Dat is opzich wel leuk ja! Maar die missies co-op doen leek me eerst echt vet maja viel toch tegen ofzo. Bij Gow vond ik de SP op co-op 10 x leuker omdat je elkaar daar echt kan helpen en dezelfde kant opgaat. Maar hier kregen we al ruzie wie er mocht rijdenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:25 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat er gewoon om om met zn tweeen een beetje rond te lopen in de stad en leuke dingen doenIk hoef niet eens missies te doen, maar gewoon co-op rondlopen in de stad
![]()
Dingen opblazen, politie ontwijken, etc. Maar misschien kan dat wel in die andere multiplayer-opties
Je bent je geheugen kwijt nadat je neerstort en je weet niet meer wie je bent en 1 iemand op het eiland wel maar die wil je vermoorden. En je krijgt dan idd dromen/flashbacks waarin je achter bepaalde dingen moet komen en foto's moet maken waardoor je weer andere kunt ondervragen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:39 schreef DJ_ het volgende:
ik bedacht me in een keer , als de titel van die lost game :lost via domus is ( wat italiaans is voor via dromen )
wat voor rol zouden dromen dan in het spel spelen , of is het gewoon een uit de luch gegrepen titel ?
Ik zei toch al dat ik voor mijn laatste tentamen nederlands spelling een 4,4 hadquote:
Oh daar ging het mij niet eens omquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik voor mijn laatste tentamen nederlands spelling een 4,4 had
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh daar ging het mij niet eens om!
Huilen om spelfouten is zo kansloos
Juist.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Eerst ophemelen/hypen en dan weer snel weg doen?
Was te verwachten natuurlijk, maar na iets van een half jaar al is wel heel erg snelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:21 schreef DJ_ het volgende:
mass effect komt naar de pc
[..]
http://biz.yahoo.com/bw/080212/20080212005536.html?.v=1
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verleidelijk Meldtopic te grote webicons
Zijn er nog tentamens spelling dan? Ik dacht dat je alleen op de basisschool leerde spellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik voor mijn laatste tentamen nederlands spelling een 4,4 had
Thanks! Morgenvroeg meteen even wat punten halenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
Yup je kan je vijanden onthoofden en er is gewoon bloed.
Speel hem nu zelf toevallig ook!
Gewoon die ene kabel in je 360, andere in je monitor, alleen 5.1 werkt waarschijnlijk niet, daar heb je een optische kabel voor nodig en dit is gewoon een wit/rood tulpje.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef Snever het volgende:
Ik ben van plan om een Microsoft HD AV kabel aan te schaffen omdat ik wil xboxen op mijn Computer LCD 19'' inch scherm. Kan iemand even een snelle review geven hoe alles in zijn werk gaat en of het werkt?
Heb ik bijvoorbeeld gewoon geluid met mijn 5.1 boxsetje?
Die dus:
[ afbeelding ]
Danku
Dus als ik een goedkoop setje haal met 2 boxjes dan werkt het wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon die ene kabel in je 360, andere in je monitor, alleen 5.1 werkt waarschijnlijk niet, daar heb je een optische kabel voor nodig en dit is gewoon een wit/rood tulpje.
Mooi. Dus dan moet ik mijn 5.1 setje afkoppelen en dan het standaard setje aansluiten en dan die kabel. Is het dan meteen plug and play of moet ik nog door bergen instellingen gaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:39 schreef Wessiej het volgende:
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |