quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:23 schreef Troel het volgende:
Niet zeuren Levi, jouw foto's zijn prachtig! Anders hadden ze niet in ons trouwalbum gezeten!
En nee miss_d, geen commentaar graag op deze uitspraak
ha ha ik moest echt hard lachenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Alleen kan ik nog steeds mezelf niet fotograferen.![]()
Ik ken ook nog wel een paar visagistes. Gebruik voor fotografie namelijk wel eens visagie. Kan wel eens vragen of ze ook dat soort dingen doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef tessie het volgende:
Ik zou ook erg graag een videograaf hebben, maar mijn Lief vind er weer helemaal nix aan. En ik vind ze ook wel veeeel te duur.... Dus het wordt ws ook gewoon een van de gasten die wat films (en dan wel bibberig en de verkeerde momenten haha!) , en afmonteren.. ehm, nee.... dat zit er dan niet in.... Maar ja, ik vind ook wel beter iets dan niets.
Hebben jullie trouwens allemaal iemand die de makeup voor je doet? Ik weet niet zo goed waar ik zo iemand moet vinden....
Kijk da's ook lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag zijn we voor mijn vriend nog even weg geweest voor zijn pak,er moesten nog blouses (ook op maat) bij gemaakt worden,als ie wil kan die nu sávonds een andere blouse aandoen.Gelijk voor schoenen gekeken,ook geslaagd .....en tot mijn grote verbazing ook voor mezelf,ik zag ze staan en nog precies in de kleur van mijn jurkWij zijn dus kwa kleding helemaal klaar,van top tot teen!!
Je kunt ook een videozuil huren, kunnen mensen een boodschap inspreken. Lijkt me ook wel erg grappig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef tessie het volgende:
Ik zou ook erg graag een videograaf hebben, maar mijn Lief vind er weer helemaal nix aan. En ik vind ze ook wel veeeel te duur.... Dus het wordt ws ook gewoon een van de gasten die wat films (en dan wel bibberig en de verkeerde momenten haha!) , en afmonteren.. ehm, nee.... dat zit er dan niet in.... Maar ja, ik vind ook wel beter iets dan niets.
Hebben jullie trouwens allemaal iemand die de makeup voor je doet? Ik weet niet zo goed waar ik zo iemand moet vinden....
Ohh dat zou fijn zijn, heel graagquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:44 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel een paar visagistes. Gebruik voor fotografie namelijk wel eens visagie. Kan wel eens vragen of ze ook dat soort dingen doen?
Kan ik me inderdaad herinneren dat we het er ooit over gehad hebben... volgens mij had ik toen een bedrijfje in mijn woonplaats gevonden dat zo'n zuil leverde... maar die kan ik nu niet meer vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
Wij hebben ook zitten denken aan zo'n zuil
Ik vind dat idee van jullie wel erg leuk, met een foto in het gastenboek.quote:Achteraf gezien was dat denk ik leuker geweest dan wat we nu hadden, want van sommige mensen is geen foto en van anderen is wel een foto maar staat er niets in het boek
Zorg dan dat iemand de foto's maakt die foto's kan maken, maar zorg er ook voor dat er een of twee mensen staan die zich daarmee bezig houden. 1 om de foto te maken, de ander om de mensen in het boek te laten schrijven. Als ze niets weten, prima, zet dan je naam erinquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ik me inderdaad herinneren dat we het er ooit over gehad hebben... volgens mij had ik toen een bedrijfje in mijn woonplaats gevonden dat zo'n zuil leverde... maar die kan ik nu niet meer vinden.![]()
[..]
Ik vind dat idee van jullie wel erg leuk, met een foto in het gastenboek.Alleen werkt zoiets inderdaad niet perfect in de praktijk.
Toch denk ik wel dat wij ook zoiets gaan doen.
Die 1ste fotoquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig![]()
De taart was trouwens lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal je even PMmen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef tessie het volgende:
[..]
Ohh dat zou fijn zijn, heel graag
En zo'n videozuil lijkt me idd ook wel koelToch maar eens ff kijken hoe dat precies werkt en wat het kost enzo...
Jeuj foto's van sjimz!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |