Er wordt maar steeds gezegd dat Sven meestal nog met de handrem erop rijdt. Ik ben benieuwd wat hij kan als iedereen op scherp staat en hij echt uit zijn slof moet schieten.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:25 schreef Arcee het volgende:
Benieuwd naar de komende jaren, met name het Olympische waar iedereen weer piekt.
Hebben we wel eens beter gezien nog van hem, toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef golfer het volgende:
Ongekend machtsvertoon van Kramer op de 10 km.
Tom Egbers? Engels voetbal? Vast iets van die strekking.quote:
dat kan ook om 22.45quote:Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tom Egbers? Engels voetbal? Vast iets van die strekking.
Verheijen een pluim?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef Tommeke het volgende:
Wüst, Olde Heuvel en ook Verheijen verdienen een pluim.
Wat zei die?quote:Prachtige sneer van Kramer richting Fabris trouwens!
Ja, lijkt me toch wel zwaar voor Wüst.quote:
Verheijen z'n 10 doel ik ook op.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verheijen een pluim?Nou ja, die 10km was wel goed, maar 't toernooi was flut.
[..]
Wat zei die?
Oh bedoelde je dat. Joh dat hebben we gisteren al besprokenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Verheijen z'n 10 doel ik ook op.
Kramer werd gister na de 5k geinterviewd en zei ronduit dat Fabris z'n tijd slecht was. (heeft ie ook gelijk ik)
En toen zei de interviewer dat Fabris iets van problemen had met de afstelling van z'n schaatsen, waarop Kramer antwoord: 'Tsss, daar heb je toch maanden de tijd voor?'
Had 'n druk weekend en geen tijd te fokken en oude topics door te lezenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh bedoelde je dat. Joh dat hebben we gisteren al besproken
Nu mag Veldkamp 'm nog wat techniek bij brengen, want meer dan krabbelen kan je het toch niet noemen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef Szura het volgende:
jammer toch dat Hedrick geen medaille won, zou wel de bekroning zijn voor de comeback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |