Als je even je ogen opendoet zie je dat hij niet buitenspel staat. Wat kan het spelletje toch moeilijk zijn voor sommigenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het feit dat KJH buitenspel stond op het moment dat de vrije trap genomen word en de intentie heeft om de bal nog een andere kant op te koppen. Dat is de reden waarom de goal werd afgekeurd. Zoals hij ervoor staat is het ook nog eens hinderlijk buitenspel.
Was KJH als een zoutzak blijven staan of teruggelopen telde die.
[ afbeelding ]
Maargoed, de buitenspel staande KJH valt Castro idd niet lastig.
Twijfelgeval dus. Maar dan nog. Kijk hoe die, op het moment dat de bal er is, tegen Castro aanhangt in de 5.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je even je ogen opendoet zie je dat hij niet buitenspel staat. Wat kan het spelletje toch moeilijk zijn voor sommigen
Die foto die ik had gepost staat er momenteel dus niet meer. Ook niet meer op de site van Koempel. Daarop was dus echter wel duidelijk te zien dat KJH tegen Castro aanspringt op het moment dat deze naar de bal wilt gaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:46 schreef denthemen het volgende:
DS: Op mijn foto is duidelijk te zien dat hij er niet tegen aan komt, mocht jij andere foto's hebben wil ik ze graag zien en zal ik jou gelijk geven mocht het echt zo zijn.
Het is niet alleen het feit dat we nu 9 punten achter staan, het is het feit dat zoiets gewoon niet mag gebeuren
Er zit een meter ruimte tussen die twee, manquote:Op maandag 11 februari 2008 08:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twijfelgeval dus. Maar dan nog. Kijk hoe die, op het moment dat de bal er is, tegen Castro aanhangt in de 5.
Snap jullie frustratie wel hoor. Het laatste beetje hoop op een prijs kunnen jullie nu ook vergeten.
Lees mijn bericht nog eens. Blinde vink.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zit een meter ruimte tussen die twee, man_!
blinde vink
Is ook elk seizoen weer hetzelfde liedje. Stel kleuters daar bovenin.quote:'Keizer kon niet goed overweg met Van Geel'
--------------------------------------------------------------------------------
10 februari 2008
Een verstoorde arbeidsrelatie met Martin van Geel heeft ten grondslag gelegen aan het vertrek van Piet Keizer bij Ajax. Dat wist Johan Derksen zondagavond te melden in het tv-programma RTL Voetbal Insite. Volgens de journalist kon Keizer - net als eerder de vertrokken trainer Henk ten Cate - niet goed overweg met de technisch directeur van Ajax. Ook zou de voormalige technisch adviseur tegen de komst van enkele spelers zijn geweest.
Samen met Ten Cate zou Keizer afgelopen zomer getracht hebben om het aantrekken van enkele spelers te verhinderen. Hierbij ging het volgens Derksen om spelers die binnen het budget van Ajax passen, maar de club niet wezenlijk sterker maken. Ook meldde de hoofdredacteur van Voetbal International dat Keizer binnen Ajax geen voorstander was van de mogelijke aanstelling van Marco van Basten als nieuwe trainer.
Ja nu weten we het wel. Ga maar weer weg, want je bent zelf de grootste huillie als het aankomt op scheidsrechterlijke dwalingen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:01 schreef DarkShine het volgende:
Het grote ajax laat zien dat het maar een subtopper is als er een scheids is die niet alles in hun voordeel fluit.
Nogmaals, bedank jullie eigen spelers met hun waardeloze mentaliteit!
Haha, op die 0.04 megapixel foto van jequote:Op maandag 11 februari 2008 07:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals hiet te zien is raakt Huntelaar Castro totaal niet, er zit nog ruimte tussen de keeper en KJH in. Dat de keeper vervolgens zo dom is om er onder door te gaan is zijn probleem. Het feit dat er niemand van Roda ging protesteren zei wel genoeg denk ik
Nou en?quote:Op maandag 11 februari 2008 08:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Als je even je ogen opendoet zie je dat hij niet buitenspel staat. Wat kan het spelletje toch moeilijk zijn voor sommigen
Dat wist Gerard Cox in 1970 alquote:Op maandag 11 februari 2008 09:08
Oh, Ajax is dood, gecondoleerd allen...
Wat een bullshit, je mag in de 5 meter de keeper niet aanraken, maar Castro duwde zelf iemand weg en wij kregen de overtreding tegen, echt, we hebben zelf mongolen als scheidsrechters maar deze vent wat te stom om te schijten zo slecht...quote:Op maandag 11 februari 2008 09:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nou en?
Je mag in de 5 sowieso niet meespringen met de keeper.
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nou en?
Je mag in de 5 sowieso niet meespringen met de keeper.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Je mag alleen niet tegen de keeper opspringen of je ledematen gebruiken, bewust hinderen dus.
Niet om te zeiekn hoor, maar die gebruikte ie toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je niet mee mogen springen?
Als je gewoon recht omhoog springt en je kop tegen de bal zet, dan kun je nooit teruggefloten worden.
Je mag alleen niet tegen de keeper opspringen of je ledematen gebruiken, bewust hinderen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |