Precies ! Omdat ze 2-ling zijn, te vroeg geboren enzo. De kinderarts wou ze nog een keer zien, de vorige x was eigenlijk al de laatste x. Moet rennuh !!!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
moggeh, idd heerlijk weer
K_P, is het omdat de flensjes een tweeling zijn dat ze voor controle bij het zkh moeten? of heb ik iets gemist?
Kan je er dan ook een abbonement op nemen?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:09 schreef Stiemie het volgende:
Hebben ze het ook in enorme voordeelverpakkingen?
wat zij zegt .quote:Op maandag 11 februari 2008 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ik hoef geen slaap, ik wil graag een paar kilo fitheid
Ja dan moet je ook niet stiekem naar Artis gaan als je zegt dat je naar de plantjesmarkt gaatquote:Op maandag 11 februari 2008 13:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat zij zegt .
We zijn net naar Artis geweest en ik ben kapot![]()
Binnenkort toch maar weer eens een maandag vrijnemen en lekker uitgebreid naar de plantjesmarkt en de maandagmorgenmarkt op de westerstraatquote:Op maandag 11 februari 2008 14:11 schreef snoopy het volgende:ik was ook eerst naar de plantjesmarkt maar er waren nog maar 2 kleine kraampjes en toen zijn we maar naar Artis gegaan.
Ik denk dat de plantenmarkt binnen een paar weken wel weer helemaal vol zal staan.
Ik heb ook nog een huis wat best een sopje kan gebruiken... mocht je nog zin hebbenquote:Op maandag 11 februari 2008 14:21 schreef _Bar_ het volgende:
en zo eens beginnen met lekker soppen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |