Het was meer een flauw woordgrapje van me...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(VOL ligt eruit)
De mensen van VOL hier hartelijk welkom heten, FOK lag er ook 3 keer uit,
1 keer zelfs heel lang, iedereen was welkom op het VOL,
hoe meer posters, hoe meer info, caps....gezelligheid?
Ach , wat een mooie cap van DIlana,
wil Brian deze hond misbruiken in dit spel door te laten blaffen in de slaapkamer?
Daar wordt ze toch alleen maar valser van?
Het borsato-joling-roelvink publiek smult hiervan, dus het zal gerust wel een hit worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat nummer van Dennix echt zo'n songfestivalcrapsong.
verdrinken schijnt een hele mooie dood te zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
Dillana begint behoorlijk te blaffen. Dierenvriend Huub zegt, Mike doe die hond even weg anders verzuip ik hem, tyfus hond.
Vind het geen onaardig nummer van Dennis. Maar vind het jammer dat ze hier http://nl.youtube.com/watch?v=dDYHkOb4NcI niks mee gedaan hebben. Vond ik een mooi nummer (Luc:zang/rap Huub:piano Brian:zang/rap Dennis:zang Amanda:zang), had wel een hit kunnen worden denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ff objectief he, heel jammer dat dat nummer van Dennis over de kooi gaat, als ie echt serieus wil doorbreken als zanger moet ie zich daar toch echt van losmaken denk ik.... neutraal nummer schrijven, en niet "ik zit in een kooi...." bla bla bla...
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
Dillana begint behoorlijk te blaffen. Dierenvriend Huub zegt, Mike doe die hond even weg anders verzuip ik hem, tyfus hond.
Toch zou ik het aan de andere kant wel jammer vinden. Het is toch leuk om je aan iemand te ergeren nietwaar? Maar dat is dan ook de enige reden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Lady-night het volgende:
Selene komt echt niet meer terug denk ik
en waarom mogen zij de sjakoesie niet in alwaar Amanda met haar tetten in hun gezicht kan zwaaienquote:
Als het in de baileys of tequila is wel ja..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verdrinken schijnt een hele mooie dood te zijn
Hé, wat tof! Ik moest laatst nog aan dat riedeltje denken wat Huub speelt. Mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef dgk_addict het volgende:
[..]
Vind het geen onaardig nummer van Dennis. Maar vind het jammer dat ze hier http://nl.youtube.com/watch?v=dDYHkOb4NcI niks mee gedaan hebben. Vond ik een mooi nummer (Luc:zang/rap Huub:piano Brian:zang/rap Dennis:zang Amanda:zang), had wel een hit kunnen worden denk ik.
heej die rechtergast lijkt een beetje op Joranquote:
Maar nog even een toevoeging (daarom quote ik mezelf), afgelopen nacht heeft dat kutventje toch voor leuke streams gezorgd, vind ik danquote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Walgelijk kutventje Huubke
![]()
Dus dat
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het borsato-joling-roelvink publiek smult hiervan, dus het zal gerust wel een hit worden.
Geen ervaring mee, maar ze zeggen het wel. Maar wel zielig voor die hond, de dierenbescherming moest er naar kijken....vandaarquote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verdrinken schijnt een hele mooie dood te zijn
Zeker in het kader van de terror is het leuk als ze nu nog even blijft.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Toch zou ik het aan de andere kant wel jammer vinden. Het is toch leuk om je aan iemand te ergeren nietwaar? Maar dat is dan ook de enige reden.
vol is oke nowlive is cool fok is topquote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:
Welkom VOLlers.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Walgelijk kutventje Huubke
![]()
Dus dat
Niks met deze OP.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef akveor het volgende:
OP is klaar... aanvullingen welkom want ik zat te pokeren.
Ik kan niet wachten tot er weer terror komt.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeker in het kader van de terror is het leuk als ze nu nog even blijft.
Goh.. zeg ik dat nu???
Daar hadden ze toch Eric voor nodig. Ze hebben maandenlang niets meer gedaan..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar nog even een toevoeging (daarom quote ik mezelf), afgelopen nacht heeft dat kutventje toch voor leuke streams gezorgd, vind ik dan
Dat zal die heul geen compliment vindenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
heej die rechtergast lijkt een beetje op Joran
nowlive sucks = een verkapte objectieve huub-fansitequote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef markisboer het volgende:
[..]
vol is oke nowlive is cool fok is top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |