Had ze van een ander forum gepakt. Dus don't blame mequote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
Vergeet je alleen wel deze
[ afbeelding ]
Ziet er dan weer niet uit.
Tietuh!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:10 schreef Wessiej het volgende:
En deze prominente dame uiteraard
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad. Precies de redenen dat ik heb gepast voor games als Blue Dragon en Eternal Sonata. Deze staat ook op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk een volwassen J-RPG deze maand voor 360
[ afbeelding ]
Als het ook maar een beetje in de buurt komt van de Jedi Outcast games dan issie van mij.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: The Force Unleashed
Ontbrekende schakel tussen de prequels en de originele trilogie. Verhaal wordt onder toezicht van George Lucas geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat stuk dat hij die star destroyer naar beneden trektquote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: The Force Unleashed
Ontbrekende schakel tussen de prequels en de originele trilogie. Verhaal wordt onder toezicht van George Lucas geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is hier.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een topic voor Xbox 360 beginners met "in jullie ogen" noobvragen?
quote:
quote:
Ehm, er is zoiets als een draadloze netwerk adaptar. Kost wel iets van 70 euro, dacht ik. Ik heb m'n Xbox op m'n netwerk en gebruik 'm vooral om filmpjes en muziek te streamen, best handig.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
dacht dat dit gewoon slowchat was of voor spellen
Maar ik heb dus een 360 sinds afgelopen weekend
En vraag me af wat nou eigenlijk alle functies kunnen zijn? Is ie te verbinden met mijn draadloze netwerk? Wat is het nut van aansluiten op mijn netwerk?
Bespreking van spellen en de console in het algemeen meestalquote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
dacht dat dit gewoon slowchat was of voor spellen
Maar ik heb dus een 360 sinds afgelopen weekend
En vraag me af wat nou eigenlijk alle functies kunnen zijn? Is ie te verbinden met mijn draadloze netwerk? Wat is het nut van aansluiten op mijn netwerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |