Wat is iets laterquote:Op woensdag 1 april 2009 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
alles begint om half negen of iets later.
Op ITVquote:
Wanneer ga je emigreren ?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op ITV
In de rust van Italie - Ierland
BS
Gelukkig is er nog Sport1, ik zie toch liever die andere 2 wedstrijden.quote:Op maandag 6 april 2009 18:36 schreef borisz het volgende:
Deze duels zijn live bij de NOS.
[CL 7/4 @ 20:45] Manchester United - FC Porto #1
[CL 8/4 @ 20:45] Liverpool - Chelsea #1
Ja, Engels voetbal is (helaas) heilig voor de NOS. Die duels zijn op CL-niveau vaak schaakwedstrijden.quote:Op maandag 6 april 2009 18:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Sport1, ik zie toch liever die andere 2 wedstrijden.
Zolang er meer Nederlanders zitten bij Liverpool - Chelsea dan bij Barca - Bayern, zal er altijd gekozen worden voor die wedstrijd.quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, Engels voetbal is (helaas) heilig voor de NOS. Die duels zijn op CL-niveau vaak schaakwedstrijden.
Ik zie ook liever Villarreal - Arsenal dan Man U - Porto. Op woensdag kan ik de keuze ook niet helemaal begrijpen. Barca is op dit moment het beste team en Duitse ploegen zijn ook leuk om naar te kijken, dus dat duel zie ik ook liever. Maar zolang Tom Egbers en Arno Vermeulen bij de NOS zit gaat de keuze naar Engeland.
Ieder ander land zou hetzelfde doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang er meer Nederlanders zitten bij Liverpool - Chelsea dan bij Barca - Bayern, zal er altijd gekozen worden voor die wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |