Toen Ajax onder Blind 4-4-2 ging spelen ging het ook goed tussen hem en Huntelaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rosenberg is een prima spits bij werder hoor
Dat zeg ik net toch ook. Alleen als die kut scouts ook spelers scouten die dit systeem kunnen moet je ze halenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Rosenberg doet het anders vrij goed bij Werder Bremen, dus op zich was het nog niet zo heel vreemd van de Ajax Scouts. Het probleem was echter dat Rosenberg niet echt bij het Ajax systeem past.
Tuurlijk, we hebben Kennedy "Geweldige voorzet" Bakkiechoco en Dennis "Ik ga de 100 meter wel doen" Rommedahl.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
En nu voor de komende weken? Blijft men gewoon weer lekker stronteigenwijs en blijven we gewoon 4-3-3 spelen? Vooral doen met onze geweldige (rechts)buitenspelers
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Tuurlijk, we hebben Kennedy "Geweldige voorzet" Bakkiechoco en Dennis "Ik ga de 100 meter wel doen" Rommedahl.
Komt goed
mooier dan jouw avatar zullen ze niet wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Maak eens een mooie tekening Toma
Ik vind het vooral sneu voor de paar goede spelers die er week in week uit voor staan te knokken. Vooral voor Sjonnie en KJH. Feitelijk gun je ze gewoon een transfer als het zo blijftquote:Op zondag 10 februari 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Adrie
Wat een held is het toch ook!
Zelfs bij Fifa kunnen ze het beterquote:Op zondag 10 februari 2008 15:53 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe kan je week in week uit zulke drama voorzetten geven
Doe je dan helemaal niks op de training? Blijf dan godverdomme na de officiele training nog op het veld staan en ga alleen maar oefenen oefenen oefenen. Nee het salaris wordt toch wel betaald.
quote:Geheimzinnigheid rond Ajacied Leonardo
KERKRADE - Wat is er met Leonardo aan de hand? Ajax-trainer Adrie Koster deed zondag na het verlies (2-1) tegen Roda JC nogal geheimzinning over een van zijn spelers. "Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn”, aldus Koster.
Dat word niks, want dat komt niet om zeven uur op RTLquote:Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef Mika25 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Razak_Omotoyossi
Volgens die site wilt Heerenveen Razak Omotoyossi als opvolger van Alves hebben komende zomer. Omotoyossi was samen met Marcus Berg topscorer in zweden (waarop Groningen Marcus Berg kocht). Misschien een idee om Omotoyossi weg te kapen voordat hij naar Heerenveen gaat. Goede kans dat hij de nieuwe Alves gaat worden
Geweldige speler die Omotoyossiquote:Op zondag 10 februari 2008 15:55 schreef Mika25 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Razak_Omotoyossi
Volgens die site wilt Heerenveen Razak Omotoyossi als opvolger van Alves hebben komende zomer. Omotoyossi was samen met Marcus Berg topscorer in zweden (waarop Groningen Marcus Berg kocht). Misschien een idee om Omotoyossi weg te kapen voordat hij naar Heerenveen gaat. Goede kans dat hij de nieuwe Alves gaat worden
WTF? dus er is iets maar hij zegt niks. Zo laat Koster het wel heel makkelijk over aan roddels en speculatiequote:
omdat het hinderlijk buitenspel wasquote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom was die goal vlak na rust eigenlijk afgekeurd?
Omdat de scheids gek wasquote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom was die goal vlak na rust eigenlijk afgekeurd?
Maar dan vraag ik me af wie er hinderlijk stond?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat het hinderlijk buitenspel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |