Er wordt maar steeds gezegd dat Sven meestal nog met de handrem erop rijdt. Ik ben benieuwd wat hij kan als iedereen op scherp staat en hij echt uit zijn slof moet schieten.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Arcee het volgende:
Benieuwd naar de komende jaren, met name het Olympische waar iedereen weer piekt.
Hebben we wel eens beter gezien nog van hem, toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef golfer het volgende:
Ongekend machtsvertoon van Kramer op de 10 km.
Tom Egbers? Engels voetbal? Vast iets van die strekking.quote:
dat kan ook om 22.45quote:Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tom Egbers? Engels voetbal? Vast iets van die strekking.
Verheijen een pluim?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef Tommeke het volgende:
Wüst, Olde Heuvel en ook Verheijen verdienen een pluim.
Wat zei die?quote:Prachtige sneer van Kramer richting Fabris trouwens!
Ja, lijkt me toch wel zwaar voor Wüst.quote:
Verheijen z'n 10 doel ik ook op.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verheijen een pluim?Nou ja, die 10km was wel goed, maar 't toernooi was flut.
[..]
Wat zei die?
Oh bedoelde je dat. Joh dat hebben we gisteren al besprokenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Verheijen z'n 10 doel ik ook op.
Kramer werd gister na de 5k geinterviewd en zei ronduit dat Fabris z'n tijd slecht was. (heeft ie ook gelijk ik)
En toen zei de interviewer dat Fabris iets van problemen had met de afstelling van z'n schaatsen, waarop Kramer antwoord: 'Tsss, daar heb je toch maanden de tijd voor?'
Had 'n druk weekend en geen tijd te fokken en oude topics door te lezenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh bedoelde je dat. Joh dat hebben we gisteren al besproken
Nu mag Veldkamp 'm nog wat techniek bij brengen, want meer dan krabbelen kan je het toch niet noemen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef Szura het volgende:
jammer toch dat Hedrick geen medaille won, zou wel de bekroning zijn voor de comeback
hij heeft bewezen dat ie met die stijl wereldrecords kan rijden dus waarom niet? Ik vind dat altijd zo'n flauwekul, iemand techniek bijbrengen. Als een sporter zich daar prettig bij voelt en er goede resultaten mee behaalt waarom zou je het dan gaan veranderen? en z'n mentaliteit maakt hem een prachtige sporter hoewel hij wel een irritant mannetje isquote:Op zondag 10 februari 2008 19:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nu mag Veldkamp 'm nog wat techniek bij brengen, want meer dan krabbelen kan je het toch niet noemen.
Bij nader inzien, laat die techniek maar. Ik kijk wel naar dat gekrabbel, het kost 'm vast meer energie dan technisch mooi rijden.
Waarom krijgen we tegenwoordig nooit meer de ereronde te zien?
Het maakt dat ik niet graag naar hem kijk, dat mag toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Szura het volgende:
[..]
hij heeft bewezen dat ie met die stijl wereldrecords kan rijden dus waarom niet? Ik vind dat altijd zo'n flauwekul, iemand techniek bijbrengen. Als een sporter zich daar prettig bij voelt en er goede resultaten mee behaalt waarom zou je het dan gaan veranderen? en z'n mentaliteit maakt hem een prachtige sporter hoewel hij wel een irritant mannetje is
Techniek komt bij mij niet eens op de eerste plaats. Ik bewonder Kramer om zijn ongelofelijk rondetijden en zijn machtsvertoon in een race. Ik bewonder Hedrick om zijn vechtermentaliteit en om zijn altijd spectaculaire races. Davis krijgt respect omdat hij vanuit een bijna uitzichtloze opening een wereldrecord 1000 m rijdt en Fabris om zijn minimale verval bij de 1500m.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het maakt dat ik niet graag naar hem kijk, dat mag toch?
Ik ben erg blij dat de nederlandse rijders bijna allemaal technisch mooi rijden. Maakt het voor mij fijner om naar ze te kijken.
Zou Sven krabbelend a la Hedrick over de streep komen zou ik deze opmerking ook gemaakt hebben.
Gunda Niemann vond ik ook een lijdensweg om naar te kijken op een 5km.
Desalniettemin heb je gelijk dat juist als je technisch niet zo begaafd bent het een behoorlijke mate van mentale veerkracht vereist om dit te bereiken en dat bewonder ik dan ook in Hedrick.
Zie je mij ergens zeggen dat stijl voor mij het allerbelangrijkste is??quote:Op zondag 10 februari 2008 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Techniek komt bij mij niet eens op de eerste plaats. Ik bewonder Kramer om zijn ongelofelijk rondetijden en zijn machtsvertoon in een race. Ik bewonder Hedrick om zijn vechtermentaliteit en om zijn altijd spectaculaire races. Davis krijgt respect omdat hij vanuit een bijna uitzichtloze opening een wereldrecord 1000 m rijdt en Fabris om zijn minimale verval bij de 1500m.
Ieder heeft zijn eigen stijl maar de stijl komt bij mij echt op een lagere plaats
Het nieuwe wereld record op de 5 km dat hij na een week terug pakte bijvoorbeeld. Hij was echt pis link dat hij he tkwijt was.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er wordt maar steeds gezegd dat Sven meestal nog met de handrem erop rijdt. Ik ben benieuwd wat hij kan als iedereen op scherp staat en hij echt uit zijn slof moet schieten.
Het biedt ruimte voor mooie dingen gezien het speels gemak waarmee hij nu in de rondte lijkt te rijden.
Ik was er dit weekend niet, vandaarquote:Op maandag 11 februari 2008 02:20 schreef popolon het volgende:
Maar drie topics voor DE wedstrijd. Waar is de tijd gebleven?
Hoewel je de titel toch meer aan de klasse van Paulien van dit weekend moet toeschrijven, dan aan het niet in vorm zijn van Ireen. Dit was toch wel de ultieme bekroning voor de hele ontwikkeling die ze met name het laatste 1,5 jaar heeft doorgemaakt. Die gaat echt nog wel verder groeien inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 08:51 schreef Ericr het volgende:
Benieuwd of van Deutekom een tussenpaus is of dat ze nog kan verbeteren en het Wust de komende jaren nog lastig gaat maken. Een Wust in de vorm van vorig jaar bij het WK lijkt me in ieder geval redelijk onverslaanbaar, behalve dan door een Klassen in vorm.
Ik was er ook niet, net als tong en dat scheeltquote:Op maandag 11 februari 2008 10:11 schreef Hankster het volgende:
Trouwens...maar 3 delen. Dat hebben we toch wel eens beter gedaan
Je hebt de eer hoog gehoudenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:50 schreef Hankster het volgende:
Ik heb toch behoorlijk m'n best gedaan, buiten dan tijdens de 10km...maar het mocht niet baten
Normaalgesproken gaat Wust weer domineren de komende jaren. De 500 kan ze minstens een halve seconde harder en de 1500 loopt ook niet dit seizoen (Hamar uitgezonderd).quote:Op maandag 11 februari 2008 08:51 schreef Ericr het volgende:
Benieuwd of van Deutekom een tussenpaus is of dat ze nog kan verbeteren en het Wust de komende jaren nog lastig gaat maken. Een Wust in de vorm van vorig jaar bij het WK lijkt me in ieder geval redelijk onverslaanbaar, behalve dan door een Klassen in vorm.
Het ziet er dan misschien niet uit, maar z'n techniek is heel behoorlijk, de door hem geintroduceerde double push is enorm effectief.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nu mag Veldkamp 'm nog wat techniek bij brengen, want meer dan krabbelen kan je het toch niet noemen.
Bij nader inzien, laat die techniek maar. Ik kijk wel naar dat gekrabbel, het kost 'm vast meer energie dan technisch mooi rijden.
En niet alleen de ontwikkeling die ze onder Kemkers heeft doorgemaakt. Die oogst nu maar de basis is gelegd door van Nieuwenhuijzen en den Elsenquote:Op maandag 11 februari 2008 09:52 schreef Hankster het volgende:
[..]
Hoewel je de titel toch meer aan de klasse van Paulien van dit weekend moet toeschrijven, dan aan het niet in vorm zijn van Ireen. Dit was toch wel de ultieme bekroning voor de hele ontwikkeling die ze met name het laatste 1,5 jaar heeft doorgemaakt. Die gaat echt nog wel verder groeien inderdaad
Leukquote:Op maandag 11 februari 2008 11:08 schreef Bruce117 het volgende:
Paulin en Ireen zijn vanavond te gast bij Holland Spor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |