quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef denthemen het volgende:
Ook echt Sony als tv merk en geen philips
jeuzus jij bent ook nog scherp op zondagavondquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef denthemen het volgende:
Ook echt Sony als tv merk en geen philips
S'avonds ook meer dan s'ochtendsquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
jeuzus jij bent ook nog scherp op zondagavond
dat weet niemand. Er is alleen iets.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Het dialect van de scheids verklaart een hoop.
Wat is er met Leo ?
Die bal was er anders ook ingegaan denk ik maargoed.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik zit nou nog eens naar die afgekeurde goal te kijken en zie dat de speler die de keeper hinderde ook buitenspel stond op het moment van spelen. Misschien toch wel goed gezien van de scheids/grens.
Jij hebt je bronnen tochquote:
Dat zei ik ook. Suarez staat niet eens hinderlijk buitenspel. Die keeper stond zelf te prutsen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=915
100% genaait bij die goal, Huntelaar bij de keeper STAAT niet buitenspel daar, en het is toch echt 200% een penalty, en die overtreding laat ik het daar maar niet over hebben.
Schandalig dat het niet minstens geel was.
Verder moet je de kansen maken maargoed![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:17 schreef jna het volgende:
Koster zet volgens mij Bakkiesjokoe gewoon in de basis zodat ie niet over z'n wissels hoeft na te denken. Gewoon elke wedstrijd Rommedahl erin en Bakkiesjokoe eruit omdat ie geen 1 goede bal geeft
Nee, heb jij ook rolluiken?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeej
Jasza was het gezellig hier in Kerkrade|?
Scheids wilde al een goal gevenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
edit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |