Aan wie ligt het dan dat 1 bus niet komt, en dat er 2 veels te laat zijn?quote:
Dan moeten ze de rijschema's aanpassen, een geen beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Reed er in het connexxion tijdperk een bus op dat traject? Toen was het toch lijn 77/78/79 (Beekridder, Vliet, Barneveld) en een paar spitsbussen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Boefjetim het volgende:
Voeg het stuk van Scherpenzeel tot Leusden er maar aan toe, want ook daar is het 3 x niks. Veel te veel te laat en te veel uitval.
Daarom.... Sterf SVN.....Viva la connexion
![]()
Wat ik ook slecht vindt, beide kanten op (dus voor passagier én chaufeur) is dat ze niet met andere chaufeurs of een centrale contact op kunnen nemen, bijv. voor een overstap, of als je bus op het station "slechts" 20 minuten te laat is, om op te vragen waar hij uithangt (en aangezien alle bussen via GPS worden getracked..)quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
Wat dacht je dat er bij Connexxion gebeurd?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
Niet alle bussen worden via GPS gevolgt en de bussen die dat systeem hebben kunnen niet meer via kortverkeer (chauffeurs onderling) praten. Die bussen moeten via de centrale contact opnemen als ze overstappers hebben maar dat gaat alleen over overstappen die officieel in de dienstregeling staan. Vaak werkt het systeem zo slecht dat ook bij officiele overstappen geen verbinding mogelijk is zodat mensen een half uur of zelfs een uur moeten wachten op de volgende bus.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat ik ook slecht vindt, beide kanten op (dus voor passagier én chaufeur) is dat ze niet met andere chaufeurs of een centrale contact op kunnen nemen, bijv. voor een overstap, of als je bus op het station "slechts" 20 minuten te laat is, om op te vragen waar hij uithangt (en aangezien alle bussen via GPS worden getracked..)
levert veel irritaties op..
Ze woonde vorig jaar nog bij haar ouders (brabant), is naar Zwolle verhuist, en sliep nu bij mij (Leusden). Ik denk niet dat de rijles instructeur even 100 km omrijdt..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef Okkie_ het volgende:
Waarom moest ze d'r rijles halen??? Ik werd altijd voor de deur opgepikt door m'n les auto/instructeur?
Of was het paardrijles?
De Y in Yub staat toch echt voor Young. Denk dat de overgrote meerderheid in leusden rond de 30 is, en een hele grote groep die 10 jaar ouder, en 10 jaar jonger is (kind-ouder zeg maar).quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef vruitig het volgende:
Leusden het dorp vol bejaarden, ongelooflijk hoeveel oude mensen daar wonen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Typmuts het volgende:
Tja Jeroen, verhuis dan ook naar Amersfoort. Wat moet je nou in Leusden!?
Hoef je ook niet meer met die vervelende SVN bussen!!
Yub?quote:Op zondag 23 april 2006 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Y in Yub staat toch echt voor Young.
Of ze hebben te weinig chauffeurs om alle ritten te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Over deze post heen gelezen..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Svn houdt een beetje zijn eigen tijden aan.
In den beginne was het helemaal erg; bussen die te laat waren( niet 10 min, maar ruim 20 min. te laat), chauffeurs die de weg niet wisten(!), kapotte bussen (waren net nieuw).
Maar al met al is het wel iets beter geworden.
Met de sneltram eigenlijk nooit problemen gehad.. (maar dan moest ik ook naar Kanalen eiland Zuid, dus kon iedere tram nemen). Helemaal in de spits vindt ik die dingen echt ideaal..quote:Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Alsof Connexxion wat is.Op de een of andere manier presteren ze het om eerst 10 minuten geen tram te laten rijden en dan 3 in 2 minuten ofzo. En bussen die zich niet aan de dienstregeling houden zijn ook geen uitzondering. (Midden op de dag, bus vertrekt elk kwartier, komt ongeveer 10 min te laat / 5 min te vroeg* aan; 3 keer in de week van de 4 keer dat ik met die bus ben gegaan.)
oorhalen wat niet van toepassing is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |