quote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Met mijn bovenbuurman heb ik ook al ruzie![]()
Ach gossie, je lijkt Zeurlène wel, aandacht tekort? Welkom.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef Yavido het volgende:
Wat een warm welkom hier, nadat ik vannacht heb overgewerkt
Nou vooruit voor deze ene keer in de COS voor jou en Disana;quote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach ja, laten we het er maar op houden (en in de lijn van de streams nu) dat we mooi wark leveren.
Dan vind ik dat ze hier meer dan welkom zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef mootie het volgende:
Hey, VOL is down zo te zien.
Zeker weten dat je afgelopen nacht mooi wakr hebt geleverd, was geweldig om te lezen en te zien. Maar dat geldt natuurlijk voor alle nacht-streamers die het de niet-nachtbrakers mogelijk maken na een leuke nacht de volgende dag alles toch nog mee kunnen krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach ja, laten we het er maar op houden (en in de lijn van de streams nu) dat we mooi wark leveren.
That's the spirit.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ze hier meer dan welkom zijn.(wederdienstje
)
Wat kunnen we doen om ze weer een beetje vrolijk te maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef mootie het volgende:
Hey, VOL is down zo te zien.
Ik moet wel lachen om die gasten, niks mis mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:06 schreef mootie het volgende:
Dat is ja geen peerd man, dasn ufo!
Ruudjeeehquote:Op zondag 10 februari 2008 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja WAT, lullo, de virtuele veertjes in je kont moeten nou toch wel pijn gaan doen.Welkom.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, je lijkt Zeurlène wel, aandacht tekort? Welkom.
Weinig, een beetje ondertiteling is gewenst.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef Ziet het volgende:
verstaan jullie er al wat van?
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou vooruit voor deze ene keer in de COS voor jou en Disana;....mooi wark jongens.
Ik vind ze ook leuk, lekker normaal en vrolijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om die gasten, niks mis mee.
PeterNB, ben je weer bezig?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:09 schreef dgk_addict het volgende:
Wat een holbewoners zijn dat zeg, eindelijk kan huub in zn eigen taal brabbelen
Nee hoor, is niet flauw. Er is onlangs wel iets voorgevallen maar dit is Fok!. En daar ben ik trots opquote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen om ze weer een beetje vrolijk te maken?
Sorry....flauw.
(VOL ligt eruit)quote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef ruby het volgende:
Wat kunnen we doen om ze weer een beetje vrolijk te maken?
Nu pas?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef Kinga het volgende:
Ben dat nummer van Dennis nu al beu...
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou vooruit voor deze ene keer in de COS voor jou en Disana;....mooi wark jongens.
Maar dat mogen wij niet zien....de stream op een zwijgende Mike met hondquote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
That's the spirit.![]()
Gaan Brian en Amanda koken? Geheid gaat dat ruzie geven, heerlijk.
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(VOL ligt eruit)
De mensen van VOL hier hartelijk welkom heten, FOK lag er ook 3 keer uit,
1 keer zelfs heel lang, iedereen was welkom op het VOL,
hoemeer posters, hoe meer info, caps....gezelligheid?
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(VOL ligt eruit)
Vooral met mijquote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeft je buurman ook met iedereen ruzie?
Absoluutquote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten dat je afgelopen nacht mooi wakr hebt geleverd, was geweldig om te lezen en te zien. Maar dat geldt natuurlijk voor alle nacht-streamers die het de niet-nachtbrakers mogelijk maken na een leuke nacht de volgende dag alles toch nog mee kunnen krijgen
De deur staat altijd openquote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(VOL ligt eruit)
Het was meer een flauw woordgrapje van me...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(VOL ligt eruit)
hoe meer posters, hoe meer info, caps....gezelligheid?
Ach , wat een mooie cap van DIlana,
wil Brian deze hond misbruiken in dit spel door te laten blaffen in de slaapkamer?
Daar wordt ze toch alleen maar valser van?
Het borsato-joling-roelvink publiek smult hiervan, dus het zal gerust wel een hit worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat nummer van Dennix echt zo'n songfestivalcrapsong.
verdrinken schijnt een hele mooie dood te zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
Dillana begint behoorlijk te blaffen. Dierenvriend Huub zegt, Mike doe die hond even weg anders verzuip ik hem, tyfus hond.
Vind het geen onaardig nummer van Dennis. Maar vind het jammer dat ze hier http://nl.youtube.com/watch?v=dDYHkOb4NcI niks mee gedaan hebben. Vond ik een mooi nummer (Luc:zang/rap Huub:piano Brian:zang/rap Dennis:zang Amanda:zang), had wel een hit kunnen worden denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Kinga het volgende:
Ff objectief he, heel jammer dat dat nummer van Dennis over de kooi gaat, als ie echt serieus wil doorbreken als zanger moet ie zich daar toch echt van losmaken denk ik.... neutraal nummer schrijven, en niet "ik zit in een kooi...." bla bla bla...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |