Klinkt wel leuk uit jou mondquote:Op zondag 10 februari 2008 15:46 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zeiken en aandacht trekken. Ik moet ook niet reageren. Er lopen een paar meer van dit soort gasten rond bij FOK!
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:57 schreef antigluut het volgende:
5-1![]()
![]()
![]()
![]()
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Ongelofelijk zegquote:Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef dvdfreak het volgende:
0-1 excelsior
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef -SG- het volgende:
Aaah hier is ie
[..]
Klinkt wel leuk uit jou mond.
Zeker, Been is een faire ventquote:
Waarna hij een geweldige 3dubbele panna had bij Hirariequote:Op zondag 10 februari 2008 16:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Reminds me, Lorca gaf nog een leuke voorzet gisteravond vanaf de linkerkant vanachter het standbeen langs, precies zoals dezoetzak dat deed voor PSV
El-Ak weer aan het hooghouden?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
gave acties van nec nu zeg
Ja joh, droom lekker verder...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ ook bijna degradatiekandidaat...
Veel slechter kan het in ieder geval niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:02 schreef antigluut het volgende:
[..]
Ja joh, droom lekker verder...
AZ speelt volgend jaar gewoon Eredivisie hoor. Hopelijk spelen ze dan beter
ahhh daar is iequote:Op zondag 10 februari 2008 15:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu nog 'Louis neem je rotzooi mee'
jaaa!!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:04 schreef antigluut het volgende:
Grr.. rot Radio 1! Kap eens met dat schaatsen!
En die Coole muziek mag ook wel afquote:Op zondag 10 februari 2008 16:05 schreef Ephemera het volgende:
[..]
jaaa!!Laat die schaats-fans de tv maar aanzetten ofzo.. Pfff
eensquote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutzooi Excelsior moet eruit.
Met Genee hoop ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Wie is er benieuwd naar het interview met Van Gaal?
Ik denk dat dit keer z'n hoofd ontploft, letterlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef RemcoW85 het volgende:
je kan beter vragen wie nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik zou bijna alsnog 4,50 neertellen om dat interview te zienquote:Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Als t maar niet met barbara is, die begint te huilen bij het minste tegengas van Louis.quote:
Vanochtend was ze nog steeds in Duitsland.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Dikke kans, barbara was gister in leverkussen
Ja ? hoe weet je dat danquote:Op zondag 10 februari 2008 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vanochtend was ze nog steeds in Duitsland.
Ze was bij Roda - Ajax (hihiquote:Op zondag 10 februari 2008 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja ? hoe weet je dat dan
hehe, op de route dusquote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze was bij Roda - Ajax (hihi)
Genee is een irritant zuigertjequote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Trouwens moet wel ff zeggen dat zo'n interview zoals Genee het deed ook voorbij de grens gaat van hoe je met iemand omgaat hoor. Beetje iemand die al op de grond ligt natrappen vind ik het ook.
Ook vragen van de media waarbij ze alle ellende nog even opsommen en inspelen of ie daar wel emotie bij voelt, alsof ie geen mens is...
Je bedoelt dat interview van vorige week? Ik vond het nog wel meevallen. En ze doen het omdat ze weten dat Van Gaal zich toch makkelijk laat opfokken. Lijkt me dan handiger als Louis eens naar anger management gaat...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Trouwens moet wel ff zeggen dat zo'n interview zoals Genee het deed ook voorbij de grens gaat van hoe je met iemand omgaat hoor. Beetje iemand die al op de grond ligt natrappen vind ik het ook.
De 6-2 bedoel je?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
HET KAN NOG
Zou een bak zijn als je die gewoon aanzet jaquote:Op zondag 10 februari 2008 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jalalalalalaaaa papapappaa
Maar met Van Hanegem loopt men weg... geen idee waarom, tis een oude kleuterquote:Op zondag 10 februari 2008 16:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik erger me al tijden aan Van Gaal en Van Hanegem. Die twee kunnen gewoon niet normaal antwoorden. Als de vraag niet in hun straatje valt reageren ze geïrriteerd en doen ze kinderachtig. Gewoon antwoord geven is teveel gevraagd voor deze divas. Nee, kwalitatief is de voetbaljournalistiek niet hoog maar normaal reageren moet kunnen.
Je weet maar nooit, doelpuntje extra kan net genoeg zijn om op de slotdag nog het kampioenschap te pakken...quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:17 schreef jorienvdherik het volgende:
wint je club met 5-2 van az, zit je op de lange zijde, heb je nog geen fuck gezien door de zon
Of in het geval van AZ, een plek die recht geeft op deelname aan de playoffs voor de intertoto.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, doelpuntje extra kan net genoeg zijn om op de slotdag nog het kampioenschap te pakken...
Hazenkampquote:Op zondag 10 februari 2008 16:17 schreef jorienvdherik het volgende:
wint je club met 5-2 van az, zit je op de lange zijde, heb je nog geen fuck gezien door de zon
Of degradatie ontlopenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Of in het geval van AZ, een plek die recht geeft op deelname aan de playoffs voor de intertoto.
Is die persconferentie ook live? Ik zie dat nooit op Tele2.quote:
Nee, niet livequote:Op zondag 10 februari 2008 16:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Is die persconferentie ook live? Ik zie dat nooit op Tele2.
Komt zometeen gewoon Sparta - Excelsior op.
Das wel jammer ja bij het 1e kanaal... 2e kanaal waar ze geen delay wedstrijden achteraan plakken krijg je wel alles te zien.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Is die persconferentie ook live? Ik zie dat nooit op Tele2.
Komt zometeen gewoon Sparta - Excelsior op.
Ik hoop hetquote:
Oeh, ff snel het 2e kanaal installeren. Zit nieuw in het CanalDigitaal-pakket. Even kijkenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Das wel jammer ja bij het 1e kanaal... 2e kanaal waar ze geen delay wedstrijden achteraan plakken krijg je wel alles te zien.
Wat ik niet snap is waarom ze op 2e kanaal geen delay wedstrijden doen... andere volgorde
Daar was dus excelsior he, kan je daarvan de persconferentie zienquote:Op zondag 10 februari 2008 16:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Oeh, ff snel het 2e kanaal installeren. Zit nieuw in het CanalDigitaal-pakket. Even kijken.
Omdat het een grote idioot is.quote:
Ja zie het nu.. Das wel jammer danquote:Op zondag 10 februari 2008 16:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daar was dus excelsior he, kan je daarvan de persconferentie zien
volgend seizoen neem ik gewoon het grootste pakket, ( en duurstequote:Op zondag 10 februari 2008 16:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja zie het nu.. Das wel jammer dan.
quote:Van Gaal onderweg naar Amsterdam:
De erbarmelijke resultaten van AZ dit seizoen lijken Louis van Gaal de das om te doen. Volgens de laatste betrouwbare bronnen zal hij morgen bij Ajax een medische keuring ondergaan. Later meer.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Ajax de enige met 23 wedstrijden. Knap hoor.
Ik ben benieuwd... Het zal niet de eerste keer zijn dat Twente in de wildernis van Limburg verdwaalt, om het metaforisch uit te drukken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:10 schreef venomsnake het volgende:
Roda JC - FC Twente
Weer een nieuwe club gevonden om te supporten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Willem II stoere kerels
Trots van het voetballand.
Nee hoor, Feyenoord naar de titel schreeuwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Weer een nieuwe club gevonden om te supporten?
Je bent voor het vrouwenelftal?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Willem II stoere kerels
Trots van het voetballand.
Lekker schreeuwen achter je pcquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, Feyenoord naar de titel schreeuwen
Achter digitennequote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen achter je pc
Want dat doet van bronkhorst ook nooitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer bakkal met zo smerige overtreding
daar was die bijna met hulp van aartsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
tijd voor een PSV goal
digitenne kijkerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
*zapt naar heracles - heerenveen
Ook gedaan, saaier dan willem2-psv kan bijna niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
*zapt naar heracles - heerenveen
Pinanti is Pinantiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
Dat had een penalty moeten zijn voor psv...
net wakkerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
Hehe .. Fontein per direct weg bij ajax. Laat de chaos maar losbreken daar
Olé Olé Olé Olé, Olé Olé Olé Olé DANNY KOEVERMANS..... DANNY KOEVERMANSquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef Whiteguy het volgende:
Al de tweede keer dat iemand kansrijk op doel schiet en Lazovic het schot blokt
Danny, warmlopen!
via tele2quote:
terwijl ie inderdaad heel weinig speelt .quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Olé Olé Olé Olé, Olé Olé Olé Olé DANNY KOEVERMANS..... DANNY KOEVERMANS
Toch wel apart als elke wedstrijd een heel stadion je naam scandeert
zn weddenschap winnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is Jol aan het doen dan?
Dude, wie moet hun laten winnen en verliezen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laat Heerenveen ajb winnen (op mooie wijze, dus wat meer pit er in graag) en PSV verliezen of gelijk
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef Marcoss het volgende:
Garcia-Garcia scoort dus tegen zijn eigen club
en wat voor 1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:30 schreef RemcoW85 het volgende:
1-2.. Assist Beerens.
fout van psv om hem te laten gaan ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Net zo strak als z'n goal.. hij is weer lekker bezig.
snel, mag ik hopen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef RijstNatie het volgende:
Wanneer gaat PSV scoren?
Dat liet ie al wel zien in z'n wedstrijd tegen PSV... geweldig was ie toenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fout van psv om hem te laten gaan ?
had zomaar al 0-2 kunnen staan... dus ze houden het weer nodeloos spannendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
Uiteindelijk wint PSV toch wel, dus dit is uitstel van executie.
Had gewoon een goal moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Jezus wat een kans voor Heracles.
Hij speelt vandaag inderdaad beter dan Farfan het gehele seizoen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:41 schreef venomsnake het volgende:
Wat speelt die Beerens goed zeg. gaan ze bij PSV nog van balen dat ze die hebben laten gaan.
Mag wel oppassen met die anabolen bij psvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Affelay heeft weer kleine pijntjes
Tsjonge jonge jonge het had in de tweede helft al 3 keer raak kunnen zijn..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zo slecht een aanval uitspelen pfff
Half uurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef StarGazer het volgende:
Hoe lang nog?
ruim een half uurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef StarGazer het volgende:
Hoe lang nog?
Rare wissel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
mendez voor lazovic
hij krijgt al instructiesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tijd voor Koef.
Anders blijft dit 0-0.
Komt er zo in..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tijd voor Koef.
Kut zooiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:05 schreef Max-Westerman het volgende:
3-1 roda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |