abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37152384
Ben ik vanmorgen opweg naar school, komt de lijn 70 van Leusden naar Amersfoort (verder naar Hilversum) 15 minuten te laat. Niet leuk, maar daar was ik al een beetje aan gewend..

Krijg ik net een sms van mn vriendin, die met dezelfde buslijn moest, maar dan om 7:54, om dr rijles te halen. Bus kwam niet opdagen, 2e bus was te laat. 2 treinen gemist, Interliner later, dus kans dat ze zo dr rijles mist

Dus bij deze: Sterf SVN!
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:14:11 #2
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37152414
Dat ligt niet aan SVN.
A.M.A.B
pi_37152434
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Cart_man het volgende:
Dat ligt niet aan SVN.
Aan wie ligt het dan dat 1 bus niet komt, en dat er 2 veels te laat zijn? Er staan geen geplande wijzigingen op de site en ook in de bus hangt niets

Dus sterf stadsvervoer nederland!
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:19:42 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37152508
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_37152560
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Dan moeten ze de rijschema's aanpassen, een geen beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.

Daarnaast, als er "omstandigheden" zijn die ca. 2 uur duren, dan lijkt het me dat ze dat van te voren wel aan kunnen geven. Onderweg van leusden naar amersfoort niks bijzonders tegen gekomen...
pi_37153357
Voeg het stuk van Scherpenzeel tot Leusden er maar aan toe, want ook daar is het 3 x niks. Veel te veel te laat en te veel uitval.

Daarom.... Sterf SVN .....Viva la connexion
Voorkom een kater, blijf dronken!
pi_37167107
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Boefjetim het volgende:
Voeg het stuk van Scherpenzeel tot Leusden er maar aan toe, want ook daar is het 3 x niks. Veel te veel te laat en te veel uitval.

Daarom.... Sterf SVN .....Viva la connexion
Reed er in het connexxion tijdperk een bus op dat traject? Toen was het toch lijn 77/78/79 (Beekridder, Vliet, Barneveld) en een paar spitsbussen?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:02:14 #8
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_37167972
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
pi_37180690
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
Wat ik ook slecht vindt, beide kanten op (dus voor passagier én chaufeur) is dat ze niet met andere chaufeurs of een centrale contact op kunnen nemen, bijv. voor een overstap, of als je bus op het station "slechts" 20 minuten te laat is, om op te vragen waar hij uithangt (en aangezien alle bussen via GPS worden getracked..)

levert veel irritaties op..
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:50:34 #10
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37182804
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
Wat dacht je dat er bij Connexxion gebeurd?
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:56:49 #11
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_37182919
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat ik ook slecht vindt, beide kanten op (dus voor passagier én chaufeur) is dat ze niet met andere chaufeurs of een centrale contact op kunnen nemen, bijv. voor een overstap, of als je bus op het station "slechts" 20 minuten te laat is, om op te vragen waar hij uithangt (en aangezien alle bussen via GPS worden getracked..)

levert veel irritaties op..
Niet alle bussen worden via GPS gevolgt en de bussen die dat systeem hebben kunnen niet meer via kortverkeer (chauffeurs onderling) praten. Die bussen moeten via de centrale contact opnemen als ze overstappers hebben maar dat gaat alleen over overstappen die officieel in de dienstregeling staan. Vaak werkt het systeem zo slecht dat ook bij officiele overstappen geen verbinding mogelijk is zodat mensen een half uur of zelfs een uur moeten wachten op de volgende bus.
Bij uitval van een bus vervalt de rit omdat de vervoersplicht is afgeschaft en daar is men heel makkelijk in.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:01:50 #12
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_37184361
Waarom moest ze d'r rijles halen??? Ik werd altijd voor de deur opgepikt door m'n les auto/instructeur?

Of was het paardrijles?
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_37184521
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef Okkie_ het volgende:
Waarom moest ze d'r rijles halen??? Ik werd altijd voor de deur opgepikt door m'n les auto/instructeur?

Of was het paardrijles?
Ze woonde vorig jaar nog bij haar ouders (brabant), is naar Zwolle verhuist, en sliep nu bij mij (Leusden). Ik denk niet dat de rijles instructeur even 100 km omrijdt..
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:19:42 #14
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_37184730
Zou ik ook niet doen als ik rij instructeur was nee
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_37184878
Mijn eerste gedachte was: wat moet je in godsnaam in Leusden!?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_37186986
Svn houdt een beetje zijn eigen tijden aan.

In den beginne was het helemaal erg; bussen die te laat waren( niet 10 min, maar ruim 20 min. te laat), chauffeurs die de weg niet wisten(!), kapotte bussen (waren net nieuw).

Maar al met al is het wel iets beter geworden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_37188631
Tja Jeroen, verhuis dan ook naar Amersfoort. Wat moet je nou in Leusden!?
Hoef je ook niet meer met die vervelende SVN bussen!!
pi_37189164
Leusden het dorp vol bejaarden, ongelooflijk hoeveel oude mensen daar wonen.
pi_37201431
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef vruitig het volgende:
Leusden het dorp vol bejaarden, ongelooflijk hoeveel oude mensen daar wonen.
De Y in Yub staat toch echt voor Young. Denk dat de overgrote meerderheid in leusden rond de 30 is, en een hele grote groep die 10 jaar ouder, en 10 jaar jonger is (kind-ouder zeg maar).

Echt oude mensen zie je er vrijwel niet (in wat bejaarde flatjes in het centrum, maar verder niet )
pi_37201445
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Typmuts het volgende:
Tja Jeroen, verhuis dan ook naar Amersfoort. Wat moet je nou in Leusden!?
Hoef je ook niet meer met die vervelende SVN bussen!!
als het ff kan fiets ik met mooi weer, maar mn fiets is stuk, en 6:30 is wel érg vroeg om te fietsen
pi_37201654
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De Y in Yub staat toch echt voor Young.
Yub?
pi_37201719
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Of ze hebben te weinig chauffeurs om alle ritten te kunnen rijden.
  zondag 23 april 2006 @ 01:08:54 #23
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_37201979
Alsof Connexxion wat is. Op de een of andere manier presteren ze het om eerst 10 minuten geen tram te laten rijden en dan 3 in 2 minuten ofzo. En bussen die zich niet aan de dienstregeling houden zijn ook geen uitzondering. (Midden op de dag, bus vertrekt elk kwartier, komt ongeveer 10 min te laat / 5 min te vroeg* aan; 3 keer in de week van de 4 keer dat ik met die bus ben gegaan.)

oorhalen wat niet van toepassing is.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_37206625
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Svn houdt een beetje zijn eigen tijden aan.

In den beginne was het helemaal erg; bussen die te laat waren( niet 10 min, maar ruim 20 min. te laat), chauffeurs die de weg niet wisten(!), kapotte bussen (waren net nieuw).

Maar al met al is het wel iets beter geworden.
Over deze post heen gelezen..

In het begin (december vorig jaar) zelfs wel is gehad dat meerdere bussen achter elkaar niet kwamen. Mn vriendin vertelde trws dat dat "deze" keer ook het geval was: Toen haar bus niet kwam, stond er een meisje die al '2 bussen langer' stond te wachten... Dus 3 bussen niet geweest, nr 4 te laat...

Wat in het begin wel mooi was, was dat de stop knoppen bleven steken, en daardoor of niet meer uit, of niet meer aan gingen
pi_37206642
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Alsof Connexxion wat is. Op de een of andere manier presteren ze het om eerst 10 minuten geen tram te laten rijden en dan 3 in 2 minuten ofzo. En bussen die zich niet aan de dienstregeling houden zijn ook geen uitzondering. (Midden op de dag, bus vertrekt elk kwartier, komt ongeveer 10 min te laat / 5 min te vroeg* aan; 3 keer in de week van de 4 keer dat ik met die bus ben gegaan.)

oorhalen wat niet van toepassing is.
Met de sneltram eigenlijk nooit problemen gehad.. (maar dan moest ik ook naar Kanalen eiland Zuid, dus kon iedere tram nemen). Helemaal in de spits vindt ik die dingen echt ideaal..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')