alles is te clearen in 1 avond, niet alleen karaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef tonks het volgende:
TBC is super casual. Geen attunements, makkelijk te gearen (Zul'aman reset 2 keer per week) karazhan is te clearen in een avond etc.
Gz! lol check all die comments op thottbot: http://thottbot.com/i1482quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, ik lootte net Shadowfang in SFKKan het geld goed gebruiken
Ik had ongeveer het zelfde als jij. Ik was gestopt met WoW en zat in een guild die net AQ40 had gecleared.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vraag me dus af of ik genoeg te doen zou hebben als ik nu TBC haal en veel casual'er (spelling?) ga spelen? Iemand advies
?
Dat is echt gelul.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Thormodo het volgende:
Zo kan je bijvoorbeeld in een weekje je Class-specific epic pvp gear (5 stuks) halen, zonder echt veel te spelen op een dag.
Volgens mij ook hoor. Het kan natuurlijk wel als je 24/7 speelt maar als we het over casual hebben dan lukt dat nooitquote:
Lies.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef CittaR het volgende:
en ja... warriors zijn overpowered in bg's
Inderdaad, je hebt zeker zo'n 70k+ honor nodig, en een hele rits BG marks, en een casual speler haalt dat zeker niet in een week.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij ook hoor. Het kan natuurlijk wel als je 24/7 speelt maar als we het over casual hebben dan lukt dat nooit
Heb er meer een hekel aan in Arena, maxe rogue = instant dood meestalquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef GI het volgende:
Over bg's gesproken. Als er iets irritant is zijn het rogues wel.
Geen ontkomen aan die krengen.
Casual lukt je dat niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij ook hoor. Het kan natuurlijk wel als je 24/7 speelt maar als we het over casual hebben dan lukt dat nooit
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef GI het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb er meer een hekel aan in Arena, maxe rogue = instant dood meestal
Geen attunements, *KUCH*. Ik ben al dagen 900g aan het grinden voor mn flyer voordat ik überhaupt Kara in kan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef tonks het volgende:
TBC is super casual. Geen attunements, makkelijk te gearen (Zul'aman reset 2 keer per week) karazhan is te clearen in een avond etc.
Hmm, eerder een bloodnicht danquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Blood Knight = Blood Elf Paladin
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, eerder een bloodnicht dan
Ice block > blinkquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef GI het volgende:
The stealth detection increase is +30, which is the same as 6 levels. This means a level 64 hunter can detect a level 70 rogue at the same distance as a level 70 that doesn't have stealth detection increasing effects.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg dat je met een hunter lvl 29 in een bg zit en je doet Track Hidden, van hoever zie je die sluiperds dan aankomen?
Nah, na de ShS is de Mage gewoon dood.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
> Frost nova, wegrennen, poly, pyroblast, doei Rogue
Ok bold is rogue en italian is magequote:
Nah, ik doe geen theorycraft PvPquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Ok bold is rogue en italian is mage
Kidneyshot Ice Block Ice block debuffen Frost Nova blink Rank 1 Frostbolt Shadowstep Nog een blink + frostbolts en icelancers!
Typisch een rogue die meteen opgeeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, ik doe geen theorycraft PvP
Ik zat al te twijfelen maar ach je begrijpt wat ik bedoel dus zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef GI het volgende:
Het is Italic niet Italian. Italic is scheef en italian is luid en schreeuwerig op een onverstaanbaar toontje
geloof me een beetje rogue krijgt mij zo neerquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:34 schreef CittaR het volgende:
bouw gewoon wat resilience op, dan kan een rogue niets meer... had ooka ltijd problemen met druids en hunters maar meestal kan ik die nu makkelijk hebben.... warlocks zijn natuurlijk een eitje.
enige class waar ik enige problemen mee heb zijn frostmages... maar ze hoeven maar 1 ding fout te doen en ik heb ze
Naar mijn beste weten zijn Shadowfang en Searing Blade BoEquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:26 schreef tonks het volgende:
solo je sfk voor bop items?
En ik heb er nog één. De eindstand (denk ik): 2x Truesilver Shafted Arrows, 8x Lovely Black Dresses en 14x Romanic Picnic Baskets.quote:
Ik heb net weer mn mannetje (vrouwtje eigenlijk) enigzinds gelevelt..quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef JanaX het volgende:
[..]
jij speeld WoW? :|
kom op kilrogg spelen!(horde natuurlijk, alliance is voor pussies)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef JanaX het volgende:
(horde natuurlijk, alliance is voor pussies)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |