positief blijvenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Morendo het volgende:
Ajax gaat niet winnen in Enschede én Groningen.
Ajax gaat gewoon geen kampioen worden, klaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Morendo het volgende:
Ajax heeft hetzelfde probleem tegen WIllem II, Excelsior en Heracles, die zullen gewoon een stenen muur gaan vormen en keihard fysiek spelen om in ieder geval 1 puntje te pakken tegen Ajax, alle puntjes helpen tegen degradatie...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef Jnk18 het volgende:
PSV heeft misschien wel tegen lagere clubs, maar die vechten allemaal voor degredatie, dus daar kan PSV nog wel eens wat punten laten liggen, mja dat zullen de andere clubs ook doen helaas.
Dat dachten ze ook bij Arsenal toen Henry wegging.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een seizoen zonder Huntelaar kan ik niet mee leven
Wie weet het, met de wisselvalligheid van de laatste 2 maanden...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Morendo het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan die data komt, maar ze zijn allemaal een dag te laat. Ajax - Sparta zelfs 3 dagen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uitwedstrijden
25-02-2008 NAC Breda - AFC Ajax
10-03-2008 PSV - AFC Ajax
24-03-2008 FC Twente - AFC Ajax
30-03-2008 N.E.C. Nijmegen - PSV
14-04-2008 FC Groningen - AFC Ajax
Thuiswedstrijden
18-02-2008 AFC Ajax - Sparta Rotterdam
03-03-2008 AFC Ajax - Sc Excelsior
17-03-2008 AFC Ajax - Willem II
07-04-2008 AFC Ajax - De Graafschap
21-04-2008 AFC Ajax - Heracles Almelo
4 moeilijk wedstrijden, terwijl PSV eigenlijk alleen nog maar makkelijk wedstrijden te gaan heeft.
Hetzelfde geld voor Feyenoord. Heerenveen heeft het iets moeilijker, maar Ajax heeft het zwaarste
programma voor de boeg. Maar een top-3 notering moet zeker mogelijk zijn.
Yup dat bedoelde ik ook met "andere clubs"quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ajax heeft hetzelfde probleem tegen WIllem II, Excelsior en Heracles, die zullen gewoon een stenen muur gaan vormen en keihard fysiek spelen om in ieder geval 1 puntje te pakken tegen Ajax, alle puntjes helpen tegen degradatie...
denk dat deze er niet veel voor onder zal doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Radegast het volgende:
Wie weet wat het allerslechtste seizoen ooit was van Ajax? Was dat onder Blind?
Het wedstrijdschema van voetbal.fok.nl (paar weken terug). Weet niet of dat inmiddels verbeterd is...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Riro het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan die data komt, maar ze zijn allemaal een dag te laat. Ajax - Sparta zelfs 3 dagen.
Feit is dat we nu in huis in potentie geen waardige ''vervanger'' hebben voor Huntelaar. En misschien wel het belangrijkste, zie er maar een te vinden die er 30 in een seizoen in het net legt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook bij Arsenal toen Henry wegging.
Met van Basten vrees ik het ergste. Als iemand als Adriaanse wordt aangesteld kunnen we weer iets moois gaan opbouwen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:18 schreef Pritt het volgende:
Vizier op volgend seizoen, ben benieuwd wie de trainer wordt. Dat is voor mij op dit moment het belangrijkst.
Viel mij ook al op ja, is het een keer oa door de scheids, staat het er niet bij vermeld. Maarja dat is de VI hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef MaxC het volgende:
Op VI.nl ook geen woord over de scheidsrechter
Nee, want als Adriaanse komt blijft Van Geel. En Van Geel is niet capabel.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met van Basten vrees ik het ergste. Als eimand als Adriaanse wordt aangesteld kunnen we weer iets moois gaan opbouwen.
Ja hij floot fantastisch hequote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij domweg helemaal niet zo slecht was als jullie beweren.
Van Gaalquote:Op zondag 10 februari 2008 15:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met van Basten vrees ik het ergste. Als eimand als Adriaanse wordt aangesteld kunnen we weer iets moois gaan opbouwen.
30 ja en dan nog zich de tyfus loopt wat ie eigenlijk niet moet doen omdat ie te weinig lucht heeft voor de actie. Verder zou een loop trainer met die jongen aan de slag kunnen. Hij kan snelheid winnen daar ben ik van overtuigd. Om de echte top te halen moet hij sneller.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feit is dat we nu in huis in potentie geen waardige ''vervanger'' hebben voor Huntelaar. En misschien wel het belangrijkste, zie er maar een te vinden die er 30 in een seizoen in het net legt.
Gewoon 4 keer (hands, goal en 2x geen buitenspel) 100% zeker genaaid. Dat zegt zelfs mijn vader de Feyenoorderquote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij domweg helemaal niet zo slecht was als jullie beweren.
Ze hebben ook overal geluk meequote:Op zondag 10 februari 2008 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een makkelijke programma hebben die lampies toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |