'k zou heel graag willen, maar zit in Leiden achter de computer de hele dagquote:Op maandag 11 februari 2008 11:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou als er zo lievelijk gereageerd wordt op die mooie stad..... vanmiddag terrasje pikken dan maar?
elke dag een opmerking en dan ben je straks helemaal sexloosquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...
Plus ik van de verkeerde kant... Het met mannen doen dat is de enige juiste weg!
Wat een rechtlijnigheid toch hier weer allemaal! Het heeft allemaal z'n voor- en z'n nadelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je dat is dus 2 weken plus die 2weken van gisteren is dus 4 weken dat ik niet meer geil kan worden...
Plus ik van de verkeerde kant... Het met mannen doen dat is de enige juiste weg!
Ben je een man dan?quote:
Je moet de opmerkingen compenseren.... Denken aan lekkere jongens bijv.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef Wexy het volgende:
[..]
elke dag een opmerking en dan ben je straks helemaal sexloos
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ookquote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
'k zou heel graag willen, maar zit in Leiden achter de computer de hele dag
Ach een kromme lijn kan ik ook nog wel handelenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat een rechtlijnigheid toch hier weer allemaal! Het heeft allemaal z'n voor- en z'n nadelen
Boeie, je gaat je toch niet druk maken om wat een ander dan wel niet zou zeggen!?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ook
wat moet ik met een aap??quote:Op maandag 11 februari 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je een man dan?
Zo nee, zou ik me eerder druk maken dat king-kong jou komt bezoeken...
jongens? lekker?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je moet de opmerkingen compenseren.... Denken aan lekkere jongens bijv.
Over lekkere jongens gesproken: Waar is Tha_Erik?
en liedjes enzoquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef Wexy het volgende:
[..]
andere keer dan maar... als en hele zooi kan.. anders krijgen we nog rare verhalen ook
jij ziet weinig van de knipoogjes he....quote:Op maandag 11 februari 2008 11:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Boeie, je gaat je toch niet druk maken om wat een ander dan wel niet zou zeggen!?
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ach een kromme lijn kan ik ook nog wel handelen
kinderhand is snel gevuldquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Ha ik sta in de OP![]()
thanx stroekie
inderdaadquote:
Wat moet ik met een vrouw?quote:
dit bevestigdquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan zowel bij Stroekie als bij hierissieweer verkeerd zit
Ja serieus dat soort dingen heb ik nooit zo snel door, wat dat betreft zit er echt een bord voor mijn kop hoor. Maar gelukkig heb ik Fag-Hags die mij op de hoogte houden. tenzij ze zelf niet op dat moment andere activiteiten aan het ondernemen zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij ziet weinig van de knipoogjes he....
vandaar ook dat je al 4 weken sexloos moet
wauw vrolijke kleurtjes...quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Eigenlijk schandalig dat er in het lesbeau-topic afkeurend wordt gesproken over sex met vrouwen... En dat een verkapte booty call niet kan worden beantwoord
Zelf gebreid?quote:
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
vroeg ik ook niet om!
jij bent van de verkeerde kant.. dat weet ik ook wel
ps.. sex met vrouwen is heerlijk!!
Daar ben ik het grondig mee eens!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Eigenlijk schandalig dat er in het lesbeau-topic afkeurend wordt gesproken over sex met vrouwen... En dat een verkapte booty call niet kan worden beantwoord
jammer dat je geen code hebt om smilies te vergroten.. dat zou voor jou handig zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 11:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja serieus dat soort dingen heb ik nooit zo snel door, wat dat betreft zit er echt een bord voor mijn kop hoor. Maar gelukkig heb ik Fag-Hags die mij op de hoogte houden. tenzij ze zelf niet op dat moment andere activiteiten aan het ondernemen zijn
de onderkant!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke kant is er dan verkeerd aan Hierissieweer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |