Kijk, en dat waardeer ik zo, gewoon terug kunnen komen op je eigen woorden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar nog even een toevoeging (daarom quote ik mezelf), afgelopen nacht heeft dat kutventje toch voor leuke streams gezorgd, vind ik dan
preciesquote:Op zondag 10 februari 2008 22:26 schreef dgk_addict het volgende:
[..]
nowlive sucks = een verkapte objectieve huub-fansite
Huub en Jaap zitten verstrikt in de regeltjes.... ipv gewoon zichzelf te zijn is het steeds wikken en wegen en uitstellen...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch Eric voor nodig. Ze hebben maandenlang niets meer gedaan..
nog niets teruggekeken Lolligquote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef Lady-night het volgende:
Jaap echt lachen deze....in bad en dan naast Selene Die komt nooit meer terug
http://www.clipser.com/watch_video/93493
Die liggen natuurlijk te rusten. Dat hebben ze wel verdiend na de heftige nacht.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
IK wil nu B&A zien.....
en vergeet de FEBO niet die regelmatig dwars ligtquote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Jaap zitten verstrikt in de regeltjes.... ipv gewoon zichzelf te zijn is het steeds wikken en wegen en uitstellen...
Eric heeft daar geen last van dus.
jammer van de TT... ik had verwacht dat we om 22.00u nog wel even verder zouden hupsen....quote:
Dat wat ik versta is wel humor idd.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef Desii het volgende:
Wat een stel leuke knullen.... heerlijk deze humor
Is ook zo.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hadden ze toch Eric voor nodig. Ze hebben maandenlang niets meer gedaan..
Waarom, ik mis ze niet hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef Lady-night het volgende:
IK wil nu B&A zien.....
Goeie OPquote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef akveor het volgende:
OP is klaar... aanvullingen welkom want ik zat te pokeren.
nee joh, die zijn aan het voorslapen anders kunnen ze vanacht hun snode plannetjes niet uitvoerenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Die liggen natuurlijk te rusten. Dat hebben ze wel verdiend na de heftige nacht.
Grrrrquote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Waar komt die band vandaan?
Ze klinken als Tukkers.... Maar of dat klopt?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Waar komt die band vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |