Had ze van een ander forum gepakt. Dus don't blame mequote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
Vergeet je alleen wel deze
[ afbeelding ]
Ziet er dan weer niet uit.
Tietuh!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:10 schreef Wessiej het volgende:
En deze prominente dame uiteraard
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad. Precies de redenen dat ik heb gepast voor games als Blue Dragon en Eternal Sonata. Deze staat ook op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk een volwassen J-RPG deze maand voor 360
[ afbeelding ]
Als het ook maar een beetje in de buurt komt van de Jedi Outcast games dan issie van mij.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: The Force Unleashed
Ontbrekende schakel tussen de prequels en de originele trilogie. Verhaal wordt onder toezicht van George Lucas geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat stuk dat hij die star destroyer naar beneden trektquote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Star Wars: The Force Unleashed
Ontbrekende schakel tussen de prequels en de originele trilogie. Verhaal wordt onder toezicht van George Lucas geschreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is hier.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een topic voor Xbox 360 beginners met "in jullie ogen" noobvragen?
quote:
quote:
Ehm, er is zoiets als een draadloze netwerk adaptar. Kost wel iets van 70 euro, dacht ik. Ik heb m'n Xbox op m'n netwerk en gebruik 'm vooral om filmpjes en muziek te streamen, best handig.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
dacht dat dit gewoon slowchat was of voor spellen
Maar ik heb dus een 360 sinds afgelopen weekend
En vraag me af wat nou eigenlijk alle functies kunnen zijn? Is ie te verbinden met mijn draadloze netwerk? Wat is het nut van aansluiten op mijn netwerk?
Bespreking van spellen en de console in het algemeen meestalquote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb dus een 360 sinds afgelopen weekend
En vraag me af wat nou eigenlijk alle functies kunnen zijn? Is ie te verbinden met mijn draadloze netwerk? Wat is het nut van aansluiten op mijn netwerk?
Okequote:Op maandag 11 februari 2008 09:16 schreef Jessah het volgende:
[..]
Ehm, er is zoiets als een draadloze netwerk adaptar. Kost wel iets van 70 euro, dacht ik. Ik heb m'n Xbox op m'n netwerk en gebruik 'm vooral om filmpjes en muziek te streamen, best handig.
We bespreken ook vaak levertijden en shipping dilemma's.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Er komt wel meer niet op de gewone xbox meer uitquote:Op maandag 11 februari 2008 09:23 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb eigenlijk de 360 gekocht met het oog op Fable2 aangezien ie niet op de gewone xbox uitkomt
je kan hem gewoon aan je router/modem hangen als je daar nog een poort vrij hebtquote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oke
En wired moet ik hem aan mijn pc hangen dus? Moet ik nog een speciaal progje op mijn pc hebben om films en muziek te streamen? Bepaalde handelingen? Speelt de 360 allerlei formaten films af?
Kan ik ook online tegen andere spelen? Hoe werkt dat?
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We bespreken ook vaak levertijden en shipping dilemma's.
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan hem gewoon aan je router/modem hangen als je daar nog een poort vrij hebt
veder heb je geen speciaal progje nodig , via mediaplayer 10 kan die alle bestanden die
in MP in je playlist staan afspelen , dus als je een map met films en muziek hebt moet je
media player die map gewoon laten toevoegen en dan kan je 360 heb ook lezen
Hmz ik heb op mn laptop WMP 10 de 360 geshared zogezegd.. maar mn 360 ziet mn laptop niet.. mn laptop ziet wel de 360.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan hem gewoon aan je router/modem hangen als je daar nog een poort vrij hebt
veder heb je geen speciaal progje nodig , via mediaplayer 10 kan die alle bestanden die
in MP in je playlist staan afspelen , dus als je een map met films en muziek hebt moet je
media player die map gewoon laten toevoegen en dan kan je 360 heb ook lezen
Ja maar ook fable1 was pas voor mij de reden om de xbox te kopen, na uitspelen weer alles verkocht, en 1 maand later toch weer een xbox gekocht omdat ik het spel wel misttequote:Op maandag 11 februari 2008 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komt wel meer niet op de gewone xbox meer uit
jep , je kan hem wel op je pc aansluiten maar dan heb je 2 lan kabels nodig en moet je met settings gaan zitten kloten om je 360 internet te geven , via een router is gewoon makkelijkerquote:Op maandag 11 februari 2008 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dus de xbox 360 moet aangesloten worden op de router? en niet op de pc waar de muziek op staat?
ik denk het ook , ik weet het zo niet ik heb me er ook nooit in verdiept , ik stream alleen de muziek zo tijdens gamenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmz ik heb op mn laptop WMP 10 de 360 geshared zogezegd.. maar mn 360 ziet mn laptop niet.. mn laptop ziet wel de 360.
Ik steek er niet zoveel tijd in maar dit zal denk ik iets op de router zijn.
quote:Content: Frontlines: MP-Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] The War of the Future Begins Today! Battle with up to 32 players and over 60 next-generation weapons and vehicles on Kaos dedicated servers, In the year 2024 - amidst overpopulation, environmental decay, and erosion of political structures - high tech warfare is waged over depleting global resources and the fate of civilization. With intense action and open-world environments, gamers utilize shared targeting systems and squad based teamwork to move the frontline forward in an all-new game mode. Visit www.frontlines.com to find out more about the multiplayer features in Frontlines: Fuel of War. This multiplayer demo is available for a limited time, download and play it now!
Size: 1.11 GB
Jaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef Jessah het volgende:
kan je UK games gewoon op je PAL Xbox spelen?
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb mediaplayer 11 geinstalleerd en alle media via opties gedeeld met de 360 alleen nu zegt de 360 dat ie mijn pc niet kan vinden?
Kan het aan me router liggen? Ligt het aan 360? of PC?
Ligt het misschien aan me laptop die wireless op de router verbonden is?
Oki, spanks.quote:
Hmm, ik zal even kijken hoe het ook alweer precies met Xbox en computer... Kan op het moment zelf ook niet meer vanaf m'n Xbox op m'n computer... Kan trouwens niet aan je laptop liggen, hoogstens aan instellingen op je computer/router, denk ik.quote:
waarom de nederlandse ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:46 schreef Jessah het volgende:
[..]
Oki, spanks.![]()
[..]
Hmm, ik zal even kijken hoe het ook alweer precies met Xbox en computer... Kan op het moment zelf ook niet meer vanaf m'n Xbox op m'n computer... Kan trouwens niet aan je laptop liggen, hoogstens aan instellingen op je computer/router, denk ik.
Edit: kijk hier even!
Editē: voor mij is het gewoon gelukt, dus Xbox aanzetten, naar WMP en dan onder Mediabibliotheek (ja, ik heb Nederlandse) op Media Delen klikken en dan staat de Xbox ertussen, die toestaan en dan op de Xbox toestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |