Goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef BrandX het volgende:scriptie schrijven is best leuk als je de lijn eindelijk te pakken hebt
Netjesquote:
Vanaf 311 euro.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257324003E7940.htm
Niet gezien. Die moet nog bijkomen van gisterquote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Muck het volgende:
is buzzer toevallig in de buurt?
whehehe, en terechtquote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet gezien. Die moet nog bijkomen van gister
MPGquote:
Welnee, geen druppel alcohol gezien. Althans. tot wij vertrokkenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
Is buzzer hard van de kaart gegaan dan gister?
BZVquote:
quote:
Oow, daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
boer zoekt vrouw natuurlijk!
quote:
Uiteraard.quote:
Kan. Ik pak nu eerst een bak koffie, en ik ga straks aan de whisky denk ikquote:Op zondag 10 februari 2008 20:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ga zo bier drinken, dat is wat echte mensen doen, toch?
BZV?quote:
mja, er liggen nu 2 flessen wijn he....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, geen druppel alcohol gezien. Althans. tot wij vertrokken![]()
oh!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan. Ik pak nu eerst een bak koffie, en ik ga straks aan de whisky denk ik![]()
Met wat voor camera? Wel een gave picquote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
Zeg heren, kan je dergelijke foto's :
[ afbeelding ]
maken met zulks een camera?
ken je ook combineren natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan. Ik pak nu eerst een bak koffie, en ik ga straks aan de whisky denk ik![]()
quote:
Prima camera en een stapje richting de spiegelreflex. Kan RAW schieten en ISO waarden makkelijk instellen. Een foto zoals je post kan inprincipe wel maar er zit een hoop Photoshop werk in de afbeeldingquote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vanaf 311 euro.
Die 11 euro kan er dan ook nog wel bij
Volg ik ook niet. Ik prefereer de Mythbusters boven een stel boeren met ongebruikte hooibergquote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Annecyquote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Met wat voor camera? Wel een gave pic
Ja, dat snap ik, maar ik bedoel: is het mogelijk om zoiets te schieten zonder al te veel ruis enzo, dat er een hoop aan geshopt is, kan ik begrijpen, maar kijk, het kan ook zo:quote:Op zondag 10 februari 2008 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima camera en een stapje richting de spiegelreflex. Kan RAW schieten en ISO waarden makkelijk instellen. Een foto zoals je post kan inprincipe wel maar er zit een hoop Photoshop werk in de afbeelding
Maar het is geen HDRquote:Op zondag 10 februari 2008 21:05 schreef OA het volgende:
Die foto ziet er wel uit alsof er HDR is toegepast.
Of op RAW geschoten en bewerkt.
In ieder geval komt ie niet zo uit de camera.
Wie heeft die pic gemaakt en hoe weet je dat het geen HDR is.quote:
Ja, opzich wel, maar ik bedoel, het licht komt er gewoon niet mooi op nu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:08 schreef OA het volgende:
Op zich ziet die foto er al aardig uit denk ik.
De kleuren en helderheid zijn er al. Nu de scherpte nog.
Daarna nabewerken in PS en je bent er...
1: Dat weet ik niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef OA het volgende:
[..]
Wie heeft die pic gemaakt en hoe weet je dat het geen HDR is.
De helderheid en scherpte doen mij wel aan HDR denken...quote:
In FOT wordt dan weleens geroepen dat je lens niet lichtsterk is... wat dat ook precies moge betekenen...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, maar ik bedoel, het licht komt er gewoon niet mooi op nu.
Scherp is ie niet, deze foto is niet echt mooi te maken nu, zelfs niet met de beste photoshopper in de wereld
Ik zet deze 2 pics effe naast elkaar in FOT.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef OA het volgende:
[..]
De helderheid en scherpte doen mij wel aan HDR denken...![]()
Het blijft iig een mooie pic!
[..]
In FOT wordt dan weleens geroepen dat je lens niet lichtsterk is... wat dat ook precies moge betekenen...![]()
Ik denk als je een camera hebt waarbij je zelf de ISO waarde kunt instellen of op RAW kan schieten, zoals eerder gezegd, dan kán je ook zoeen foto krijgen...
Eens...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kan iemand ff FOT in de TT zetten?
Alsof het op je werk ook altijd over werk gaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eens...of je begint over koffie of zo...
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Alsof het op je werk ook altijd over werk gaat.
Geloof er geen reet van!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wil jij je muil houden?
Kan er best prima koffie mee maken hoor
Is prima.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van!![]()
Ik kom een keer een bakkie halen!
sjorhanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis.
Plus die krat bierquote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, er liggen nu 2 flessen wijn he....
misschien dat dat het is
Muck is met een hoofdletter?quote:
Ja, zag dat een half jaar geleden ofzo een keer bij Jensenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw
Melbourne Shuffle noemen ze 't. Grappig
Nu verraad je je wel een beetje...quote:
Niet helemaal...quote:
Zo erg vind ik het niet, ze hebben gewoon een hele andere kijk op het dansen op hardstyle dan dat wij nuchtere nederlanders hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zag dat een half jaar geleden ofzo een keer bij Jensen
Enorm.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Niet helemaal...![]()
Is het de moeite waard?
Ach ja, niets nieuws onder de zon...quote:
ff kijken dan maar!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enorm.
Zo leer je nog eens wat op zondag 14.gif
over je pols?quote:
ook dat jaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muck is met een hoofdletter?
quote:
een béétje?!quote:
klein beetje toch maar?quote:
Ik vind het weer een rare Jump-variant, die me niet echt aanstaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet, ze hebben gewoon een hele andere kijk op het dansen op hardstyle dan dat wij nuchtere nederlanders hebben
Dat was toch al bekend, wie mijn liefje is?quote:
Vast niet bij iedereen Antoniquote:Op zondag 10 februari 2008 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend, wie mijn liefje is?
Ik weet dat ik last van pols had ja, maar weet niet meer wat je daarover zeiquote:Op zondag 10 februari 2008 21:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
over je pols?
[..]
ook dat ja
[..]
[..]
een béétje?!
alsof je dat nog niet wist
[..]
klein beetje toch maar?
dat wil jij heul niet wetenquote:
mwoah, wie die link niet had gelegd is een koeiquote:
dat jaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet dat ik last van pols had ja, maar weet niet meer wat je daarover zei
Of bedoel je die opmerking die je inslikte?
Maar hoezo haal je die opmerking nu te boven dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
dat wil jij heul niet weten
[..]
mwoah, wie die link niet had gelegd is een koei
[..]
dat ja
JAWELquote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
dat wil jij heul niet weten
En dan beschuldigt ie nog MIJquote:[..]
mwoah, wie die link niet had gelegd is een koei
Vertel nouhou.....quote:[..]
dat ja
Altijdquote:
voor jou een smanevattingquote:
Awwwwquote:[..]
En dan beschuldigt ie nog MIJ
zie samenvatting :fpquote:[..]
Vertel nouhou.....
Jij wilde zeggen dattie teveel gefapt had?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:04 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
voor jou een smanevatting![]()
rikkie: last van pols /mad
ik: *slikt hele foute opmerking in
Whehe...quote:[..]
Awwww
OA is een koei
Gezietquote:[..]
zie samenvatting :fp
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dattie teveel gefapt had?
quote:[..]
Whehe...
14.gifquote:[..]
Geziet
quote:
Whaaaaquote:
Madgizmo, maar dat is niet mijn echte naamquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Madgizmo, maar dat is niet mijn echte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |