Geld dit ook voor schotelbezitters??quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef borisz het volgende:
Sport 1 heeft vanaf 20 feb t/m 2 maart gratis kijkdagen. Kortom voor digitale tv kijkers zijn de zenders beschikbaar.
In die periode is oa de league cup finale te zien en de heenwedstrijden van de achtste finales CL.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef borisz het volgende:
Sport 1 heeft vanaf 20 feb t/m 2 maart gratis kijkdagen. Kortom voor digitale tv kijkers zijn de zenders beschikbaar.
In die periode is oa de league cup finale te zien en de heenwedstrijden van de achtste finales CL.
Je vergeet Italie, Lazio - Juve vanavond (Rai Uno).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond bekervoetbal:
Racing Genk - SK Lierse op Sporza.
Mainz vs Schalke op ZDF.
Beiden vanaf 20.30.
En Samp - Inter op de Rai Uoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond:
Ook weer op Sporza Cercle - Mechelen, en op ARD dit keer Bayer Leverkussen vs Bayern Munchen.
quote:Topper in Jupiler League live op televisie
De topper in de Jupiler League tussen VVV-Venlo en RKC Waalwijk wordt op vrijdag 3 april live uitgezonden door RTL, zo meldt het persbureau ANP.
Het aanvangstijdstip van het duel tussen de nummers één en twee van de competitie is daarom iets verlaat, van 20.00 uur naar 20.45 uur. Dat liet de voetbalbond KNVB donderdag weten.
VVV koestert een ruime voorsprong van negen punten op RKC. De competitie in de Jupiler League telt nog zeven speeldagen.
Zeker weten. Al had ik ook Rusland wel willen zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:10 schreef Dos37 het volgende:
Morgen:
Engeland - Slowakije 18:15 sport1.
Spanje - Turkije 22:00 sport1.
Portugal - Zweden 21:45 sport1.
Toch een paar leuke wedstrijden.
Zet dan de tijden erbij.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bosnie - Belgie vanavond op Sporza, terwijl Wales - Duitsland op ARD te zien is. Rai UNO heeft Italie - Ierland.
Die kun je in NL niet ontvangen toch bij wedstrijden van Italië?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bosnie - Belgie vanavond op Sporza, terwijl Wales - Duitsland op ARD te zien is. Rai UNO heeft Italie - Ierland.
Wat is iets laterquote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
alles begint om half negen of iets later.
Op ITVquote:
Wanneer ga je emigreren ?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op ITV
In de rust van Italie - Ierland
BS
Gelukkig is er nog Sport1, ik zie toch liever die andere 2 wedstrijden.quote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef borisz het volgende:
Deze duels zijn live bij de NOS.
[CL 7/4 @ 20:45] Manchester United - FC Porto #1
[CL 8/4 @ 20:45] Liverpool - Chelsea #1
Ja, Engels voetbal is (helaas) heilig voor de NOS. Die duels zijn op CL-niveau vaak schaakwedstrijden.quote:Op maandag 6 april 2009 18:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sport1, ik zie toch liever die andere 2 wedstrijden.
Zolang er meer Nederlanders zitten bij Liverpool - Chelsea dan bij Barca - Bayern, zal er altijd gekozen worden voor die wedstrijd.quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Engels voetbal is (helaas) heilig voor de NOS. Die duels zijn op CL-niveau vaak schaakwedstrijden.
Ik zie ook liever Villarreal - Arsenal dan Man U - Porto. Op woensdag kan ik de keuze ook niet helemaal begrijpen. Barca is op dit moment het beste team en Duitse ploegen zijn ook leuk om naar te kijken, dus dat duel zie ik ook liever. Maar zolang Tom Egbers en Arno Vermeulen bij de NOS zit gaat de keuze naar Engeland.
Ieder ander land zou hetzelfde doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang er meer Nederlanders zitten bij Liverpool - Chelsea dan bij Barca - Bayern, zal er altijd gekozen worden voor die wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |