Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:11/2/2008 - Vanavond debuut Samuel Kuffour bij Jong Ajax
Samuel Kuffour debuteert vanavond in het shirt van Ajax. Hij speelt mee in het duel van Jong Ajax thuis tegen Jong FC Twente, dat momenteel koploper is in de beloftenfompetitie. Kuffour zal in de basis starten.
dat had ik dus ookquote:Op maandag 11 februari 2008 20:16 schreef Urquhart het volgende:
Weer een verloren seizoen. Het meest erge nog...ik kon niet eens kwaad ofzo worden..het was meer berusting
quote:'Leonardo was om disciplinaire redenen thuisgelaten'
Volgens het Algemeen Dagblad had Adrie Koster Leonardo om disciplinaire redenen voor het duel tegen Roda JC buiten de ploeg gelaten. Vanwege te laat komen zou de Ajax coach besloten hebben de Braziliaan niet mee te nemen. Vanavond speelt hij wel in het duel van Jong Ajax tegen Jong FC Twente.
3x Kuffourquote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef denthemen het volgende:
Jong Ajax 3-0 tegen Jong Twente, tenminste, dat was net de tussenstand
hij houdt in zn in eentje de 0quote:
Tsja... ongelooflijk eigenlijk hoe hij telkens alles voor zichzelf verpest.quote:
quote:Keizer kon niet overweg met Van Geel
maandag 11 februari, door johnie198, Amsterdam, 20:20u, RTL
Een verstoorde arbeidsrelatie met Martin van Geel heeft ten grondslag gelegen aan het vertrek van Piet Keizer bij Ajax. Dat wist Johan Derksen zondagavond te melden in het tv-programma RTL Voetbal Insite.
Volgens de journalist kon Keizer - net als eerder de vertrokken trainer Henk ten Cate - niet goed overweg met de technisch directeur van Ajax. Ook zou de voormalige technisch adviseur tegen de komst van enkele spelers zijn geweest.
Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken. Ook meldde de hoofdredacteur van Voetbal International dat Keizer binnen Ajax geen voorstander was van de mogelijke aanstelling van Marco van Basten als nieuwe trainer.
Hier is héél goed te zien dat Gabri helemaal geen overtreding beging op Castro. Dus wat lult die Belgische pannenkoek nou?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:45 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Roda-Ajax.wmv
om de wedstrijd spannend te maken en om de toeschouwers uit de tweede ring te schieten?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je ooit Urby en Kennedy nog opstellen?
quote:
quote:Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken.
heeft sammy 90 min gespeeldquote:Op maandag 11 februari 2008 22:28 schreef Silenus het volgende:
Prima wedstrijd van Ajax-2 trouwens.
Mag ik even nog een opmerkelijk detail boven water halen? Die drol floot gisteren al als een zak stront en dit is daar daar weer een pijnlijk gegeven van.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Wedstrijd is al voorbij cyberia, niet zo zeiken man
Vanavond weer gescoordquote:Op maandag 11 februari 2008 12:01 schreef toma het volgende:
[..]
als ie dit jaar blessure vrij blijft geloof ik t ook nog wel. Anders krijg je net zo iemand als Mitea.
quote:Maarten Fontein kan zijn ontslagbrief posten, zoals hij ons vorig seizoen stoer aankondigde. Dat is tenminste een meevaller, want Keje Molenaar staat al in de coulissen te trappelen van ongeduld, geloof me. Maar daar straks meer over.
viel nog al mee volgens de verschillende mediaquote:Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mag ik even nog een opmerkelijk detail boven water halen? Die drol floot gisteren al als een zak stront en dit is daar daar weer een pijnlijk gegeven van.
Rotterdamse media zeker..quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
viel nog al mee volgens de verschillende media
quote:
hap hap hap.. smaakt het helden?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)KwaalTegenRodaJC.htm
Lees hier NIETS over de scheids lieverd.
VIquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)KwaalTegenRodaJC.htm
Lees hier NIETS over de scheids lieverd.
Urzaiz zal het niet geweest zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
Ik zit in dubio of mijn meter ook voor Jong Ajax telt.
Ik weet het niet meer. Je mag schijnbaar ook een bal het doel uitslaan als ie al over de lijn is.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
- Wanneer is het nou hands?
Nee dat mocht juist niet, hij kreeg rood.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Nashje het volgende:
Ik weet het niet meer. Je mag schijnbaar ook een bal het doel uitslaan als ie al over de lijn is.
Ook zo wedstrijd waar jullie dit seizoen geholpen zijnquote:Op maandag 11 februari 2008 23:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Je mag schijnbaar ook een bal het doel uitslaan als ie al over de lijn is.
In de wedstrijd zelf ja, maar daarna is het hersteld en 0 wedstrijden straf.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat mocht juist niet, hij kreeg rood.
Pfff... werd Ajax dus weer bevoordeeld door de scheids.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:14 schreef Nashje het volgende:
In de wedstrijd zelf ja, maar daarna is het hersteld en 0 wedstrijden straf.
Jubileum!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef BonJovi het volgende:
Lekker boeiend dat voetbal ff iets veel belangrijkers!
Vandaag is me 1 jarig jubileum op FOK!wat een tijd zover mensen op naar het 2e jaar.
![]()
![]()
voor verdere info verbind ik jullie door naar het jubileum topic.
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:04 schreef sjimz het volgende:
Ik zit in dubio of mijn meter ook voor Jong Ajax telt.
quote:Sneijder beveelt Heitinga aan bij Real Madrid 12 februari 2008
Johnny Heitinga Oud-Ajacied Wesley Sneijder heeft het bestuur van zijn club Real Madrid geadviseerd om Johnny Heitinga aan te trekken. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De twee internationals zijn al jarenlang goede maatjes van elkaar en Heitinga liet al enkele malen doorschemeren dat hij mogelijk aan zijn laatste seizoen bij Ajax bezig is. De verdediger, momenteel goed in vorm, baalt behoorlijk van de huidige staat waarin Ajax verkeert.
"Van onze 24 wedstrijden hebben we er maar twaalf gewonnen", stelt Heitinga onomwonden in het AD. "En als je dan ook het grote aantal tegengoals ziet, dan is het Ajax-onwaardig wat wij als team presteren." Behalve Heitinga worden ook Klaas-Jan Huntelaar en keeper Maarten Stekelenburg in verband gebracht met een vertrek. Thomas Vermaelen zei maandag in het AT5-programma FC Godenzonen dat sommige Ajacieden er nog niet uit zijn of zij ook volgend seizoen in Amsterdam willen spelen.
Wat doe je opeens laatste tijd zo slijmen, eerst was je een grote mafkees met je plaatjes en je getroll en nu kom je oom agent spelen. Rot op man je word toch geen modquote:
Tsja je mag daar dus tegenwoordig helemaal niet meer staan ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt hoor... Die keeper duwt Gabri weg en Gabri krijgt de vrije trap tegen... Bespottelijk...
quote:Frank de Boer gaat A1 trainen
BRON: De Telegraaf
In De Telegraaf heeft Frank de Boer zelf laten weten niet in te gaan op het aanbod om assistent te worden bij Oranje, maar in de jeugdopleiding bij Ajax te blijven. Hij zal Silooy opvolgen als coach van de A1. "Voor mij is deze stap logischer dan te kiezen voor het assistent-bondscoachschap. Ik ben pas net als trainer bezig; twee jaar met de D1 om precies te zijn. Als assistent-bondscoach sta je niet zo vaak op het veld en moet je veel reizen. Daarvoor is het te vroeg."
Ik denk dat vd Vaart over een jaar of 6-7 richting de states vertrekt , niet omdat hij dat wil , maar omdat zijn wijf dat wil , Hollywood , glamour en zoquote:Op maandag 11 februari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
Denk wel dat Rafael ooit nog eens terug komt bij Ajax. Maar niet binnen 7 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |