Meike, wat goed!!

Erg fijn die voedingsdiscussie

Kan ik ook wat van leren!
Voor de beebs met alergische ouders, wat zeiden ze op het cb over introduceren van de allergenen? PR is nl allergisch voor appel, peer perzik dat sootr spul, dan gewoon lekker proberen of wachten tot 9 mnd? ik heb tijdens de bv periode alles gegeten en eli reageerde nergens op, dus dat biedt de burger moed, maar ik ben wel benieuwd welk advies jullie hebben gekregen.
Wordt de papfles nou niet gezien als een fles? Omdat daar dan alleenmaar groeipap in zit? of klopt dat niet? want nu zit in pap gewoon voeding met rijstebloem en is dus eigenlijk een flesvoeding...
Hoe geven jullie thee? Gewoon in een fles met een 1 speen of zo? Of zouden we dat dan ook moeten verdikken met jbpm ivm spugen?
staat op de verpakking welke smaken caffeine bevatten?
(vandaag nog speenloos

)
Ticootje, na een paar weken ga je wat minder melk overhouden, met vraag en aanbod en zo, komt wel goed. en het is uiteraard makkelijker als je zonder hulpmiddelen zou kunnen voeden, dus wellicht kan je over een week of 2 of zo eens proberen te beginnen zonder hoedje (of de eerste honger stillen met hoedje, en dan een stuke van de voeding zonder hoedje. Zeker als je twee borsten geeft...
en als het niet gaat, gaat het niet.maar voor mij was iig de charme van bv dat je niets mee hoefde te nemen, en die tepelhoedjes moeten dan weer hygienisch vervoerd worden en zo. vandaar mijn gedachtes.