abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56677652
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 01:32 schreef Trigger_Hippie het volgende:
Valentijnsdag is alleen voor inspiratieloze mensen als TS.
Happy Valentine
Valentijnsdag is spannend als je single bent en nog niet compleet verzuurd Waar ik me aan erger is dat het commercieel is. Mijn dochtertje van elf is helemaal gek op een jongetje uit een andere klas en ze wist niet wat te doen. Mijn advies aan haar was, geef hem een kaartje op Valentijnsdag, daar is het namelijk voor bedoelt Desnoods anoniem in zijn tas stoppen in de pauze oid...........lief toch?

Als die dag al iets betekend voor mij dan is het dit soort lieve acties. Een breedbeeld voor je man of een nieuwe jurk voor je vrouw kopen valt daar voor mij niet onder.

Valentijndag is klein, lief, schattig en liefst anoniem.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56678357
Op de middelbare en basisschool was valentijnsdag inderdaad leuk ja, voor de redenen die Morwen hierboven zegt. Echter komt het als je wat ouder word over als "Het is vandaag valentijnsdag, dus je MOET iets met je geliefde doen of iets voor je geliefde kopen.".
pi_56679035
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Valentijn is voor je geheime liefde, rukker.
Dus ik was vroeger heimelijk verliefd op mijn oma.
Goh, weer wat nieuws geleerd
pi_56679092
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 02:56 schreef Morwen het volgende:

[..]

Valentijnsdag is spannend als je single bent en nog niet compleet verzuurd Waar ik me aan erger is dat het commercieel is. Mijn dochtertje van elf is helemaal gek op een jongetje uit een andere klas en ze wist niet wat te doen. Mijn advies aan haar was, geef hem een kaartje op Valentijnsdag, daar is het namelijk voor bedoelt Desnoods anoniem in zijn tas stoppen in de pauze oid...........lief toch?
Nee het is kansloos.
pi_56679497
valentijn was leuk toen we nog op de basischool zaten, stiekum kaartjes sturen en kaartjes krijgen ..

oe oe oe oe, van wieeee zou die toch zijn!?
De volgende dag op school iedereen aankijken van wie die nou toch kon wezen ;P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_56679612
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat lach ik me toch altijd weer suf om die valentijnshaters. Ze doen er niet aan 'vanwege het principe'. Oftewel ze vinden het een commercieel gebeuren.

Laat ik vooropstellen dat de meeste valentijnshaters natuurlijk helemaal geen principes hebben, maar simpelweg een hekel aan valentijn hebben omdat ze eraan worden herinnerd dat ze in hun hele leven nog niet 1 persoon zijn tegengekomen die zijn of haar leven met dat van hem- of haarzelf heeft willen delen. Ze zijn dus gewoon jaloers.

Dan heb je ook nog de valentijnhater die wel een partner heeft. Deze roept dat het een commercieel gebeuren is. Uiteraard een makkelijke oplossing om een sterk staaltje oerhollandse mentaliteit ten toon te spreiden; het geld mag je lekker in je zak houden. En dat je vriend / vriendin daar heel anders over denkt? Boeien! Die vind het ook een commercieel feest!

Oeh en als het commercieel is, dan is het natuurlijk fout. Zullen we dan ook maar even het volgende afschaffen:

- kerst
- sinterklaas
- pasen
- alle concerten
- alle dansevenementen
- restaurants
- bioscopen

Het is allemaal wel leuk, maar commercieel he, dus dan mag het niet.

Conclusie; Mensen doe niet zo triest alsof je principes hebt en laat mensen gewoon lekker vieren wat ze willen vieren terwijl je zelf in een hoekje ligt te huilen, maar val anderen niet lastig met je zuurpruimerigheid.

Zo, en wat zal ik nu eens gaan kopen voor m'n vriendinnetje met valentijn...
Ik doe niet aan valentijn omdat ik niet zo'n dag nodig ben om aan mijn vriendin kenbaar te maken dat ik van haar hou.
Dus.
Geforceerd gedoe.
pi_56679973
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:20 schreef Elixabete het volgende:
Valentijn is Amerikaans
en alles wat Amerikaans is haat ik
Net zoals TS een vuile gore wannabee Amerikaan.

Commie
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_56680412
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:04
Oeh en als het commercieel is, dan is het natuurlijk fout. Zullen we dan ook maar even het volgende afschaffen:

- kerst Ja
- sinterklaas Ja
- pasen Ja
- alle concerten neh
- alle dansevenementen neh
- restaurants neh
- bioscopen neh
pi_56680573
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:11 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik doe niet aan valentijn omdat ik niet zo'n dag nodig ben om aan mijn vriendin kenbaar te maken dat ik van haar hou.
Dus.
Geforceerd gedoe.
Ook dat is al 10 x gezegd Het is ook niet dat ik het NODIG heb. Ik heb kerst ook niet NODIG om gezellig met z'n allen te eten. En ik heb ook geen verjaardag nodig om bij iemand een biertje te gaan drinken. Maar het zijn wel van die gelegenheden die leuk zijn om aan mee te doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_56681406
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ook dat is al 10 x gezegd Het is ook niet dat ik het NODIG heb. Ik heb kerst ook niet NODIG om gezellig met z'n allen te eten. En ik heb ook geen verjaardag nodig om bij iemand een biertje te gaan drinken. Maar het zijn wel van die gelegenheden die leuk zijn om aan mee te doen.
Ik hou altijd van mijn vriendin. Al die andere feesten die jij zo leuk als vergelijkingsmeteriaal neemt zijn letterlijk maar 1x per jaar.
Ik hou 24/7 van mn vriendin, niet 1 dag int jaar zoals sinterklaas.

Dus ik vind valentijn --> andere feest een aanzienlijk verschil.
pi_56681496
Bovendien is het, zoals al eerder vermeld, voor je geheime liefde. Je vriendin heeft er geen fuck mee te maken. Tenzij jij je maitresse je vriendin noemt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56683267
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bovendien is het, zoals al eerder vermeld, voor je geheime liefde. Je vriendin heeft er geen fuck mee te maken. Tenzij jij je maitresse je vriendin noemt.
Juist ja, iedereen die aan valentijn doet doet het voor zijn geheime liefde ja...
Het word nu eenmaal zo gezien dat je iets voor je vriendin doet, dat het vroeger anders was...tjah.
Vroeger was het hakenkruis ook helemaal niet de associeren met hitler.
pi_56683773
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik hou altijd van mijn vriendin. Al die andere feesten die jij zo leuk als vergelijkingsmeteriaal neemt zijn letterlijk maar 1x per jaar.
Ik hou 24/7 van mn vriendin, niet 1 dag int jaar zoals sinterklaas.

Dus ik vind valentijn --> andere feest een aanzienlijk verschil.
En je geeft je vriendin ook elke dag een cadeautje (of uiteten, bios wat dan ook)?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_56684703
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En je geeft je vriendin ook elke dag een cadeautje (of uiteten, bios wat dan ook)?
Leer eens begrijpend lezen knul. Je haalt er alleen uit wat jezelf wil lezen.
Sommige mensen hebben geen speciale dag nodig om aandacht te geven aan hun vriendin.
Die andere feestdagen die jij aangeeft hebben of een religieuze oorsprong, of is een kinderfeest. Volwassenen hebben het niet nodig om elkaar voldoende aandacht te geven. Dat betekend dus niet dat je ieder dag iets aan je partner moet geven, op wat liefde na dan.
Ga maar lekker als klapvee Valentijn vieren. Als er iets niet romantisch is, is het wel de liefde verklaren op een door het bedrijfsleven bepaalde dag.
pi_56685730
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Leer eens begrijpend lezen knul. Je haalt er alleen uit wat jezelf wil lezen.
Sommige mensen hebben geen speciale dag nodig om aandacht te geven aan hun vriendin.
Die andere feestdagen die jij aangeeft hebben of een religieuze oorsprong, of is een kinderfeest. Volwassenen hebben het niet nodig om elkaar voldoende aandacht te geven. Dat betekend dus niet dat je ieder dag iets aan je partner moet geven, op wat liefde na dan.
Ga maar lekker als klapvee Valentijn vieren. Als er iets niet romantisch is, is het wel de liefde verklaren op een door het bedrijfsleven bepaalde dag.
Leer jij zelf es lezen, zelfverklaarde volwassen vent Ik heb valentijnsdag ook niet NODIG om aandacht te geven aan mijn vriendin, want die geef ik veel aandacht op heel veel dagen in het jaar, maar OOK op Valentijnsdag, maar dit zul jij niet begrijpen met je beperkte verstandelijke vermogens want als je aan Valentijnsdag doet dan ben je alleen op die dag lief voor mekaar en de rest van het jaar niet
pi_56685832
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Leer jij zelf es lezen, zelfverklaarde volwassen vent Ik heb valentijnsdag ook niet NODIG om aandacht te geven aan mijn vriendin, want die geef ik veel aandacht op heel veel dagen in het jaar, maar OOK op Valentijnsdag, maar dit zul jij niet begrijpen met je beperkte verstandelijke vermogens want als je aan Valentijnsdag doet dan ben je alleen op die dag lief voor mekaar en de rest van het jaar niet
Waarom dan als nog op valentijn, waar niet orgineel doen en het twee dagen eerder of is de commerciele mood er dan vanaf?
pi_56686022
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:26 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Waarom dan als nog op valentijn, waar niet orgineel doen en het twee dagen eerder of is de commerciele mood er dan vanaf?
Waarom ga je niet een week voor kerst alle cadeautjes uitpakken?
pi_56686030
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een hoop belachelijke conclusies en dan niet eens ingaan op het werkelijk belangrijke punt dat ik aan snij. Wacht, ik zal het makkelijk voor je maken. Het punt wat ik wil maken zal ik dik gedrukt weer geven:
Het is totaal niet romantisch om je liefde te betuigen op een dag die door commercie bepaald is. Derhalve is het participeren aan valentijn alles, behalve romantisch.
pi_56686198
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom ga je niet een week voor kerst alle cadeautjes uitpakken?
Moet je niet bij mij zijn ik doe niet aan kerst
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:59:41 #120
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56686384
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
En dan mag jij me vertellen wat kerst nog betekent zonder commercie, dus geen cadeau's meer, geen duur eten en drinken. Daaaaag kerst.
Deze ene zin verraadt wat een leeg persoon jij bent.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56686527
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Een hoop belachelijke conclusies en dan niet eens ingaan op het werkelijk belangrijke punt dat ik aan snij. Wacht, ik zal het makkelijk voor je maken. Het punt wat ik wil maken zal ik dik gedrukt weer geven:
Het is totaal niet romantisch om je liefde te betuigen op een dag die door commercie bepaald is. Derhalve is het participeren aan valentijn alles, behalve romantisch.
Als mijn vriendin het leuk vindt om op valentijnsdag een cadeautje van mij te krijgen, denk jij dat het dan aan mijn reet zal roesten of een of andere puisterige foknerd dat romantisch vindt of niet?
pi_56686558
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:59 schreef ErikT het volgende:

[..]

Deze ene zin verraadt wat een leeg persoon jij bent.
Dus als je aan cadeau's doet met kerst, en uitgebreid gaat eten, dan ben je een leeg persoon? Gast dan bestaat Nederland voor 99% uit lege personen. Maar gelukkig ben jij zo vol van jezelf dat jij tot die verheven 1 % hoort he.
pi_56686565
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:49 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Moet je niet bij mij zijn ik doe niet aan kerst
Ja mensen die niet aan kerst doen.. daar kan ik een heel nieuw topic aan wijden. Of ben je moslim?
pi_56686658
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus als je aan cadeau's doet met kerst, en uitgebreid gaat eten, dan ben je een leeg persoon? Gast dan bestaat Nederland voor 99% uit lege personen. Maar gelukkig ben jij zo vol van jezelf dat jij tot die verheven 1 % hoort he.
Je snapt zijn punt niet?

Als je niet inziet dat kerst ook zonder al die shit heel gezellig kan zijn, dan ben je een leeg en onvindingrijk persoon. Punt.
pi_56686992
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Je snapt zijn punt niet?

Als je niet inziet dat kerst ook zonder al die shit heel gezellig kan zijn, dan ben je een leeg en onvindingrijk persoon. Punt.
Ja Sinterklaas kan ook heel gezellig zijn zonder cadeau's. Valentijn kan ook gezellig zijn zonder cadeau's. En een verjaardag ook.
Ik ben tenminste niet zo'n puberende stumperd die zich moet verzetten tegen alle feesten waar normale mensen aan meedoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')