abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56659803
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een bullshit, je mag in de 5 meter de keeper niet aanraken, maar Castro duwde zelf iemand weg en wij kregen de overtreding tegen, echt, we hebben zelf mongolen als scheidsrechters maar deze vent wat te stom om te schijten zo slecht...
Huntelaar raakte Castro wel met z'n arm. Duidelijk te zien in de analyse van Jantje van Halst. Alleen nu je het over duwen hebt, wat was dat voor rare beslissing tegen Gabri? Scheids beweerde dat Gabri Castro zou hebben geduwd, terwijl héél duidelijk te zien was dat Castro Gabri naar voren duwt .
pi_56659809
Even een vraagje: wat voor vervoer hadden jullie naar Roda? Autocombi of eigen vervoer?
  maandag 11 februari 2008 @ 09:20:45 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56659831
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:18 schreef Nashje het volgende:

[..]

Huntelaar raakte Castro wel met z'n arm. Duidelijk te zien in de analyse van Jantje van Halst. Alleen nu je het over duwen hebt, wat was dat voor rare beslissing tegen Gabri? Scheids beweerde dat Gabri Castro zou hebben geduwd, terwijl héél duidelijk te zien was dat Castro Gabri naar voren duwt .
Ik denk dat ik die overtreding bedoelde eigenlijk .

Nee, die gasten snapten er echt helemaal niets van, snap niet dat we dan niet gewoon een paar Engelse scheidsen halen, zo slecht als die Belg hebben we ze zelf ook wel....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56659832
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik.
Handje voor het gezicht van de keeper is toch ook hinderen?
Als je hem niet aanraakt is dat geen hinderen.
Er moet fysiek contact zijn en dat betekent niet, dat je de keeper hindert, wanneer de keeper tegen je aan springt.
pi_56659848
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:17 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Niet om te zeiekn hoor, maar die gebruikte ie toch?

Hij sprong duidelijk met zijn rechterarm tegen de keeper aan...
Ow, dat zou kunnen, maar het ging om de stelling, dat je in de 5 uberhaupt niet mocht springen.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:23:06 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56659864
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef BottleKid het volgende:
Even een vraagje: wat voor vervoer hadden jullie naar Roda? Autocombi of eigen vervoer?
Vrij transport.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56659946
Joden!
  maandag 11 februari 2008 @ 09:34:03 #108
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56659979
De scheids was niet best, maar volgens mij hoort Calimero-gedrag niet bij Ajax.
Jammer dat het weer Vermaelen is die een dergelijk slippertje maakt.
De Jong speelde redelijk maar je mist duidelijk creativiteit op het middenveld als Perez voorin speelt. Ik vond het dan ook helemaal niet vreemd dat hij alleen de eerste vijf minuten linksbuiten stond maar zich daarna steeds meer liet terugzakken.
Ik hoopte eigenlijk dat Koster in de rust Lindgren of de Jong naar de kant zou halen voor Suarez en dat Perez op 10 zou gaan spelen.
Suarez voor Perez veranderde niks aan het spel en/of de tactiek.........
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_56659986
Einde seizoen, plaatsing voor playoffs en dan maar hopen dat we zo gelukkig zijn weer voorrondes CL te mogen spelen, alhoewel ik het heerenveen eerder zie doen....
pi_56660002
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:23 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Vrij transport.
Dank je. Ben benieuwd wat wij krijgen. PSV is niet zo standvastig met zulke dingen... (Autocombi naar Willem II met 2x omwisselen bijvoorbeeld. Feyenoord heeft vrij vervoer...)
pi_56660025
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:34 schreef Scorpie het volgende:
Einde seizoen, plaatsing voor playoffs en dan maar hopen dat we zo gelukkig zijn weer voorrondes CL te mogen spelen, alhoewel ik het heerenveen eerder zie doen....
Wel weer een extra Europees tripje. Dat is dan ook het enige positieve, aangezien we de voorronde CL toch niet doorkomen
  maandag 11 februari 2008 @ 09:39:21 #112
51286 w00h00
Digital man!
pi_56660032
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Joden!
  maandag 11 februari 2008 @ 09:39:53 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660038
Koster vond ik ook niet vrijuit gaan nee. Die wissels waren het net niet.... Perez had achter de spitsen gemoeten. De Jong speelde niet slecht, maar voegt te weinig toe ook..

EN ook was de 1-0 houdbaar Steek .
Get woke, go broke!
pi_56660067
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:34 schreef BoNi het volgende:
De scheids was niet best, maar volgens mij hoort Calimero-gedrag niet bij Ajax.
Jammer dat het weer Vermaelen is die een dergelijk slippertje maakt.
De Jong speelde redelijk maar je mist duidelijk creativiteit op het middenveld als Perez voorin speelt. Ik vond het dan ook helemaal niet vreemd dat hij alleen de eerste vijf minuten linksbuiten stond maar zich daarna steeds meer liet terugzakken.
Ik hoopte eigenlijk dat Koster in de rust Lindgren of de Jong naar de kant zou halen voor Suarez en dat Perez op 10 zou gaan spelen.
Ik word er sowieso kotsmisselijk van om elk seizoen weer te zien hoe standvastig aan 4-3-3 wordt gehouden. Je hebt ook nog zoiets als je systeem omgooien. Wat de fuck is het probleem. Ik had Perez nooit linksbuiten neergezet maar lekker met een 4-mans middenveld gespeeld.
quote:
Suarez voor Perez veranderde niks aan het spel en/of de tactiek.........
Dat is gewoon een probeersel van Koster. Zit verder geen tactiek achter.

Elk seizoen is het weer hetzelfde gedoe. "De selectie zit goed in z'n vel en ik zie met de week vorderingen." Vervolgens weer kei hard op je bek gaan. En het erge is dat het allemaal zo voorspelbaar is.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:47:01 #115
53851 BoNi
pi_56660121
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Koster vond ik ook niet vrijuit gaan nee. Die wissels waren het net niet.... Perez had achter de spitsen gemoeten. De Jong speelde niet slecht, maar voegt te weinig toe ook..

EN ook was de 1-0 houdbaar Steek .
Een vies hobbelig veld, laag schot en een laagstaande zon midden in je gezicht maken dit echt een lastige bal voor de keeper.
Ik zou eerder de vier veldspelers iets verwijten bij de 1-0.
Stekelenburg pakt nog een goede bal als we op 2-1 staan waardoor je nog een enigszins in de wedstrijd blijft.
Schitterend!
  maandag 11 februari 2008 @ 09:50:55 #116
53851 BoNi
pi_56660163
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik word er sowieso kotsmisselijk van om elk seizoen weer te zien hoe standvastig aan 4-3-3 wordt gehouden. Je hebt ook nog zoiets als je systeem omgooien. Wat de fuck is het probleem. Ik had Perez nooit linksbuiten neergezet maar lekker met een 4-mans middenveld gespeeld.
[..]

Dat is gewoon een probeersel van Koster. Zit verder geen tactiek achter.

Elk seizoen is het weer hetzelfde gedoe. "De selectie zit goed in z'n vel en ik zie met de week vorderingen." Vervolgens weer kei hard op je bek gaan. En het erge is dat het allemaal zo voorspelbaar is.
Een probeersel haal je maar uit in een oefenwedstrijd. Volgens mij kon iedereen zien dat een gebrek aan creativiteit op het middenveld ervoor zorgde dat de aanval niet bereikt werd.
Dan weet je dat alleen twee aanvallers vervangen voor twee andere aanvallers geen verschil gaat maken.
Spijtig, maar het is niet anders.
Schitterend!
pi_56660165
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:47 schreef BoNi het volgende:

[..]

Stekelenburg pakt nog een goede bal als we op 2-1 staan waardoor je nog een enigszins in de wedstrijd blijft.
0 punten of 1 punt, had me echt geen fuck uitgemaakt.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:53:45 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660205
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:47 schreef BoNi het volgende:

[..]

Een vies hobbelig veld, laag schot en een laagstaande zon midden in je gezicht maken dit echt een lastige bal voor de keeper.
Ik zou eerder de vier veldspelers iets verwijten bij de 1-0.
Tuurlijk pakt ie er ook wel ballen uit, maar ik vond het een houdbaar schot, maar ik val hem verder niet af hoor. Het was natuurlijk weer drama qua verdedigen, das waar.

Leuk ook dat we een dodelijk, keiharde verdediger als Kuffour halen, beetje jammer dat hij niet kan spelen en tegen de tijd dat hij kan spelen is het een maand te laat.. Slimme zet man!

Wat een prutsclub is Ajax geworden, er klopt werkelijk niets meer....
Get woke, go broke!
pi_56660246
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Leuk ook dat we een dodelijk, keiharde verdediger als Kuffour halen, beetje jammer dat hij niet kan spelen en tegen de tijd dat hij kan spelen is het een maand te laat.. Slimme zet man!
Inderdaad, geniaal .
  maandag 11 februari 2008 @ 09:59:04 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660271
Ik snap dat echt niet hoor, die vent was duidelijk een wanhoopsdaad oid. Anders haal je hem toch een maand eerder zodat ie in de "week van de waarheid" mee kan spelen? Ik zeg niet dat we dan wel van Vitesse, PSV en Roda hadden gewonnen, maar wat heb je nu nog aan die vent?

Volgend seizoen, misschien......
Get woke, go broke!
pi_56660274
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:

EN ook was de 1-0 houdbaar Steek [afbeelding].
0-1 was niet houdbaar man.. heb je zelf wel eens op goal gestaan? Precies wat hierboven al gezegd wordt.. laaghangende zon.. goed geplaatste bal in de verre hoek.. simpelweg kansloos..

Des te triester is het om de schuld bij Steek te zoeken als die kutkop van een lamah daarvoor 4 spelers met 1 beweging uitkapt..
pi_56660352
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:01 schreef DarkShine het volgende:
Het grote ajax laat zien dat het maar een subtopper is als er een scheids is die niet alles in hun voordeel fluit.

Nogmaals, bedank jullie eigen spelers met hun waardeloze mentaliteit!
Onzin dat men arrogant is binnen het veld. Er werdt gister af en toe goed gevoetbalt, Ajax had hier gewoon ruim, zeer ruim overheen moeten gaan want men was veel beter

Maar ja, dat waren we ook tegen Vitesse Sparta etc.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56660384

Ik neem mijn woorden terug, hier is duidelijk te zien dat Huntelaar zijn arm gebruikt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56660391
Stuk op highlow.nl

Ajax gaat weer opbouwen, alweer

http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=917
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56660399
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

Ik neem mijn woorden terug, hier is duidelijk te zien dat Huntelaar zijn arm gebruikt
was ook wel terecht afgefloten maar al gaf ie die pingel was de wedstrijd TOTAAL anders verlopen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')