Ik moest lachenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
jij ziet haar liever dood, is het niet?
had dat brutale wijf maar haar bek moeten dichthouden
ze heeft het er zelf naar gemaakt, hoe durft ze, om kritiek te hebben op een religie
nee, dat doen we hier niet hoor, in het vrije westen
geweldig, dat is de juiste instelling , vind ikquote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Overigens hoeft ze niet dood hoor..Op deze manier maakt ze zich alleen maar meer belachelijker.
wel eens van Salman Rushdie gehoord?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef Montov het volgende:
Ze verblijft in Amerika; ze heeft daar een permanente verblijfsvergunning gekregen. Nederland heeft een overgangsperiode betaalt tot het moment dat de directeur van de Amerikaanse immigratiedienst zei "We welcome her to the protection provided by the U.S Constitution".
Wat bleek: alleen (ex-) presidenten krijgen voldoende bescherming bij extra gevaar in de VS.
En nu is Nederland opeens de schuldige, en schuimbekt ene Jojo uit Groningen over hoe *wij* zo tegen de vrijheid van meningsuiting zijn. Snapt u het nog?
Het is helemaal niet raar voor een land om bescherming te bieden aan je ingezetenen. Daarom wijs ik er ook op dat Amerika, de nieuwe permanente verblijfsplaats van Hirsi Ali, daar in eerste instantie verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
wel eens van Salman Rushdie gehoord?
zo raar is het niet hoor, om bescherming te bieden
eigen beweging?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is helemaal niet raar voor een land om bescherming te bieden aan je ingezetenen. Daarom wijs ik er ook op dat Amerika, de nieuwe permanente verblijfsplaats van Hirsi Ali, daar in eerste instantie verantwoordelijk voor is.
Salman Rushdie had trouwens een totaal misplaatste en ongepaste opmerking door Hirsi Ali "the first refugee from Western Europe since the Holocaust" te noemen, en dat terwijl ze toch echt uit eigen eigen beweging naar Amerika ging voor haar carriere. Was ze in Nederland gebleven dan had ze nog steeds voldoende beveiliging gekregen, wat ook blijkt uit het feit dat ze die onlangs ook heeft gekregen toen ze hier weer was.
Auw.quote:The Somali-born author, who repudiated traditional Islam in her best-selling memoir, "Infidel," fled her adopted Netherlands for America this year in the face of threats from radical Muslims, thereby becoming, as Salman Rushdie and Sam Harris wrote in the Los Angeles Times, the first political refugee from Western Europe since the Holocaust.
Cosign ... zal niet wakker liggen om haar.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:57 schreef Zyggie het volgende:
Ze geeft blijkbaar niet zoveel om een nationaliteit, Frans, Amerikaans, Nederlands, Somalisch, Fries, het is haar om het even, zolang zij er maar baat bij heeft.
Vooral pijnlijk voor Newsweek zelf, zoveel onwetendheid. Hoofdschuldige aan AHA's voortijdige (want naar de VS ging ze sowieso) vertrek is nog steeds een populistische (inmiddels ex-)minister, en niet moslimradicalen.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:00 schreef popolon het volgende:
Newsweek schreef een tijdje geleden dit:
[..]
Auw.
Tsk tsk, ze komt op voor de slachtoffers van een religie. Afvalligen, homo's, vrouwen, ongelovigen. Bovendien heeft ze kritiek op een indoctrinerend denksysteem (en op praktijken, zoals vrouwenbesnijdenis), dat is haar goed recht. Dat recht dient verdedigd te worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
gaat vervolgens tot het uiterste om een bevolkingsgroep te beledigen
Dat maakt haar nog niet minder een politieke vluchteling.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:11 schreef qwertysss336 het volgende:
[..]
Vooral pijnlijk voor Newsweek zelf, zoveel onwetendheid. Hoofdschuldige aan AHA's voortijdige (want naar de VS ging ze sowieso) vertrek is nog steeds een populistische (inmiddels ex-)minister, en niet moslimradicalen.
Helemaal niet. Ze kwam verdomme terug omdat ze geen geld meer kreeg van het land dat ze 'ontvlucht' was. Ze had geen politiek asiel gevraagd, ze werd niet gedwongen uitgezet.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat maakt haar nog niet minder een politieke vluchteling.
Ja, NL staat er weer fraai op dan.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Zou wel een afgang zijn voor Nederland als ze haar nederlandse paspoort moet inleveren om als franse wel veilig te zijn.
Ik schaam me diep![]()
Wat heb ik er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:38 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ze kwam verdomme terug omdat ze geen geld meer kreeg van het land dat ze 'ontvlucht' was. Ze had geen politiek asiel gevraagd, ze werd niet gedwongen uitgezet.
Jij was zeker de eerste economische vluchteling uit west-europa nadat de internetbubble was geknapt?.
Want? Waarvoor vluchtte ze? Het ergste wat haar had kunnen overkomen was dat - conform de Nederlandse wetten - haar Nederlanderschap zou worden afgenomen wegens het opgeven van een valse naam (wat uiteindelijk niet eens gebeurde omdat draaikont Verdonk uiteindelijk toch vond dat het Somalische recht ook een beetje geldt in Nederland..).quote:Op zondag 10 februari 2008 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat maakt haar nog niet minder een politieke vluchteling.
Niks persoonlijks, slechts om aan te geven hoe absurd de uitspraak is.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Toch vreemd dat de vertoning van Submission haar in Amerika hoofdzakelijk kritiek heeft opgeleverd .. ik heb destijds toch aardig wat all-american-girls voor de camera zien verklaren dat zij die film beledigend vonden .. daar zijn ze iig nog niet vergeten dat battered women niets te maken heeft met je geloofquote:Op zondag 10 februari 2008 23:29 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Tsk tsk, ze komt op voor de slachtoffers van een religie. Afvalligen, homo's, vrouwen, ongelovigen. Bovendien heeft ze kritiek op een indoctrinerend denksysteem (en op praktijken, zoals vrouwenbesnijdenis), dat is haar goed recht. Dat recht dient verdedigd te worden.
Politkovskaya en Litvinenko waren volgens jou zeker ook geen bescherming waardig geweest?
In Nederland misschien, en dan vooral slechts bij bepaalde groeperingen. In het buitenland maakt vooral Nederland en de Nederlandse regering zich hiermee belachelijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Overigens hoeft ze niet dood hoor..Op deze manier maakt ze zich alleen maar meer belachelijker.
Golddigger anyonequote:Op maandag 11 februari 2008 03:19 schreef djnospinzone het volgende:
Sneu.. goedkoop... hoereren.. bedelen.. kutwijf.. slechts enkele termen die mij te binnen schieten bij het horen van dit nieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |