurd is (hier viel niets af te zetten).
pi_56662559
Jawel, de heli viel hier te bekeuren :p. Die vloog te hard...

haha, mjah... t is idd beetje scheve verhouding... Opzich goed dat ze het afzetten, anders krijg je van die ramptoeristen. Njah, straks maar ff kijkje nemen..
pi_56662613
Ongeluk gebeurde zo rond 9.55 denk ik, ik kwam iets later aan, toen de politie net aan kwam rijden. Persoon was aangereden door bus 78, daar zat een flinke ster in de voorruit, links voorraan. De persoon lag toen al grotendeels onder een deken, leek alsof ze er weinig meer van verwachtten. Er stond een vrachtwagen te lossen daar naast de busstrook, ik denk dat de persoon daar achter langs wilde oversteken en daarom de bus niet zag. De bus was nog wel 10-15 meter doorgereden, flinke smak moet het geweest zijn....
pi_56662620
Ja van die puistepubers die met hun mobiel foto's maken
pi_56662653
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:02 schreef Agrafes het volgende:
Ongeluk gebeurde zo rond 9.55 denk ik, ik kwam iets later aan, toen de politie net aan kwam rijden. Persoon was aangereden door bus 78, daar zat een flinke ster in de voorruit, links voorraan. De persoon lag toen al grotendeels onder een deken, leek alsof ze er weinig meer van verwachtten. Er stond een vrachtwagen te lossen daar naast de busstrook, ik denk dat de persoon daar achter langs wilde oversteken en daarom de bus niet zag. De bus was nog wel 10-15 meter doorgereden, flinke smak moet het geweest zijn....
Persoon is overgebracht naar het ziekenhuis

Rare is, dat die bussen (helemaal de 78) daar geen reden hebben hard te rijden, ze moeten toch stoppen op de uitstapplaats..
pi_56662666
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Persoon is overgebracht naar het ziekenhuis

Rare is, dat die bussen (helemaal de 78) daar geen reden hebben hard te rijden, ze moeten toch stoppen op de uitstapplaats..
De bus vertrok richting Leusden, dan rijden ze meestal wel flink door....
pi_56662685
Ze zullen wel weer laat zijn geweest... Die bussen rijden daar altijd zo gigantisch hard...
Nou, buschauffeur af denk ik, als die meneer het niet overleefd..
Lekker dan...

Maar wat deed die vrachtwagen daar? Die mag daar helemaal niet komen, laat staan lossen...
pi_56662697
Dan inderdaad wel ja. Ze hebben sowieso vaak flink haast die buschaufeurs...
pi_56662830
En wat hebben we hier nou van geleerd??

Nog steeds náást de zebra oversteken, achter vrachtwagens langs, op het drukste moment van de dag, als lijn 78 langs rijd ...
pi_56662915
Met de buschaufer weinig medelijden trouwens ( bus leusden-amersfoort - klote SVN - en dan de recentere posts). Die zie ik liever voor dan in de bus
pi_56662991
connexxion is flink aan t kloten in amersfoort... ze zijn altijd te laat, behalve op t moment dat jij wat later bent..

dat mag je niet zeggen, jeroen ... foei!
pi_56663033
RIP aan de nabestaanden.
pi_56663051
Dacht dat devvers toch wel een beetje niveau hadden
pi_56663075
Wie weet hoe de toestand is van de betreffende man?
pi_56663151
quote:
Weer zwaar ongeval op busbaan
Door LEO DE VRIES
AMERSFOORT - Op de beruchte busbaan voor de hoofdingang van het NS-station in Amersfoort is vanochtend rond tien voor tien een jonge vrouw zwaargewond geraakt.
De vrouw stak de onoverzichtelijke busbaan aan de Stationsstraat over op een plek waar geen voetgangersoversteek is. Ze werd gegrepen door een streekbus die net het station verliet.

Volgens taxichauffeurs die het ongeval van dichtbij meemaakten, sloeg de vrouw met haar hoofd tegen de voorruit en werd vervolgens overreden door de gelede bus.

Politie en ambulances waren snel ter plaatse. Ook de traumahelikopter rukte uit om assistentie te verlenen. Het toestel landde op een braakliggend terrein bij de HUA (Hogeschool Utrecht Amersfoort), aan de Berkenweg.

Het slachtoffer werd zwaargewond afgevoerd naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht.

Het is niet de eerste keer dat er gewonden vallen op de busbaan voor het station. Er vielen al enkele jaren geleden al twee doden door aanrijdingen met bussen.

De verkeerssituatie ter plaatse is uiterst onoverzichtelijk omdat er een wirwar van rijbanen, busbanen, fiets- en wandelstroken naast elkaar ligt.
http://www.ad.nl/utrecht/amersfoort/article2042472.ece

[ Bericht 3% gewijzigd door MathijsvdHurk op 11-02-2008 12:31:20 (Haakje) ]
pi_56663201
Waar die verslaggever wel een beetje naast zit is de aanrijdingen en de ooraak er van. Die aanrijdingen zijn nl stukje verderop. (AGIS).

Het zijn er meer dan 2, en de oorzaken:
1 dat mensen Links-rechts-links kijken bij het oversteken, en bij agis je "twee keer links" hebt, door de busbaan. Vandaar ook de hekken die voetgangers forceren links te kijken
2. De bussen te hard rijden en daardoor nooit op tijd stilstaan voor de bewuste zebra waar die mensen op lopen.
pi_56663268
quote:
De verkeerssituatie ter plaatse is uiterst onoverzichtelijk omdat er een wirwar van rijbanen, busbanen, fiets- en wandelstroken naast elkaar ligt.
Plus dat chauffeurs daar vaak als een zootje debielen in het rond karren. Het is echt een wonder dat dat niet veel vaker mis gaat.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56663280
Heb vaak genoeg mee gemaakt dat de bus mij over het hoofd zag, toen ik wou oversteken op de zebra naar het station toe. Gelukkig altijd netjes gewacht tot ze weg waren, anders had ik er al 10x onder kunnen liggen.
Op de weg bij de agis staat ook iets geschreven als: "Kijk ook Links" ofzo...

De bus zal wel veel te hard hebben gereden... Zal me niets verbazen...
pi_56663406
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dacht dat devvers toch wel een beetje niveau hadden
Wat is dat?
pi_56663423
developpers? ontwikkelaars... denk ik?
programmeurs, of anderswoords: nerds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: