abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 08:08:45 #51
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56659166
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

eigen beweging?

nou ik had toch een andere indruk, ze is weggepest uit nederland

onder het mum van.. laten we de boel bij elkaar houden..

ze moest weg uit nederland... zodat de rust weer zou keren.. dat hoopte balkenende
-edit-

Natuurlijk, het was blamerend hoe Verdonk ten koste van Hirsi Ali haar daadkrachtige imago wilde behouden, maar gelukkig werd ze teruggefloten door de gehele Nederlandse politiek, inclusief Balkenende, en behield Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit. Zij had allang besloten om naar Amerika te gaan voor haar carriere, haar goed recht overigens, en door alle hectiek, waaronder de problemen met haar buren die teveel last hadden van de dreiging en beveiligingsmaatregelen, werd het moment van vertrekken vervroegd.

-edit-

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 11-02-2008 12:49:52 ]
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 11 februari 2008 @ 08:41:17 #52
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_56659382
Het verhaal ligt iets genuanceerder.
In Frankrijk kijken ze op tegen vrijheidsdenkers, een soort van elite. Frankrijk heeft ook een rijke historie als het gaat om juist deze mensen te beschermen of een podiumplaats te geven. Hier in 'Ollanda' kijken we slechts naar de rekening. Frankrijk wil haar graag hebben en neemt de kosten van de beveiliging over. Hoewel er ook constructies mogelijk zijn dat de beveiliging door de EU betaald wordt.
De vraag is niet of ze Franse nationaliteit krijgt.... maar wanneer.

Bron : BNR
pi_56659464
Zou het niet kunnen dat de mensen die zich in Nederland zo tegen Islam afzetten ook mensen zijn die zich afzetten tegen 'niet-westerse allochtonen' en niet-westerse dingen in het algemeen?
AYA's huidskleur geeft niet echt de 'boerenkool met worst-uitstraling' van Wilders.
pi_56659507
-edit- Is verwijderd

[ Bericht 75% gewijzigd door paddy op 11-02-2008 13:07:36 ]
pi_56659524
Ach als die opportunistische illegaal geen geld meer kost voor de Nederlandse staat is dat alleen maar goed. Zou me verder niet drukmaken om wat de Franse elite over ons denkt.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:15:30 #56
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56659752
quote:
Op maandag 11 februari 2008 08:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

tja zolang het bij ordinair schelden blijft. Vind ik het best.
Oh jee, ik noem je dom. Nou, wat een ordinair gescheld. Hoe durf ik dat te doen tegen een user die zo respectvol omgaat met andere users met teksten als "jij ziet haar liever dood, is het niet? had dat brutale wijf maar haar bek moeten dichthouden" en "ben je tegen de vrijheid op meningsuiting? ben jij van mening dat je geen kritiek mag hebben op religie?"

Ik toon inhoudelijk aan dat al jouw aannames over Hirsi Ali niet kloppen en jij valt over het woordje dom. Het toegeven van je fouten zou veel beter overkomen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56659755
Een Europese oplossing kost ook Nederlands geld.

Ik vind het maar en rare situatie. Toen Balkenende een bezoekje bracht aan de Russische president Poetin werd er door Kamerleden aan de minister van Buitenlandse Zaken geëist hem op te bellen voor nadere instructies met het aanhangig maken van de kwestie van de mensenrechten in Rusland.
Hoe hypocriet is deze situatie, waarin de burgerrechten van een bedreigde landgenoot niet worden bewaakt?
Deze situatie lijkt normaal te zijn, maar houdt alleen op wanneer moslims tot inkeer komen en ophouden met hun laffe intimidaties.

Over laf gesproken, dat is natuurlijk ook bedreigde slachtoffers aan hun lot over laten of je oren laten hangen onder de bedreigingen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56660015
quote:
Op maandag 11 februari 2008 08:41 schreef Drugshond het volgende:
In Frankrijk kijken ze op tegen vrijheidsdenkers, een soort van elite. Frankrijk heeft ook een rijke historie als het gaat om juist deze mensen te beschermen of een podiumplaats te geven. Hier in 'Ollanda' kijken we slechts naar de rekening. Frankrijk wil haar graag hebben en neemt de kosten van de beveiliging over. Hoewel er ook constructies mogelijk zijn dat de beveiliging door de EU betaald wordt.

Het schijnt dat Sarkozy bij voorbaat al naar Europees geld voor haar beveiliging begint te hengelen. Als de Fransen gaan beseffen dat hun nieuw binnengehaalde trofee in de V.S. haar huidige werkgever wenst te blijven werken i.p.v. bij een van de glorieuze, toonaangevende instituten in Frankrijk, voorspel ik alvast dat het enthousiasme flink getemperd zal worden. Het zou me niets verbazen als Hirsi Ali straks de facto dezelfde beveiliging krijgt als in Nederland: alleen binnen de eigen landsgrenzen.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:39:06 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_56660030
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef damian5700 het volgende:
Over laf gesproken, dat is natuurlijk ook bedreigde slachtoffers aan hun lot over laten of je oren laten hangen onder de bedreigingen.
Ze wordt niet aan haar lot overgelaten... alleen koos ze er voor naar een ander land te gaan. prima, maar dan is de verantwoordelijkheid voor haar beveiliging ook voor dat andere land. Heel simpel. Zodra ze voet op Nederlandse bodem zet krijgt ze weer door Nederland bekostigde beveiliging.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_56660355
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ze wordt niet aan haar lot overgelaten... alleen koos ze er voor naar een ander land te gaan. prima, maar dan is de verantwoordelijkheid voor haar beveiliging ook voor dat andere land. Heel simpel. Zodra ze voet op Nederlandse bodem zet krijgt ze weer door Nederland bekostigde beveiliging.
Volgens mij was het advies van Balkenende, dat Hirsi Ali maar beter weg kon blijven.
Daarnaast was, volgens het zeggen van Hirsi Ali, pas nadat zij verhuisd was de kennisgeving dat de financiering van de beveiliging zou stoppen.
pi_56660442
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Montov het volgende:

[..]

Oh jee, ik noem je dom. Nou, wat een ordinair gescheld. Hoe durf ik dat te doen tegen een user die zo respectvol omgaat met andere users met teksten als "jij ziet haar liever dood, is het niet? had dat brutale wijf maar haar bek moeten dichthouden" en "ben je tegen de vrijheid op meningsuiting? ben jij van mening dat je geen kritiek mag hebben op religie?"

Ik toon inhoudelijk aan dat al jouw aannames over Hirsi Ali niet kloppen en jij valt over het woordje dom. Het toegeven van je fouten zou veel beter overkomen.
dit zijn mijn aannames over Hirsi Ali:

ze is een ex-moslim
ze steld misstanden aan de kaak ( positie vrouwen, homo's enz)
ze wordt met de dood bedreigt omdat ze haar mening verkondigd(kritiek uit over bepaalde aspecten van een religie)

nou welke van deze aannames, heb jij onderuit gehaald?

geen enkele, ze kloppen stuk voor stuk
  maandag 11 februari 2008 @ 10:16:43 #62
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56660538
Wat een ontzettend zielige vertoning.. uitspraken als 'de erfgename van Voltaire', en die arrogantie om Frankrijk neer te zetten als hoofdstad van het intellectuele kapitaal en laatste vluchtoord voor vrijheidsdenkers.. laten we voor het gemak vooral vergeten dat de zeer enge kruistocht van Hirsi Ali toch echt te maken heeft met jeugdtrauma's.. ik zou iets kunnen zeggen over de verkeerde lippen dichtnaaien.. maar doe ik niet
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 11 februari 2008 @ 10:19:25 #63
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56660584
Ik zie nog nog een bewering over Hirsi Ali:
quote:
nou ik had toch een andere indruk, ze is weggepest uit nederland

onder het mum van.. laten we de boel bij elkaar houden..

ze moest weg uit nederland... zodat de rust weer zou keren.. dat hoopte balkenende
Nota bene de post waarop ik reageer.

Maar goed, de kern van het verhaal is dat Amerika, haar nieuwe permanente verblijfplaats, verantwoordelijk is voor haar veiligheid. Dus je kan je beter richten op de onvoldoende bescherming vdoor het land of the free.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56660833
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dit zijn mijn aannames over Hirsi Ali:

ze is een ex-moslim
ze steld misstanden aan de kaak ( positie vrouwen, homo's enz)
ze wordt met de dood bedreigt omdat ze haar mening verkondigd(kritiek uit over bepaalde aspecten van een religie)

nou welke van deze aannames, heb jij onderuit gehaald?

geen enkele, ze kloppen stuk voor stuk
kloppen ? hoe weet jij dat ?

1 .. is zij wel een ex-moslim .. voor hetzelfde geld is zij nog steeds lid van het broederschap en werkt zij als infiltrant .. het blinde fanatisme is er iig nog wel

2 .. dezelfde misstanden zijn al eerder door andere vrouwen/mensen aan de kaak gesteld, maar dan zonder bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen .. en waren het niet juist die vrouwen, homo's etc, haar 'doelgroep', die haar vroegen haar bek dicht te houden omdat ze meer schade dan goed doet ?

3 .. ze is met de dood bedreigt door een klein groepje nederlandse moslims, klopt, maar er is geen fatwa oid, dus geen internationale bedreiging .. dus de noodzaak van beveiliging in de States zie ik niet zo ..

leuk stukje leesvoer dit artikel .. http://www.militantislammonitor.org/article/id/1940 ..
pleased to meet you
pi_56660897
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:16 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een ontzettend zielige vertoning.. uitspraken als 'de erfgename van Voltaire', en die arrogantie om Frankrijk neer te zetten als hoofdstad van het intellectuele kapitaal en laatste vluchtoord voor vrijheidsdenkers.. laten we voor het gemak vooral vergeten dat de zeer enge kruistocht van Hirsi Ali toch echt te maken heeft met jeugdtrauma's.. ik zou iets kunnen zeggen over de verkeerde lippen dichtnaaien.. maar doe ik niet
Ik vraag me dan ook af wat er in de banlieus zou gebeuren als blijkt dat haar beveiliging in de States wel betaald wordt maar in die buurten na de zoveelste belofte van verbetering nog steeds niets gebeurd
pleased to meet you
  maandag 11 februari 2008 @ 10:43:04 #66
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_56660922
Wat mij een beetje verbaast is dat er steeds met het vinger naar Nederland wordt gewezen terwijl Hiris Ali nu net zo zeer (of meer zelfs aangezien ze er woont) landgenoot is van de Amerikanen. En waar wij (zover ik weet) nog steeds haar beveiliging betalen (snap de kritiek op Nederland dan ook niet echt) heeft de VS volgens mij nog geen cent uitgegeven hieraan. Waarom krijgt de VS dan niet dezelfde kritiek? Als het al zo zou zijn dat we iemand in het buitenland moeten beschermen dan zou je op zijn minst verwachten dat we de kosten delen met de VS aangezien die net zo zeer (zo niet meer) verantwoordelijk zijn.

Maar goed als de Fransen haar willen beschermen met eigen geld (dus niet Europees) dan is het een goede zaak toch? Voor iedereen mooie oplossing. Hirsi Ali nog steeds veilig, Nederland heeft geen uitgaven meer en de Fransen hebben mooie PR en kunnen zich erop beroepen de vrijhaven te zijn van vrijdenkende mensen oid.
En ik vind het prima als er mensen zijn die hierdoor denken dat Nederland enkel denkt om de rekening en niks geeft om beschermen van mensen en hun denkbeelden.
pi_56663283
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:37 schreef moussie het volgende:

[..]

kloppen ? hoe weet jij dat ?

1 .. is zij wel een ex-moslim .. voor hetzelfde geld is zij nog steeds lid van het broederschap en werkt zij als infiltrant .. het blinde fanatisme is er iig nog wel

2 .. dezelfde misstanden zijn al eerder door andere vrouwen/mensen aan de kaak gesteld, maar dan zonder bevolkingsgroepen tegen elkaar uit te spelen .. en waren het niet juist die vrouwen, homo's etc, haar 'doelgroep', die haar vroegen haar bek dicht te houden omdat ze meer schade dan goed doet ?

3 .. ze is met de dood bedreigt door een klein groepje nederlandse moslims, klopt, maar er is geen fatwa oid, dus geen internationale bedreiging .. dus de noodzaak van beveiliging in de States zie ik niet zo ..

leuk stukje leesvoer dit artikel .. http://www.militantislammonitor.org/article/id/1940 ..
als het waar is wat jij zegt, dat ze nog steeds moslim is .. en maar doet alsof

wat is dan haar belang om dit te doen? wat bereikt ze hiermee dan ?
pi_56663724
Gefeliciteerd extremistische moslims en Geert Wilders, dit hebben jullie als Kriegswilligen toch weer mooi voor elkaar gekregen, smerig uitschot

[ Bericht 0% gewijzigd door NLweltmeister op 11-02-2008 13:11:10 ]
pi_56663905
Persoonlijk gebagger weggehaald. Probeer het eens met een discussie zonder flames.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 11 februari 2008 @ 15:09:47 #70
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56665838
quote:
Op maandag 11 februari 2008 08:41 schreef Drugshond het volgende:

Het komt ook, denk ik, omdat Frankrijk meer een land is voor theoretische denkers, filosofen e.d. En wij in Nederland meer pragmatisch, constructief ingesteld zijn. In Frankrijk vinden ze het mooi als je essays vol met mooie moeilijke woorden schrijft. In Nederland vinden we het mooi als je met werkende oplossingen komt.

Mevrouw Hirsi Ali is altijd meer van het eerste dan het tweede geweest. Ik wens haar dan ook veel succes toe in Frankrijk.
  maandag 11 februari 2008 @ 17:58:25 #71
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_56668547
Het parasitair vermogen van Hirsi Ali Magan is wel ongelooflijk!
Ik ken geen enkel soort uit het vierrijkenstelsel dat overspringt op zoveel gastheren. Zelfs de vlo die een verwoestende werking op het Middeleeuwse Europa ( de Zwarte dood) had en 1/3 van de Europese bevolking indirect uitroeide, bleef bij een gastheer. De rat.
Maar Hirsi Magan/Ali/.. maakt het wel erg bont.
Even een lijst van haar jumps:

Somalie -> Saudi Arabie-> Kenia -> Duitsland-> Nederland -> VS -> Frankrijk (?).

Hoe lang voordat Hirsi Ali het geliefde Frankrijk de rug toekeert en een mes plant in het hart van haar fanatieke Franse aanhangers?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 11 februari 2008 @ 19:34:46 #72
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56670176
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Super7fighter het volgende:
Even een lijst van haar jumps:

Somalie -> Saudi Arabie-> Kenia -> Duitsland-> Nederland -> VS -> Frankrijk (?).
Zo ze heeft al behoorlijk wat landen gehad
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56670415
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

als het waar is wat jij zegt, dat ze nog steeds moslim is .. en maar doet alsof

wat is dan haar belang om dit te doen? wat bereikt ze hiermee dan ?
Als jij ziet waar zij begonnen is en je kijkt naar waar zij nu zit .. wat denk je zelf ?
pleased to meet you
pi_56670881
Goed dat die laffe houding van het kabinet nu ook Europees flink te kakken wordt gezet.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56673768
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:12 schreef Strolie75 het volgende:
Goed dat die laffe houding van het kabinet nu ook Europees flink te kakken wordt gezet.
Hmz .. wat ik mij dan afvraag .. wie wordt er eigenlijk wel permanent beveiligd buiten de grens op kosten van het 'vaderland' ? Volgens mij is dat toch heel normaal dat je dat buiten de grens zelf bekostigd .. ?
Ik ben dan ook niet zo verbaasd dat Salman Rushdie hier zo fel op inspringt, zover mij bekend moest hij het grootste gedeelte van zijn beveiliging tijdens korte buitenlandse trips zelf betalen, uit de opbrengsten van zijn boek
pleased to meet you
  maandag 11 februari 2008 @ 22:43:15 #76
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56674618
Wat een ontzettend genante vertoning zeg.. ze voelt zich duidelijk op haar gemak in de rol van zielige bedrieigde monddood in de steek gelaten vrijheidsdenker cq superfilosofe cq wereldverbeteraar
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_56674698
Heel dom misschien, maar wat heeft AhA de afgelopen tijd bereikt dan? In hoe verre is de vrijheid waar zij zich sterk voor maakt door haar veranderd of aan de kaak gesteld, dat wat anderen hebben nagelaten?

Mijn kijk op haar is niet echt door een overvloed aan kennis besmet. Ik heb meer het idee dat ze omarmd wordt door de intellectuelen die over haar rug willen laten zien hoe geëmancipeerd ze zijn. Gewoon omdat zij zo'n reputatie heeft, maar is die gestoelt op feiten?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:00:56 #78
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56676456
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:45 schreef Dirkh het volgende:
Heel dom misschien, maar wat heeft AhA de afgelopen tijd bereikt dan? In hoe verre is de vrijheid waar zij zich sterk voor maakt door haar veranderd of aan de kaak gesteld, dat wat anderen hebben nagelaten?

Mijn kijk op haar is niet echt door een overvloed aan kennis besmet. Ik heb meer het idee dat ze omarmd wordt door de intellectuelen die over haar rug willen laten zien hoe geëmancipeerd ze zijn. Gewoon omdat zij zo'n reputatie heeft, maar is die gestoelt op feiten?
Helemaal mee eens. Frankrijk zit vol met dat soort intellectuelen, dus vandaar dat ze daar meteen ontvangen wordt. Daarom lopen de alle internationale intellectuelen ook zo met haar weg. En als je dan als nuchtere Hollander op merkt dat het allemaal gelul zonder daden is, wordt je neer gezet als een moslimlievelingetje en vrijheid van meningsuiter hater.
pi_56676655
Nou, wat een briljante actie van de Nederlandse regering is dit weer geweest. Je zou bijna een voorstander van de EU worden.
pi_56677089
pleased to meet you
pi_56677110
Tof, over een half jaar staat Parijs weer in de fik als die kuthoer d'r besneden bek opendoet .
-
pi_56677228
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tof, over een half jaar staat Parijs weer in de fik als die kuthoer d'r besneden bek opendoet .
Zij is toch echt niet van plan om Washington te verlaten heb ik de indruk .. ze wil alleen maar bereiken dat Europa/Frankrijk/Nederland voor haar beveiliging betaald in de States .. mi zit zij gewoon bikkelhard iedereen tegen iedereen uit te spelen ..
en dat past wonderwel, als een missend puzzelstukje, precies in mijn scenario van 'stiekum nog steeds lid van het broederschap', groningse jojo
pleased to meet you
pi_56677663
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Zij is toch echt niet van plan om Washington te verlaten heb ik de indruk .. ze wil alleen maar bereiken dat Europa/Frankrijk/Nederland voor haar beveiliging betaald in de States .. mi zit zij gewoon bikkelhard iedereen tegen iedereen uit te spelen ..
en dat past wonderwel, als een missend puzzelstukje, precies in mijn scenario van 'stiekum nog steeds lid van het broederschap', groningse jojo
Mm, tegen elkaar uit te spelen? Denk je dat de Fransen die een lans voor haar breken door haar uitgespeeld zijn tegen de Nederlandse regering dan? Ik denk dat er weldegelijk mensen zijn die het (los van wat zij probeert uit te spelen, wel of niet) voor haar willen opnemen hoor. Ook Freek de Jonge deed het bij Pauw en Paul, ook Adriaan van Dis deed het, volgens mij, in zelfde uitzending.
En wat betekent dat? Stiekem nog lid van het broederschap? Welk broederschap?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 12-02-2008 03:30:06 ]
I´m back.
pi_56678517
Als toch iedereen zo begaan zou zijn met de veiligheid van Ayaan in Amerika, waarom is het haar dan niet gelukt genoeg geld voor beveiliging bijeen te harken ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:42:00 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56679105
Haat zaaien, liegen en uit het niets blaten. Het duurde een paar jaar voordat Nederland inzag dat deze Somalische keizerin helemaal geen kleren droeg.
Maar boontje komt om haar loontje. Ik denk trouwens dat het in de VS helemaal niet zo gevaarlijk is voor haar. Wie kent haar daar?
The End Times are wild
pi_56680310
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 03:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, tegen elkaar uit te spelen? Denk je dat de Fransen die een lans voor haar breken door haar uitgespeeld zijn tegen de Nederlandse regering dan? Ik denk dat er weldegelijk mensen zijn die het (los van wat zij probeert uit te spelen, wel of niet) voor haar willen opnemen hoor. Ook Freek de Jonge deed het bij Pauw en Paul, ook Adriaan van Dis deed het, volgens mij, in zelfde uitzending.
En wat betekent dat? Stiekem nog lid van het broederschap? Welk broederschap?
Idd, er lopen/liepen aardig wat Nederlandse intellectuelen weg met haar, gek genoeg hoor je daar nu vrij weinig van .. ? Zou dat komen omdat die dame het zorgvuldig heeft nagelaten om de ware toedracht uit de doeken te doen in de rest van de wereld, dat zij zonder enige schaamte gebruik heeft gemaakt en nog maakt van halve waarheden en misverstanden om haar positie te versterken ? Hoeveel van al die lui die nu op Nederland zitten te schelden zijn bekend met het feit dat zij hoe dan ook naar de States zou gaan bvb ..
Dus ja, zij heeft ons internationaal aardig wat schade toegebracht door mensen in hun waan te laten, en dat gebeurd iedere keer met het doel om er zelf beter van te worden .. en dat noem ik dan mensen tegen elkaar uitspelen .. wat waren wij ook alweer volgens haar, in verval, allemaal dhimmi's en appeasement politici toch ? Leuke binnenkomer bij het AEI, bevestigd het lekker minachtend neer kijken op die Nederlanders met hun drugs, euthanasie en homo-huwelijk, en dat zijn dan uitspraken die gedaan zijn kort nadat zij ondanks haar leugens haar paspoort mocht houden omdat al die dhimmi's en appeasement politici het voor haar opnamen ..

En het broederschap ..
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Brotherhood
pleased to meet you
pi_56680772
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar jouw bronvermelding over de bewering, dat Hirsi Ali lid is (of is geweest) van het Moslimbroederschap.

Verder lijkt me de bewering, dat Hirsi Ali voor haar eigen gewin landen tegen elkaar uitspeelt niet conform de feiten.
Hoe past bijvoorbeeld de aanbieding van Denemarken of het Europees parlement in deze complottheorie?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:24:57 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56680905
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef moussie het volgende:

[..]

Idd, er lopen/liepen aardig wat Nederlandse intellectuelen weg met haar, gek genoeg hoor je daar nu vrij weinig van .. ?
Maar noem nu eens één intellectuele, diepgaande of filosofische uitspraak van mevrouw AhA? Of één gedachte of theorie die iets verder gaat dan een op de onderbuik !! gebaseerd haatgevoel jegens de Islam?
Het zijn de kleren van de keizer. een hoop geblaat zonder fundement. En de enige reden dat het geaccepteerd werd, zelfs door een behoorlijk deel van de intellectuele gemeenschap, is dat het de juiste (vluchtelinge, zwart, ex-moslimea, pot?) op de juiste tijd en plaats was. Qua timing valt das AhA-erlebnis niets te verwijten, nee.
The End Times are wild
pi_56682345
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:17 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw bronvermelding over de bewering, dat Hirsi Ali lid is (of is geweest) van het Moslimbroederschap.
hij is vast nog ergens online te inden, de uitzending van Zembla toen .. compleet met verklaringen van klasgenootjes en foto's met outfit van het broederschap .. volgens eigen zeggen, in dezelfde documentaire, beseft zij op 9/11 dat zij het had kunnen zijn in dat vliegtuig, dat was de ommekeer
quote:
Verder lijkt me de bewering, dat Hirsi Ali voor haar eigen gewin landen tegen elkaar uitspeelt niet conform de feiten.
Hoe past bijvoorbeeld de aanbieding van Denemarken of het Europees parlement in deze complottheorie?
Ik vraag me af waarom Denemarken en Frankrijk het überhaupt aanbieden, die zouden bij een overzeese beveiliging tegen precies dezelfde problemen aanlopen, risicoanalyse door buitenlandse veiligheidsdiensten wordt niet toegestaan, Frankrijk en Denemarken zijn bereid jaarlijks een aanzienlijke som neer te tellen terwijl zij niet mogen kijken of dat geld al dan niet terecht wordt uit gegeven ?
En je bedoelt het Denemarken waar zij nog niet eens naar toe kan om haar prijs in ontvangst te nemen, men kon haar veiligheid niet garanderen ?
Maw, het is wel even leuk en goedkoop scoren in de media, en ondertussen lekker sneren naar dopeland Nederland, het enige land waar we tot nu geen grootscheepse rellen hebben gehad, zoals in Frankrijk en Denemarken ..
En het voorstel van het EP was niet specifiek voor haar dacht ik, meer een algemeen fonds, in te voeren onder voorzitterschap van de fransen .. om Hamon te citeren „Wie zegt dat Frankrijk of een ander land wel altijd bescherming zal bieden in de toekomst?”
Of te wel, wel met de eer willen strijken maar alvast zorgen dat het jezelf geen cent gaat kosten

Anyway, dat zij haar paspoort mocht houden ondanks al haar gelieg is vergeten, dat zij geruime tijd wel door Nederland in het buitenland is beveiligd, wat zover mij bekend een unicum is, is vergeten .. Salman Rushdie is vergeten dat zijn beveiliging zich ook beperkte tot britisch grondgebied ..
terug naar mijn eerdere vraag .. sinds wanneer worden burgers die op eigen initiatief gaan wonen in het buitenland om te gaan werken voor een lokaal bedrijf beveiligt op kosten van het vaderland ?
pleased to meet you
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:54:17 #90
111528 Viajero
Who dares wins
pi_56682411
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoezo 'laten worden'? Als Nederlands staatsburger en dus ingezetene van de EU kan HA zonder problemen de Franse nationaliteit aanvragen.
Je mag je als EU burger zonder problemen overal in de EU vestigen. Dat betekent niet dat je ook direct de nationaliteit mag aanvragen.

Hier in het VK moet je bv vijf jaar hier wonen voor je de nationaliteit mag aanvragen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:57:49 #91
111528 Viajero
Who dares wins
pi_56682464
quote:
Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Grappig.

Mevrouw liegt voor haar asielaanvraag, komt desondanks in de Kamer, strijkt Belastinggeld op (allemaal gebaseerd op die valse inform,atie), gaat vervolgens tot het uiterste om een bevolkingsgroep te beledigen, krijgt dan bescherming, vertrekt naar een ander land en verwacht dat nog steeds wij betalen voor haar grote bek? Je kunt je standpunt ook op een andere manier uiten en een normale discussie aangaan, in plaats van je uiterste best te doen zoveel mogelijk mensen op hun tenen te trappen en tegen hun schenen te schoppen.

Terug naar Somalie met een stempel op haar voorhoofd dat ze nooit meer Europa in mag, net als we doen met alle andere leugenaars die hier asiel willen aanvragen en betrapt worden.

Laat ze lekker in Frankrijk gaan zitten. Of nog beter: In Frans Guyana odf een dergelijk oerwoudland. Beveiliging is daar erg goedkoop.
Inderdaad, als je je standpunten niet precies zo formuleert als L_V wil dan verdien je het om gedood te worden door een Moslimradicaal.

Vrijheid van meningsuiting houdt natuurlijk op als L_V het niet met je mening eens is.

En jij had geschiedenis gestudeerd? Diep triest dat je zulke totalitaire denkbeelden hebt.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_56682621
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar noem nu eens één intellectuele, diepgaande of filosofische uitspraak van mevrouw AhA? Of één gedachte of theorie die iets verder gaat dan een op de onderbuik !! gebaseerd haatgevoel jegens de Islam?
Het zijn de kleren van de keizer. een hoop geblaat zonder fundement. En de enige reden dat het geaccepteerd werd, zelfs door een behoorlijk deel van de intellectuele gemeenschap, is dat het de juiste (vluchtelinge, zwart, ex-moslimea, pot?) op de juiste tijd en plaats was. Qua timing valt das AhA-erlebnis niets te verwijten, nee.
tja, ze zat idd mooi in te haken op 9/11 .. het was wel een bliksemcarrière vanaf dat moment, binnen nog geen 5 jaar in Washington, het centrum van de macht, in de periode switchend van sociaal-links (opkomen voor laag opgeleide asielzoekers die geweigerd worden) naar neo-con rechts
pleased to meet you
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:00:35 #93
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56685426
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:48 schreef Devrim_ het volgende:
Leuk...gaat ze iig niet meer zeiken dat NL haar beveiliging moet betalen
Sowieso moet daar ons belastinggeld niet heen, evenmin naar Wilders. Als ze politiek radicaal willen zijn dokken ze maar voor hun eigen beveiliging.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:04:39 #94
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56685493
quote:
Op maandag 11 februari 2008 06:08 schreef WallOfStars het volgende:
Dat mens heeft geen recht op een nederlands paspoort, vanwege 2 redenen

1. Ze is VIA een EU land naar Nederland gekomen.
2. Heeft gelogen op asiel aanvraag.
Alleen die 2e reden is echt een reden om haar het Nederlanderschap te weigeren.

Afpakken, dat is een heel andere zaak. Eens gegeven, pak je een nationaliteit heel moeilijk af. (Nou ja, onze oosterburen hadden in 1935 een wet doorgevoerd om Joden gemakkelijk te ontdoen van het Duits staatsburgerschap, maar sinds die tijd is het zo goed als onmogelijk).

Alleen bij hoogverraad, zoals voorbeeld Ponke Prinse, kan het staatsburgerschap worden afgepakt. Ook een gevallen van fraude zoals bij Hirsi is het mogelijk, maar die kwestie is allang geweest, en oude koeien hoeven we niet meer uit de sloot te halen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:12:41 #95
111528 Viajero
Who dares wins
pi_56686581
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Sowieso moet daar ons belastinggeld niet heen, evenmin naar Wilders. Als ze politiek radicaal willen zijn dokken ze maar voor hun eigen beveiliging.
Oftewel: mensen die niet oproepen tot geweld gaan we niet beschermen tegen mensen met te lange tenen die wel oproepen tot geweld.

Heel fraai.

Ik ben het niet eens met wat AHA of Wilders zeggen, maar ik vind dat zolang zeniet oproepen tot geweld (wat ze niet doen) ze bescherming verdienen tegen agressieve idioten die dat wel doen.

Als we dat niet doen, wat is dan de volgende stap? Mensen met gematigder opinies die ook niet precies zijn wat de agressieve medemens wil moeten ook maar hun mond houden? Totdat iedereen maar zijn mond moet houden, want de mensen die met geweld dreigen hebben gelijk? En de mensen die niet precies zeggen wat de radicalen willen die hebben het aan zichzelf te danken?

Wat als jouw geliefde Obama bedreigt wordt door de Aryan Nation oid, dan moet ie ook maar zijn mond houden?

Ik had van jou toch een iets verstandiger standpunt verwacht...
pi_56686676
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:12 schreef Viajero het volgende:

[..]

Oftewel: mensen die niet oproepen tot geweld gaan we niet beschermen tegen mensen met te lange tenen die wel oproepen tot geweld.

Heel fraai.

Ik ben het niet eens met wat AHA of Wilders zeggen, maar ik vind dat zolang zeniet oproepen tot geweld (wat ze niet doen) ze bescherming verdienen tegen agressieve idioten die dat wel doen.

Als we dat niet doen, wat is dan de volgende stap? Mensen met gematigder opinies die ook niet precies zijn wat de agressieve medemens wil moeten ook maar hun mond houden? Totdat iedereen maar zijn mond moet houden, want de mensen die met geweld dreigen hebben gelijk? En de mensen die niet precies zeggen wat de radicalen willen die hebben het aan zichzelf te danken?

Wat als jouw geliefde Obama bedreigt wordt door de Aryan Nation oid, dan moet ie ook maar zijn mond houden?

Ik had van jou toch een iets verstandiger standpunt verwacht...
Dus als bvb Leon de Winter (ik roep maar wat) nu bedreigt zou worden heeft die maar door ons betaalde bescherming te krijgen, ook als die naar het buitenland verhuist ?
pleased to meet you
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:38:29 #97
111528 Viajero
Who dares wins
pi_56686907
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Dus als bvb Leon de Winter (ik roep maar wat) nu bedreigt zou worden heeft die maar door ons betaalde bescherming te krijgen, ook als die naar het buitenland verhuist ?
Dat vind ik wel ja. Of wil jij dat een aantal radicalen door dreiging met geweld mag bepalen wat er wel of niet gezegd wordt in Nederland?

Wat het bij AHA nog erger maakt is dat zij in de tweede kamer zat, en dat we in Nederland het kennelijk niet belangrijk vinden dat een volksvertegenwoordiger kan zeggen wat ze zelf wil zonder bedreigd te worden.

Nogmaals, ik ben het niet met AHA eens, maar ik vind wel dat ze het recht heeft op bescherming tegen bedreiging terwijl ze alleen haar mening uit.
pi_56687036
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat vind ik wel ja. Of wil jij dat een aantal radicalen door dreiging met geweld mag bepalen wat er wel of niet gezegd wordt in Nederland?

Wat het bij AHA nog erger maakt is dat zij in de tweede kamer zat, en dat we in Nederland het kennelijk niet belangrijk vinden dat een volksvertegenwoordiger kan zeggen wat ze zelf wil zonder bedreigd te worden.

Nogmaals, ik ben het niet met AHA eens, maar ik vind wel dat ze het recht heeft op bescherming tegen bedreiging terwijl ze alleen haar mening uit.
In Nederland krijgt ze het dan ook .. waar het om gaat is dat buitenlandse veiligheidsdiensten in Amerika geen toegang krijgen tot de gegevens die nodig zijn om de goede beveiliging te leveren, zij wil een soort blanco check dus ..

Maar je beseft dat je nu feitelijk stelt dat iedere nederlander die in het buitenland bedreigt wordt, om wat voor reden dan ook, eigenlijk recht heeft op 24/7 bescherming betaald uit jouw geldbuidel ?
pleased to meet you
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:47:36 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_56687038
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

En die krijgt ze ook. Binnen de grenzen van het Koninkrijk der Nederlanden en Aruba. Daarbuiten? En terecht.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:09:47 #100
111528 Viajero
Who dares wins
pi_56687355
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En die krijgt ze ook. Binnen de grenzen van het Koninkrijk der Nederlanden en Aruba. Daarbuiten? En terecht.
Dus als je je mening wil geven dan mag je nooit meer op vakantie, laat staan in het buitenland wonen? Leuke keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')