neuj... dat zei ik ook niet...quote:
ach ja.. al die mannen tussen de vrouwen.. dus de vrouwen lopen ook over naar de mannen tegenwoordig...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:58 schreef MrBrightside het volgende:
Zohoo, veel bij gepost opeens.
En goedemiddag. Laatste uurtje viel uit dus ik heb nog weer een uurtje extra voordat ik moet werken.
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:31 schreef Weemz het volgende:
Zo jeumig... Ineens weer 2 topics verder!
GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:56 schreef Stroekie het volgende:
Shit vergeten we met al die nieuwelingen en drukte hier Beaverhausen te feliciteren
Is dat een hint naar "I did not have a sexual relation with that woman?"quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen , ik herhaal geen sex gehad met Tomasso , we gingen gewoon wat drinken.
ja hou het a.u.b. nog even zo vast in dit tempoquote:Op maandag 11 februari 2008 17:29 schreef Nuno_G het volgende:
wat een rust hier na gisteren
snel lezen danquote:Op maandag 11 februari 2008 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hou het a.u.b. nog even zo vast in dit tempo
dan kan ik de eerste 200 berichtjes ook nog bijgelezen krijgen
ik gedraag me nooit. Maar ga zo uit een glas wijn drinken dus van mij heb je geen last vanavond of misschien laterquote:
quote:
welk blog ?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Leuke meid trouwens!
@MisterO zag je reactie nog op mijn blog. Trouwens de JT look-a-like heeft B humor.
Melig he?quote:
you must have been drunkquote:
Neuh, heel erg melig!quote:
Sommige mensen kunnen ook nuchter lol hebbenquote:
Je jokt!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen ook nuchter lol hebbenecht waar! I've read about them!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |