Of degradatie ontlopenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Of in het geval van AZ, een plek die recht geeft op deelname aan de playoffs voor de intertoto.
Is die persconferentie ook live? Ik zie dat nooit op Tele2.quote:
Nee, niet livequote:Op zondag 10 februari 2008 16:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Is die persconferentie ook live? Ik zie dat nooit op Tele2.
Komt zometeen gewoon Sparta - Excelsior op.
Das wel jammer ja bij het 1e kanaal... 2e kanaal waar ze geen delay wedstrijden achteraan plakken krijg je wel alles te zien.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Is die persconferentie ook live? Ik zie dat nooit op Tele2.
Komt zometeen gewoon Sparta - Excelsior op.
Ik hoop hetquote:
Oeh, ff snel het 2e kanaal installeren. Zit nieuw in het CanalDigitaal-pakket. Even kijkenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Das wel jammer ja bij het 1e kanaal... 2e kanaal waar ze geen delay wedstrijden achteraan plakken krijg je wel alles te zien.
Wat ik niet snap is waarom ze op 2e kanaal geen delay wedstrijden doen... andere volgorde
Daar was dus excelsior he, kan je daarvan de persconferentie zienquote:Op zondag 10 februari 2008 16:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Oeh, ff snel het 2e kanaal installeren. Zit nieuw in het CanalDigitaal-pakket. Even kijken.
Omdat het een grote idioot is.quote:
Ja zie het nu.. Das wel jammer danquote:Op zondag 10 februari 2008 16:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daar was dus excelsior he, kan je daarvan de persconferentie zien
volgend seizoen neem ik gewoon het grootste pakket, ( en duurstequote:Op zondag 10 februari 2008 16:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja zie het nu.. Das wel jammer dan.
quote:Van Gaal onderweg naar Amsterdam:
De erbarmelijke resultaten van AZ dit seizoen lijken Louis van Gaal de das om te doen. Volgens de laatste betrouwbare bronnen zal hij morgen bij Ajax een medische keuring ondergaan. Later meer.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Ajax de enige met 23 wedstrijden. Knap hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |